IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai записа световен рекорд при водородни модели

Кросовърът ix35 Fuel Cell измина 2383 км. за едно денонощие

Hyundai записа световен рекорд при водородни модели

Компанията Hyundai постави световен рекорд сред водородните автомобили, след като неговият кросовър ix35 Fuel Cell преодоля 2383 км. за едно денонощие. Така всъдеходът постигна средна скорост от 100 км/ч.
Hyundai записа световен рекорд при водородни модели
Постижението бе регистрирано от двама норвежци – Арнт-Горан Хартвиг (консултант в областа на спорта) и физикът Мариус Борнщейн. Те избраха трасе с дължина 300 км от станция за зареждане в Хамбург до Берлин. Разстоянието бе изминато 8 пъти, като всяка зареждане на кросовъра отнема около 3 минути.

През миналата година водородният ix35 постави още един рекорд, след като с едно зареждане измина 700 км. Тогава автомобилът премина за 10 часа маршрут през Норвегия, Швеция и Дания, записвайки средна скорост от 76 км/ч.

Водородният Hyundai ix35 се задвижва от електромотор с мощност 136 к.с. и комплект литиево-йонни батерии с емкост 24 кВт/ч. Енергията за тях идва след химическа реакция между водород и кислород. По документи с едно зареждане кросовърът може да измине 594 км.
Hyundai записа световен рекорд при водородни модели
Европейските продажби на Hyundai ix35 Fuel Cell стартираха през 2013 г.

Снимка: Hyundai

 

Тагове: hyundai ix35 fuel cell
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не само, че не е "емкост", а капацитет, както каза един по-долу, но и се измерва в кВтч, а не кВт/ч. Е гати и необразованите журналисти!
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Лъжеш!
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    кията ми е 2009 1.6 115 кс на приятеля ми е 1.4 д 90 тя е по нова 2014 пак е с бош амотисиорите са закс неса каяба 4ети колко искаш и се плюн4и колко искаш *** и погледни какви са дори в форума някои се оплакват от съединителя след 180к и тои е валео отиди и виж една кола отвори и капака после говори
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Интернет е велико нещо! До средата на 2012 Хюндай и КИА ползат електроника на Бош и още две корейски фирми. След 2012 електрониката им е собствена.
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да, голям ***! След 2012 няма произведена киа със 115 коня двигател. Греда за псевдо притежателя на дизелова киа. От 2012 дизелите са 90, 110 и 128 коня. Опитай пак. Не ти е за първи път. Преди имаше все скъпарски аудита. Разбира се, напълно виртуално в простата ти тиква.
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    сега вече селянина има и хюндай :Д :Д :Д
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    hahahahahha
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    погледни всички разработки на двигатели.... Не гайдо, ти ги погледни. От 2012 Хюндай има собствена фирма за автомобилна електроника и от тогава никакви дебитомери и дюзи не са на Бош. Проверявай преди да пишешнаизуст.
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до: анонимен ( преди 10 години )
    Хайде сега вижкаква е разликата между прототипа на МагарЦедеса и моделите, които ПРОДАВАТ в магазина Хюндай и Тойота!Хайде бягай ти да учиш!
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    погледни разработките на двигателите после говори запалване на вси4ките дизели на киа и хюндай са на Бош дат4ици дебитомери вси4ко е европеиско карам такава киа сеед от нова 1.6 115 кс лична на 170к километра без никакви проблеми веднъж биалетки кружки на фаровете 2 пъти двигателя е пушка много тих на 17 степен на сгъстване централата на киа и хюндай е в германия разработките на повечето модели се правят в германия произведена е в новия завод в Жилина та по скоро са германски разработки