IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният Lexus GS получи турбо мотор

Седанът вече разполага с 245 к.с. и 350 Нм

Обновеният Lexus GS получи турбо мотор

Lexus използва конкурса в Пебъл Бийч (Калифорния), който се проведе през изминалия уикенд, за да представи обновения си модел GS.
Обновеният Lexus GS получи турбомотор
Автомобилът е получил нова броня с различна решетка на радиатора, а в гамата двигатели за първи път в историята на модела се е появил турбо мотор. Това е същият агрегат с обем 2,0 литра, който се поставя на кросовъра Lexus NX и на седана IS.
Обновеният Lexus GS получи турбомотор
Двигателят развива мощност от 245 к.с. и 350 Нм въртящ момент. Той работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия, като засега от компанията не разкриват динамичните характеристики на модела. Ясно е обаче, че с този агрегат седанът IS ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,0 секунди.
Обновеният Lexus GS получи турбомотор
Освен това от Lexus са увеличили мощността на версията GS 350, при която 3,5-литровият V6 вече разполага с 311 к.с. (досега те бяха 306). Моторът вече се съчетава с 8-степенен автомат, а не с 6-степенен, както бе досега.
Обновеният Lexus GS получи турбомотор
Хибридната модификация – 450h, която разчита на комбинация от бензинов V6, електромотор и вариатор, не е променяна. При нея мощността си остава 388 к.с. Всички версии обаче са получили електронния комплекс със системи за безопасност - Lexus Safety System plus.
Обновеният Lexus GS получи турбомотор
В него са включени система за предотвратяване на сблъсък, която разпознава пешеходци, активен круиз-конрол и система за следене на маркировката. Освен това мултимедийният дисплей вече е по-голям – 4,2-инчов.

Снимки: Lexus

 

Тагове: lexus gs
0 от 500
  • #9
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "електронното управляемото го прави BMW преди 23 години."Ха-ха-ха, я пак? Koe BMW е с електронно управляемо газоразпределение? VANOS-a от 92-ра е хидравличен и е клонинг на VTEC на Honda от 83-та.
  • #8
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кое точно не могат да му направят немските некадърници? Бъди по конкретен - мощност ли? Ускорение ли? Пътно поведение? Возия? Разход? Интериор? Екстериор? Кое по точно?
  • #7
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Кола, която немските некадърници и след 10 г. няма да могат да направят.Тъпите лафове, копирани и постнати от *** немско фенче, могат само в кръчмата да са актуални сред останалите чалгаджии. При нормалните хора не вървят.
  • #6
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Виж ги вагонетките! Взели от факти.беге разни лафчета и сега ги разхвърлят насам-натам. Тоя долния дето е акал с многото постове - да не забравиш довечера в хоримага да ги кажеш на другите ***.
  • #5
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тук оризарските фенове само цитирате някакви технологии все едно, че са кой знае какво - различните производители имат различен подход да получат определен резултат.Единственото правило е, че Toyota винаги използват най тъпия начин, но го маркетират като страхотна работа.От потребителска гледна точка важен е резултата и той че, че японките вървят по малко, направени са от по-нкеачествени материали и харчат идентично на немските.
  • #4
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Тоя турбо мотор е с електронно управление на газоразпределението, така че си е съвсем модерен"Модерното - колко да е модерно - идва от парните двигатели, после порше го прави в спортните варианти, алфа в серийните коли (преди40 години) а електронното управляемото го прави BMW преди 23 години.
  • #3
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Немските каски за които все оплювате при подобни двигатели имат значително по-добро ускорение. В този автомобил не виждам нищо високотехнологично. 8ст. автомат е добре, но него го има от доста години при немските производители. Там новостите са 9 и 10 степенни.Добре поне, че вариатора са го оставили само за хибрида.
  • #2
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Тоя турбо мотор е с електронно управление на газоразпределението, така че си е съвсем модерен. Турбината му е собствена разработка на Тойота. Архаичните мотори ги търсете при немците - за тях тези технологии са непосилни, а турбините ги купуват наготово от Мицубиши и Гарет.
  • #1
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Предварително предлагам да НЕ обсъждаме предницата и по конкретно решетката.Нека дискусията да е за другите качества.