IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващият Lexus LS ще върви на водород

Моделът ще получи и хибридна версия с над 540 к.с.

Следващият Lexus LS ще върви на водород

Следващото поколение на луксозния седан Lexus LS, чиято премиера е насрочена за международното изложение в Токио през октомври, ще има версия с горивна клетка, твърди Autocar, позовавайки се на свои източници.

Настоящият LS. Снимка: Lexus

Въпросната водородна система ще бъде заета от модела на компанията майка Toyota. За разлика от Mirai обаче, при който мощността на мотора е само 136 к.с., водородният Lexus LS ще разполага с около 300 к.с. Общата маса на тази версия ще бъде приблизително 2100 кг, като с напълно заредени резервоари автономният пробег ще достига 400 км, сочи информацията.

Водородната версия на Lexus LS трябва да бъде въведена на пазара през 2017 година. Първоначално моделът ще се предлага с два двигателя - бензинов и хибриден. Първият вероятно ще бъде V8 с около 472 к.с., докато вторият ще съчетава бензинов V8 агрегат и електромотор, предлагайки мощност от над 540 к.с.

За следващото поколение на Lexus LS не се знае много, не са налични дори шпионски снимки. Неотдавна обаче вицепрезидентът на Lexus за Европа Алън Утенховен заяви, че моделът ще демонстрира по-динамичен и по-емоционален дизайн от настоящия.

Появила се наскоро непотвърдена информация пък сочи, че новият LS ще получи и версия купе, която ще се конкурира за клиенти с Mercedes S-Class Coupe.

Всички подробности очаквайте през идните месеци.

Тагове: lexus ls
0 от 500
  • #9
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    но тази версия с 540 хибридни кончета ще е нещо добро - аз лично чакам да видя там дали ще има някаква иновация
  • #8
    8 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    Рудолф, за водородна икономика се говори още преди да си роден. и точно от тогава са ясни един куп факти против това. не е зле да прочетещ не само ЗА но и ПРОТИВ
  • #7
    12 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 8 години )
    Тесла губи по 3-4хил. $ от кола, а Тойота от тази водородна - да не мислите че ще спечели нещо. за мен Елон Мъск е прав !
  • #6
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Рудолф ( преди 8 години )
    От всички нови енергии има смисъл единствено във водорода. Инак колата е гига грозна нео това е нормално за жълтите, за които ренесанса е нещо, което се е случило на други хора.
  • #5
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да тесла имат загуба от 300 мил, значи не стават за нищо. Да те попитам как фирма на няколко години да избие инвестиции от милиарди за 1-2 години. Или да произвеждат коли в мазето?
  • #4
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гениално красив,ултра-луксозен и технологичен автомобил от Япония. На германеца му остава само да разглобява и копира.
  • #3
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тойота годишно печели около 20 милиарда$, докато Тесла губи около 300 милиона. Елън Мъск първо да спре да работи на загуба, пък тогава да дава акъл, става ли?
  • #2
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гроздето е кисело,казала лисицата.
  • #1
    11 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    да припомня какво казва Елън Мъск - да правиш от ток водород, а после да гориш водорода за да направиш пак ток (или механична енергия) за да задвижиш колата - е голяма глупост