IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi TT RS се сбогува с механичната трансмисия

Новата генерация на модела ще се предлага с 2,5-литров мотор с 400 к.с.

Audi TT RS се сбогува с механичната трансмисия

Топ-версията на Audi TT, която има добавка RS към името си, вече ще се предлага само с автоматична скоростна кутия. Това съобщава изданието Car&Driver, като се позовава на свои източници от компанията.
Audi TT RS се сбогува с механичната трансмисия
Предишното поколение на TT RS бе достъпно с 6-степенна механична скоростна кутия, която бе алтернатива на 7-степенната роботизирана трансмисия. Следващата генерация обаче ще бъде оборудвана единствено с роботизираната DQ500 с два съединителя на концерна Volkswagen. На същата трансмисия разчита и сегашното Audi RS3 Sportback.

По информация на изданието новото TT RS, което трябва да се появи на пазара в средата на 2016 г., ще получи модернизиран 5-цилиндров мотор с обем 2,5 литра с турбо. Мощността на агретата ще достигне 400 к.с. вместо досегашните 340 к.с.

Като конкуренти на Audi TT RS се сочат Chevrolet Corvette, Porsche Cayman, както и новото BMW M2. Съвсем наскоро Франк ван Мил, шеф на спортното подразделение на баварците - M Performance, обяви, че компанията му също обмисля раздяла с ръчните скоростни кутии.

Снимка: Audi

Тагове: audi tt rs
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Алуди-вечния пациент е другото му име в родна Германия.
  • #13
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Понеже поредната хонда на Дошо пак е хвърлила двигателя и му е омръзнало от основни ремонти ще си вземе още една да си има за части
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Дошо до вурста ( преди 10 години )
    Дошо ще си купи скоро още една ХОНДА , докато ти изплащаш поредният "консуматив" маде ин чайна-СОЦваген! Я скоростна кутия, я диференциал, я моторче с разтеглена верига!И докато Дошо е на море, твоят дом ще е сервиза! ахахахаха
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    karutsar ( преди 10 години )
    Научно доказано че автоматичната скоростна кутия е по-добър от механичната и бъдещето е на автоматичната скоростна кутия.Не си хабете храчките.
  • #10
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо ако се качи да покара ТТ с 400к.с. ще си помисли, че баща му трябва да е станал милионер от парите които са му платили Тойота, да излъже толкова хора, че японците могат да правят коли. И дошо ще изпадне в дълбока душевна мъка, как може баща му толкова години да го е лъгал, че стария скопен Сивик е автомобил.
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Как пък *** го наместиха при Каймана и ТТ!?! То *** е доста по-голям автомобил. Все едно да сравняваш S-клас купе с SLK. Това че моделите са купе не ги прави конглокенти в един клас.
  • #8
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо, каквито и глупости да пишеш и вярваш, аз не се сещам японка от този клас и да не е безкрайно по-бавна от тази машина
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Със смяната на маслото ще се сменя и скоростната кутия! Кво толкова - яко бецален и готово.
  • #6
    21 rate up comment 5 rate down comment
    До: пед@ла под мен ( преди 10 години )
    А ти, като обичаш да ръчкаш лоста да не си помислил, че си хетеро!АТ е удобство, което е безценно, особено в града и най-вече в задръстванията, многото спирания и тръгвания и светофарите. Да не говорим, че съвременните АТ са по-бързи в смяната на скоростите, дори и от най-бързия състезател, по-добро ускорение правят, по-добре се държат в почти всички ситуации, спомагат икономията на гориво, щадят двигателя с оптимални обороти и още и още много преимущества. Така, че не се прави на разбирач!
  • #5
    9 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    чиста проба ****ерастия, а в хАмерика от половин век нормата за тегло им е 100 кила при ръст 1 метър, та ако може да не ги гледаме кое как им е удобно и практично- те не могат да си движат достатъчно бързо кебапенцата на мазните лапички, за да си пуснат фарчетата, да не говорим за бързо местене на крачето за да натиснат съединителя