IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Honda разпродаде S660 за година напред

Роудстърът е предпочитан най-вече от хора над 40 години

Honda разпродаде S660 за година напред

Продажбите на компактния роудстър Honda S660 в Япония стартираха през април, но само 4 месеца по-късно компанията спря да приема поръчки за автомобила. Причината е, че той е разпродаден за година напред, съобщава Bloomberg.
Honda разпродаде S660 за година напред
От излизането на пазара на модела до момента от него са продадени 9000 бройки. Освен с впечатляващ външен вид Honda S600 привлича и с атрактивната си цена – около 16 000 долара. В същото време клиентите явно не се притесняват, че срещу тази сума ще получат автомобил само с 2 места.

По-любопитен обаче е демографският профил на японците, желаещи да имат роудстъра. Когато през 1999 г. Honda пуска спортния си модел S2000, от петима купувачи само един е бил над възраст от 40 г. Сега обаче е точно обратното – 80% от клиентите на S660 са хора над тази възраст.

Според аналитиците на Honda това се дължи на факта, че през последните години половината от японците, които изкарват успешно шофьорски курсове, са над 40 г. Младите хора в страната предпочитат да използват велосипед или обществен транспорт за да се придвижват, а не автомобил.

Друг любопитен факт за Honda S660, която замени модела Beat, е че нейният дизайнер – 22-годишният Рю Мукумото, преди това никога не е работил в автомобилния бранш. Именно неговият свеж поглед и нестандартен подход са една от причините за успеха на роудстъра, който бе показан като концептуален модел на салона в Токио през 2013 г., сочи информацията от Honda.

Снимка: Honda

Тагове: honda s660
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    не само си селянин - ами и капка логично мислене няма в главата ти - същите са ония *** дето въртят гуми с допотопни БМВ-та в лесидрен - кухи кратуни със самочувствие. за такива като теб има естествено обяснение - ефект на дънинг крюгер. едва ли знаеш какво е.
  • #14
    1 rate up comment 7 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    оня дето все ме обижда - първо да прочете какво е ад хоминем и да се сети сам как се излага. второ - винаги съм си признавал че карам А4 Т2.0 - ако знаеш какво е това... и трето - виж за каква кола става дума - млака, без комфорт и возия - не ти ли увира тъпата кратуна, че само едно ускорение и остава. Хонда иаха преди 30г S500 с по добро ускорение от това недоразумение.
  • #13
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Джей Лено ( преди 10 години )
    Бе уж хондата го ползвала от 50-години, ама баш оризаря-конструктор се споминал, та наследниците забравили къде са му скиците на тая над 50-годишна баба с 2 съединителя!!?Та сега и със свещ да търсиш такова нещо като скоростна кутия с 2-съединителя при хонда няма да намериш!
  • #12
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Лено ( преди 10 години )
    Ако забелязвате на видеото и ви прави впечатление как се сменят предавките. Тази Хонда е с Dual Clutch Transmission.Специално за феновете на ВАГен да си сверят часовника с двойния съединител. хонда го ползват в моделите си още преди 50 г., а германчетата едва сега, но за сметка на това не успяват да го направят като света и се води консуматив при тях. Тази Хонда, въпреки достолепната си възраст ще надживее повечето сегашни немски таралястници. Нали говорехте за имидж и история. Ето това е!
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Лено ( преди 10 години )
    Искам го това 50-годишното бебче:https://***.youtube.com/watch?v=UsbfzmPCYX4#t=15Гледайте за какво става на въпрос и ще замоля хейтърите, поне за момент да замълчат, когато гледат подобно съвършенство!Новото ще е още по-добро, но старото е просто класа и отлична инвестиция. колата, всяка година е с повишена цена. Класа и история за която непрекъснато тръбят немските фенове. Да гледат и да се учат, както и да препрочитат вчерашната статия за Тойота ГТ стриваща $1 млн.
  • #10
    11 rate up comment 0 rate down comment
    дo: бавареца ( преди 10 години )
    Личи си, че си *** отвсякъде. Не говоря за географско понятие, а за манталитет, ако не си го разбрал.Само стига човек да прочете следното малоумно изречение и му става ясно какъв си:ускорението е най-голямата порция удоволствие от една колаРазбираш от коли, колкото баба ми от ядрена физика. Наистина си много зле. Вземи понатрупай малко опит с колите, вземи книжка, сменя 5-6 автомобила и може пак да си говорим за удоволствие при карането на звтомобил!
  • #9
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да не говорим,че това ще зарови всички немски трошливи легени.
  • #8
    12 rate up comment 0 rate down comment
    thebrainless ( преди 10 години )
    Много готин дизайн, за градски автомобил е мечта, особенно ако го сравним със смарт!
  • #7
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Фермер ( преди 10 години )
    двигателчето на това става точно за една средна сенокосачка!и ускорението също
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    ад хоминем коментарите, както и друг път съм писал - е най-ярката характеристика на селяците . неоспорим факт, но ти и него не го знаеш