IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda отложи с 6 месеца пускането на NSX

В компанията имат проблеми с интегрирането на турбомотора

Honda отложи с 6 месеца пускането на NSX

Японската компания Honda е взела решение да отложи пускането на серийната версия на суперколата си NSX с 6 месеца. Производството на автомобила трябваше да стартира през есента, но вместо това ще започне най-рано през април 2016 г., съобщава Automobile.
Honda отложи с 6 месеца пускането на NSX
Honda NSX при европейската си премиера в Женева. Снимка: Automedia.bg

Причината за промяната в плановете на японския производител се налага заради решението спортният автомобил да бъде оборудван с туин-турбо V6 бензинов двигател вместо с атмосферен агрегат. Именно при интегрирането на новия агрегат инженерите на Honda срещат известни трудности, които трябва да бъдат решени до края на годината.

Очаква се Honda NSX да предлага 4 режима на движение - Quiet, Sport, Sport + и Track. Системата SH-AWD ще регулира работа на мотора, трансмисия, окачването и изпускателната система. За направата на каросерията ще бъде използван литий, което се случва за първи път в автомобилната промишленост.

Над външния вид на автомобила усилено работят дизайнерите на Honda от центъра в Реймънд, щата Охайо. Очаква се дължината на автомобила да бъде 4470 мм, височината – 1215 мм, а широчината – 1940 мм. Разстоянието между двете оси ще достигне 2630 мм.

За спортната машина са предвидени нови джанти от лека сплав – 19-цолови на предните колела и 20-цолови на задните. Освен това Honda NSX ще получи и карбон-керамична спирачна система.

Тагове: Honda NSX
0 от 500
  • #31
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Старите им *** TDI и тем подобни *** бяха 100 пъти по здрави.
  • #30
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    В Германия девиза на ВАГ наистина е :вечния пациент:или :има ли живот извън сервиза?:
  • #29
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Другата причина да допълня беше,че беше в наличност и го взехме без поръчки без чакане.Повече никога немски клозет.
  • #28
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И като се събуди какво стана?Не било Пасат а Гоуф2 и доливаш с кофите.Селянино *** на 90 000 км го продадох с триста зора.Хората ясно са го написали.Алуди и Пасат в топ 10 на най калпавите двигатели в света.Бяхме го купили за служебен направиха ни хубава цена.Да не съм луд да купувам немски допотопен клозет за себе си.
  • #27
    19 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Карам такъв от 2007ма......Твоя да не е някакъв специален, че самите шваби в техническите прегледи го бяха кръстили Вечният пациент?Имаше статия за него и Пациентът е мъртъв.
  • #26
    1 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Караш Пасат и то от магазина, но на сън. Карам такъв от 2007ма, влиза само за консумативи и за 13к от смяна на масло до нова такава, доливам по 100-200 гр и то не всеки път. Личи си кво караш, некъв дръглив жълт разпадащ се ***
  • #25
    5 rate up comment 4 rate down comment
    до ФиЯтаджията ( преди 10 години )
    Фабрика Италия ди Аутомобили Торино - ФИАТ
  • #24
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    фият вече имат нова технология без дроселова клапа така че японците пак има какво да крадат.
  • #23
    7 rate up comment 11 rate down comment
    до Дошо ( преди 10 години )
    така е и 2те фази се контролират сериино от 89та година, но технологията е на фиат от 63та, от японците първи нисан я вграждат сериино през 87ма. Системата работи с 3 кубилици и се заключват от налягането на мсалото, респективно има и 3 размера гърбици на разпределителния вал. Но за икономия по новите модели местят само фазата на всмукване с електромагнит
  • #22
    21 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    другите компаний вече контролират и всуквателните и изпускателните клапани а хонда само едните всмуквателните стара технологияАбе *** смешен, и всмукателните и изпускателните клапани се контролират при Интегра, Прелюд 2.2, Тайп Р на Сивиците и S2000.Това знаеш ли кои години още е било?Вземи прочети нещо вместо да дрънкаш простотии.