IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният Lexus GS получи турбо мотор

Седанът вече разполага с 245 к.с. и 350 Нм

Обновеният Lexus GS получи турбо мотор

Lexus използва конкурса в Пебъл Бийч (Калифорния), който се проведе през изминалия уикенд, за да представи обновения си модел GS.
Обновеният Lexus GS получи турбомотор
Автомобилът е получил нова броня с различна решетка на радиатора, а в гамата двигатели за първи път в историята на модела се е появил турбо мотор. Това е същият агрегат с обем 2,0 литра, който се поставя на кросовъра Lexus NX и на седана IS.
Обновеният Lexus GS получи турбомотор
Двигателят развива мощност от 245 к.с. и 350 Нм въртящ момент. Той работи в комбинация с 8-степенна автоматична скоростна кутия, като засега от компанията не разкриват динамичните характеристики на модела. Ясно е обаче, че с този агрегат седанът IS ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,0 секунди.
Обновеният Lexus GS получи турбомотор
Освен това от Lexus са увеличили мощността на версията GS 350, при която 3,5-литровият V6 вече разполага с 311 к.с. (досега те бяха 306). Моторът вече се съчетава с 8-степенен автомат, а не с 6-степенен, както бе досега.
Обновеният Lexus GS получи турбомотор
Хибридната модификация – 450h, която разчита на комбинация от бензинов V6, електромотор и вариатор, не е променяна. При нея мощността си остава 388 к.с. Всички версии обаче са получили електронния комплекс със системи за безопасност - Lexus Safety System plus.
Обновеният Lexus GS получи турбомотор
В него са включени система за предотвратяване на сблъсък, която разпознава пешеходци, активен круиз-конрол и система за следене на маркировката. Освен това мултимедийният дисплей вече е по-голям – 4,2-инчов.

Снимки: Lexus

 

Тагове: lexus gs
0 от 500
  • #19
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Немците никога не са измислили променливи фази на газоразпределение.Това е технология измислена от Хонда,а пръдливите немски *** след 15 години се опитаха да я въведат в БМВ под името VANOS.По точно да я прекопират и пак не им се получи нищо.Това че си *** невежа го разбраха всички.Седни почети малко има доста информация.
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "И за сравнение всички освен базовите варианти на немските бавноподвижни толупи са по-бързи от този лекс"Викаш всичките 3%, са по-бързи, а останалите само 97% не са? Ха-ха, ми да.
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И за сравнение всички освен базовите варианти на немските бавноподвижни толупи са по-бързи от този лекс, а някои и мнооого по бързи като E63AMG, M5, RS6.
  • #16
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Немците когато са измислили и ДВГ и Хибрида и променливото газоразпределение в Япония са били във феодалния строй и са размахвали мечове.Т.ч. предлагам да говорим в сегашно време.Този лексъс е много назад от европейското трио. Може да се сравнява с VOLVO S80 или VW Passat, но не и с А6,Е-класа или 5ца.Продажбите му и в щатите показват това а да не говорим за претенциозния европейски пазар.
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Немските бавноподвижни мазни *** пълни с асфалт са актуални само в *** махала.
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хонда когато измислиха променлива ваза на газоразпределение на пръдливите некадърни шваби колите им бяха с чукче и наковалня.Простия тапир *** Балкански пак се изложи и се оказа неподготвен.
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да в spritmonitor има едно единствено GS300 и ното едно GS430 производство след 2010. Какво да му гледам.
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    хахаха и как лесно можеш да провериш. прочете ли съвсем лесно колко гори. а спритмонитор видя ли. баварчетата само на хартия са икономични. на пътя в реалността не са никак. не само аз съм го установил а и специалистите занимаващи се с това. за надеждността нямало статистика. хайде бе. я пак хубаво провери. има и още как. и на други континенти има ама кой да чете. а да ти си живееш в твоето село нали и не те интересува на др. място как е въпреки че колата е 1:1
  • #11
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Надеждност, здравина и разход"За разхода грешиш - лесно може да се провери.За здравината и надеждността няма данни - този модел е продаден в пренебрежимо малко бройки в Европа за да може да има смислена статистика.
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Надеждност, здравина и разход не могат да му направят. Другите неща всеки ги може. А да и да бъде на нормална цена, а не надценен, както всичките немски кошари.