IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Звукът на новата Alfa

2,9-литровият V6 мотор с 510 к.с. направи видео дебют

Звукът на новата Alfa

Alfa Romeo явно ще представя своя първи изцяло нов модел на порции. След първите снимки и информация италианският производител представи и първото видео на спортния седан Giulia. То разкрива звука на новия 2,9-литров V6 двигател с двойно турбо и мощност от 510 к.с.

Въпросният агрегат е разработен от Ferrari и е предназначен за върховата версия на Giulia - Quadrifoglio Verde (QV). Тя ще бъде разкрита официално на предстоящото в средата на септември изложение във Франкфурт, където ще видим и останалите модификации на седана.

Създаденият като конкурент на BMW M3, Mercedes C63 AMG и Audi RS4 спортен седан разполага със задвижване към задните колела, но срещу доплащане ще бъде налична и система AWD. Автомобилът разчита на материали като алуминий и карбон, благодарение на които общата му маса не превишава 1500 кг, разпределени по равно между предния и задния мост.

Ето и въпросното първо видео на модела
 

0 от 500
  • #28
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Айде стига вече де. Всеки производител си има таргет. Фиат се прецакаха когато гонеха продажби и бяха свалили качеството. Иначе са си добър производител. Фв и те са тръгнали по тази плоскост но най-зле са Бмв. Новите им мотори са крайно чупливи. Аман от спорове вече. Иначе колата е безумно красива и разчупва скучния немски дизайн и плекалено агресивния азиатски такъв.
  • #27
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Мда ( преди 8 години )
    Дано се възроди достоиния противник за Немските марки,че това смешно мерене със недодялани Японски еднодневки и хептен не на място Хамерикански такива взе да става досадно.Когато се мерят два автомобила те трябва да са сходни по характеристика,не да слагат до M4 неква пластмасова еднодневка и да се разтягат локуми до Жапония и обратно.Достатъчно е да погледнеш едната и другата и ти става ясно че единия автомобил не е за там.....ххххх...
  • #26
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    А за алфата дано динамиката и наистина е по добра от дизайна,но пък той е и въпрос на вкус.За съжаление хубавите алфи са от мн далечни години и днешните наричащи се алфисти даже и на истински снимки сигурно не са ги виждали,какво остава за пипане каране и усещане...та как се става фен на алфа не знам.Според мен им се иска просто да са различни ! само времето ще покаже какъв автомобил е тази алфа,за сега само много шум..,Дано им се получи ! Все пак и от ферари са пипали там :))
  • #25
    8 rate up comment 11 rate down comment
    до : до: ВАГона ( преди 8 години )
    "***, когато немските некадърници направят нещо, което да се доближи до Lexus LFA"...Еми трябва доста да вурнат на зад,иначе няма как да го доближат :)).Ако сраvняваш пряко BMW i Lexus(toyota) ти си луд.LFA е наистина интересен автомобил с мн добyр V10,но до там с цена навлизаща в лигата на супер спортните,а той не е за там.,усглокение над 4 сек.,тегло над 1500 кг..какво са направили лексус казваш..А BMW с М1 още 78 год. са преобърнали до някаде света на моторните спортове...
  • #24
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дизайва на Фв е напълно скучен и студен, ако може така да се каже . :)
  • #23
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Enzo ( преди 8 години )
    И преди да се кълнете в клишета, като това за италианския дизайн в автомобилостроенето, в качеството му на "свещена крава", седнете и попрочетете това онова. През последните две десетилетия само Феррари и Мазерати правят найстина красиви италиански автомобили. Но и те даже са направени от дизайнери, завършили въпросния университет. За доказателство, прочетете кой е шеф на Пининфарина в момента, италианец ли е и къде е завършил!!! Голяма изненада ви чака.
  • #22
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Enzo ( преди 8 години )
    Та така стоят нещата. Ето защо по улиците все по-често виждаме красиви автомобили, които НЕ са правени от италианци. Просто, защото школата вече не е там. Тя е в САЩ и е мултинационална и мултикултурна и до ресурсите й имат достъп всички. А най-доброто взимат тези, които могат да предложат най-добри условия. Дизайнерът на Алфа 156 - Валтер Да Силва - е в момента шеф-дизайнер на VW и НЕ Е работил за италиански производител от 1998 година. Беше първо в Сеат, после в Ауди, а днес е на цялата група.
  • #21
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Enzo ( преди 8 години )
    Днес,най-големият университет в Света,който предлага обучение в специалността"автомобилен дизайн"е Art Center College of Design School в Калифорния-САЩ.Почти всички добри дизайнери,които работят в момента,са завършили именно него.Има студенти от всякакви националности-азиатци,араби,европейци и т.н.Това са творци,които се събират от целия свят,за да учат там.Направи си справка!Най-богатите автомобилни компании си вербуват най-добрите дизайнери още от там.Ето защо германците имат най-добрите!!!
  • #20
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Enzo ( преди 8 години )
    Абсолютно нищо не ти е ясно за световния автомобилен дизайн!Това,което твърдиш,е толкова out of date,колкото изобщо не можеш да си представиш.Беше вярно допреди световната глобализация и свободното движение на хора и ресурси да бъде факт.А то е факт вече повече от две десетилетия.Ако не знаеш,да те светна,съвсем наскоро най-голямото и проспериращо дизайнерско студио на италианците-Италдизайн-на вероятно най-признатия автомобилен дизайнер за всички времена - Джуджаро, фалира и бе купено от... VW.
  • #19
    17 rate up comment 2 rate down comment
    thebrainless ( преди 8 години )
    Енцо, имаш голямо въображение, но да твърдиш, че точно италианците крадат дизайн от някой друг е просто нелепо. Всеки, който се занимава (или просто се интересува), знае че италианците са водещи в световния индустриален дизайн.Колата е уникална, след 159/брера, най-после отново отличен дизайн.