IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan е най-продаваната азиатска марка в Европа

През първото полугодие компанията е реализирала повече коли от Toyota и Hyundai

Nissan е най-продаваната азиатска марка в Европа


Снимкa: Renault-Nissan България

Най-добре продаваната азиатска марка автомобили в Европа е
Nissan, съобщават от японската компания, като уточняват, че през първото полугодие са реализирали повече продажби от Toyota и Hyundai.

За периода от януари до юни 2015 година
Nissan е продала на континента общо 384 726 нови автомобила, което представлява ръст от 4,3% спрямо миналата година.

Основен двигател на продажбите са били бестселърът на марката Qashqai и електрическият Leaf, благодарение на които пазарният дял на
Nissan в Европа вече достига 4,2%.

Що се отнася до най-успешните пазари, това са
Великобритания (88 000 продажби и ръст от 34%), Испания (ръст от 18%) и Германия (ръст 11%), сочи информацията.

Рекорден за марката пазарен дял е постигнат във Франция и във Великобритания,
като от японската компания очакват растежът на европейските пазари да продължи през втората половина на годината.

0 от 500
  • #90
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За 48000 знаеш ли какви киселини са вече в двигателя при гражданска средно тежка употреба? То въобще знаеш ли какво е вътре - разпад и нагари. И за този период колко хартиени филтри трябва да се сменят, а? Тук не говорим да правиш по няколкостотин км на пробег, тогава маслото ще изкара доста. Щото моточасасовете са важни също. Иначе може да, пълна Пао с естери синтетика с двойно филтриращ филгър от Амсоил го дават магистрално до 20 тина х. мили, както и други масла и филтри 100
  • #89
    1 rate up comment 0 rate down comment
    mrysnika ( преди 8 години )
    Колега, ако искаш да кажеш нещо и да убедиш някого в правотата си, изразите намери си го, трябва да изчезнат от речника ти! Да даваш линк от някакъв форум и някой да те мисли за нещо сериозно е кауза пердута. Ето на аз съм снимал и ти давам колко ми струва обслужването. По-долу каза нещо от сорта, че било виц, че обслужването на японките било в пъти по-евтино. Хайде копирай фактурата на твоето обслужване да видим каква е цената! Ако ще си говорим празни приказки, забрави!
  • #88
    1 rate up comment 0 rate down comment
    mrysnika ( преди 8 години )
    Ето скъпото обслужване на старата ми кола (Малко и голямо):http://prikachi.com/images.php?images/98/8249098g.pnghttp://prikachi.com/images.php?images/93/8249093H.pngОчаквам колегите с немски автомобили да споделят колко им струва тяхното, ако изобщо някой тук, обслужва автомобила си в официален сервиз на марката!
  • #87
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За който се интересува писах, че има материали в нета! Намери си го! Новата кола с 0W20, ок твое право, щом такова масло ти предписва производителя ;)АВТЕНТИЧНИЯТ ИНТЕРВАЛ ЗА СМЯНА НА МАСЛОТО НА ДВИГАТЕЛЯ, ОДОБРЕН ОТПРОИЗВОДИТЕЛЯ Е 48000 КМ ДА ТОЛКОВА!!!VW решава да намали от 48000 на 16000 км и знаете ли защо?Защото хората като Вас:....http://***.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?p=176264Ето чети, ако не изтрият линка...Отдавна не сме 1975г...
  • #86
    1 rate up comment 0 rate down comment
    mrysnika ( преди 8 години )
    На колко км. е сменял маслото този:http://***.carscoops.com/2015/07/austrian-taxi-driver-covers-1-million.html
  • #85
    1 rate up comment 1 rate down comment
    mrysnika ( преди 8 години )
    Виждам, че си имаш голяма представа, би ли обяснил как така по-честата смяна на масло е по-вредно за двигателя! Дай някоя статия да е прочетем, защото аз само на статии, които препоръчват по-честа смяна попадам! Или може би искаш да ни кажеш, че ако примерно сменяш маслото на 100 000 км. ще имаш вечен двигател. Нали логиката ти е такава!Карам новия си автомобил с 0W20 и се сменя на всеки 15 000 км. Как мислиш, колко ли ще изкарам? Няма да е много нали понеже е вредно да го сменям. :)
  • #84
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Коментирате неща за които си и нямате представа! Има статии по нета, доказващи че по-честата смяна на маслата е по-вредна. Но вие сте големи капацитети. Маслото ставало на мармалад, извинявам се вие нови масла виждали ли сте или коментирате минерални 15W50 или 20W50. Защото така като гледам карате коли от тези години.А това за в пъти по евтина смяна на масла на японка е достойно за бисерите на форума
  • #83
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това никой не спори. Ама я продай кола и в гаранциятя да пише смяна масло на 7500, както между другото го има в някои западно европейски - за някои производители. По памет в Холандия - макс 10000 при норм. не тежки условия. Америка и Азия и досега карат по 3/5 х. мили и дори минералки и двигателите им светят от чистота. То какво да се зацапа при такъв период. Но там все още се карат големи не толкова форсирани и генериращи топлина мотори . А форсираните с турбини мотори искат по-внимателно отн.
  • #82
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Освен това обслужването на 15 000 км. на японка е няколко пъти по-евтино от това на немските автомобили. Така, че хем по-евтино ти излиза, хем по-често ти обслужват колата. Примерно на моята Тойота обслужването ми е 149 лв. Обслужването включва смяна на масло, маслен филтър, въздушен, тестване на всички системи по колата и цялостен оглед. Това е малкото обслужване. Голямото е 249 лв. със смяна филтър на купето и охлажадаща течност, спирачна и още някой др. неща.
  • #81
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не само маслото е проблема. Представи си какво става с масления филтър за 30 000 км.! Затлачва се от всякъде, дебита на масло намалява, от слабия дебит се затлачват маслените магистрали, тормози се помпата и новия двигател започва бавно, но славно да умира. Особено пък при първите км. на нова кола, маслото трябва да се смени на по-кратък период. За бензинова кола по-става да се смени, но за дизел е просто абсурдно да го смениш на толкова км. Става като катран и не смазва добре, а прави нагар.