IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi TT RS се сбогува с механичната трансмисия

Новата генерация на модела ще се предлага с 2,5-литров мотор с 400 к.с.

Audi TT RS се сбогува с механичната трансмисия

Топ-версията на Audi TT, която има добавка RS към името си, вече ще се предлага само с автоматична скоростна кутия. Това съобщава изданието Car&Driver, като се позовава на свои източници от компанията.
Audi TT RS се сбогува с механичната трансмисия
Предишното поколение на TT RS бе достъпно с 6-степенна механична скоростна кутия, която бе алтернатива на 7-степенната роботизирана трансмисия. Следващата генерация обаче ще бъде оборудвана единствено с роботизираната DQ500 с два съединителя на концерна Volkswagen. На същата трансмисия разчита и сегашното Audi RS3 Sportback.

По информация на изданието новото TT RS, което трябва да се появи на пазара в средата на 2016 г., ще получи модернизиран 5-цилиндров мотор с обем 2,5 литра с турбо. Мощността на агретата ще достигне 400 к.с. вместо досегашните 340 к.с.

Като конкуренти на Audi TT RS се сочат Chevrolet Corvette, Porsche Cayman, както и новото BMW M2. Съвсем наскоро Франк ван Мил, шеф на спортното подразделение на баварците - M Performance, обяви, че компанията му също обмисля раздяла с ръчните скоростни кутии.

Снимка: Audi

Тагове: audi tt rs
0 от 500
  • #4
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    трансмисиите DQ380 и DQ500 се произвеждат в Китайския завод на марката, който отвори врати миналата година. На друго място не ги правят. После някой да не каже, че не е предупреден!А който не ми вярва да провери къде ги правят и да каже не съм ли прав!
  • #3
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Да попитам ( преди 10 години )
    Това DQ500 отново ли ще бъде консуматив или ще се сменя по-рядко?
  • #2
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-накрая нещо смислено.В САЩ от 1 век са на автоматични скорости.Удобството и удоволствието са несравнимо по-големи.А и животът зад воланът не ти се превръща в безкрайно дебнене на тъпият съединител когато "отлепва" няма ли да придърпа и кога ще загасне..
  • #1
    6 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 10 години )
    4 цилиндровите бензинови мотори на VW са доста добри, и в комбинация с ръчна 6 степенна кутия са много добър избор (за тези които карат бензин разбира се). За тови двигател с 5 цилиндъра аз нямам никаква информация колко е добър, но няма сила на света която да ме накара да си купя 7 степенна роботизирана кутия на VW. 6 степеният им автомат върши работа ако се поддържа правилно, но 7 степенния е катастрофа.