IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan е най-продаваната азиатска марка в Европа

През първото полугодие компанията е реализирала повече коли от Toyota и Hyundai

Nissan е най-продаваната азиатска марка в Европа


Снимкa: Renault-Nissan България

Най-добре продаваната азиатска марка автомобили в Европа е
Nissan, съобщават от японската компания, като уточняват, че през първото полугодие са реализирали повече продажби от Toyota и Hyundai.

За периода от януари до юни 2015 година
Nissan е продала на континента общо 384 726 нови автомобила, което представлява ръст от 4,3% спрямо миналата година.

Основен двигател на продажбите са били бестселърът на марката Qashqai и електрическият Leaf, благодарение на които пазарният дял на
Nissan в Европа вече достига 4,2%.

Що се отнася до най-успешните пазари, това са
Великобритания (88 000 продажби и ръст от 34%), Испания (ръст от 18%) и Германия (ръст 11%), сочи информацията.

Рекорден за марката пазарен дял е постигнат във Франция и във Великобритания,
като от японската компания очакват растежът на европейските пазари да продължи през втората половина на годината.

0 от 500
  • #100
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до mrysnika ( преди 10 години )
    Цените ти нямат никаква връзка с истината!Ако все пак си платил толкова /което силно ме съмнява!/, ще те помоля да снимаш фактурата и да ни я покажеш тук!Ето ти малко цени на сервизно обслужване и материали:http://***.porschesofiajug.bg/Haendler/B20001/bg/hdlr/eigeneseiten/B20001_A_1427376992851.pdf
  • #99
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Производителя дава удължените интервали при леко натоварване. Т.е при много км. след стартиране на двигателя, без високи скорости, без масимален товар, без офроуд, без замърсяване по пътя и т.н. когато условията са тежки, какви би трябвала да пише във всички ръководства - интервала за смяна на масло е на половина. Там пише и тип и вискозитет при нормални - по тънък и при тежки - обикновено по- висок визкозитет. Заради работната Т., гориво в маслото, повете гориво, обороти, киселинност и т.н.
  • #98
    2 rate up comment 0 rate down comment
    mrysnika ( преди 10 години )
    Както аз съм ти снимал по-долу и съм ти дал цените в Тойота! Да тук, за да видят всички!
  • #97
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    естествено, че говоря от мое име, колата е моя, аз съм плащал :) Пасат Б6 1.9 TDIНай много съм плащал 320 лв със смяна на спирачна течност...Само, ако намеря фактура, как ще ти я покажа? Или в тази тема?
  • #96
    1 rate up comment 0 rate down comment
    mrysnika ( преди 10 години )
    Някой ме е налъгал?!Личен автомобил, лично съм го карал, лично съм го карал на обслужване, лично съм плащал. Наистина, някой ме е налъгал или просто ти доста елементарно се мъчиш да заблуждаваш. Все пак чакаме да покажеш нещо смислено, а не празни приказки. До сега бяха само думи. Подкрепи ги с нещо най-после! И моля, не ме пращай да чета форуми! Говориш от свое име нали, а не от името на други и не това, което си чул от някой!
  • #95
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Това са глупости колега. Имам чисто нова кола купена от Порше, такива цени за масла няма...Ще пробвам потърся документи,но е безсмислено. Някой просто те е налъгал здраво, съмнявам се ти да си правил смените :)
  • #94
    1 rate up comment 3 rate down comment
    mrysnika ( преди 10 години )
    Пак празни приказки, подкрепени с НИЩО!Само ще ти кажа, че обслужването на Пасат 1.9 тди струва над 450 лв в Порше. Тези 280 лв., които си си ги измислил може би са били само да ти отворят предния капак. Смяна на ангренаж 800 лв. Предни наклдаки 200 лв. дискове 550 лв., съединител 1000 лв. Имаше още неща за смяна на които не им помня вече цените. Ако много държиш ще потърся фактурата и ще ти е снимам. Очаквам обаче и ти да направиш нещо подобно и най-после да не са само думи от твоя страна.
  • #93
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не искам да убеждавам никой в нищо. Всеки си има глава на раменете. Само че такива изрази от сорта "сменявам на 7500км" и " при тежки условия на 5000км" са смехотворни. Производителя на масла ти е дал 15к км или 1г или 30к км и 2г, което настъпи първо.Оттук нататък са коментарите на гаражните майстори, тия с тънките масла, сложи малко по-гъсто и тн.Всеки производител е дал предписание с какъв вискозитет да се кара и интервала на смяна
  • #92
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ама кой официален слага 100 процентови синтетики - пао, естери, гтл, АН и т.н. Даа зад океана са по 10 тина долара кварта, ама тук са по 40 лева литъра. Ай карай си маслото с база - хидро кряк по 30 х. и си виж сегментите след примерно две смени. Само внимавай да не изсилиш маслото в обороти в червено че веднъж е достатъчно да тръгнат лагерите :(
  • #91
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Смяна на 1.9 TDI в Порше излиза обаче с всички филтри около 280 лв. Сменявал съм ги там 3 пъти. Два пъти в гаранция и един път по желание, просто е по-удобно и бързо. Трудно ще намеря документ, отдавна беше. Масло 4л беше около 90лв. Все пак обаче става въпрос за дизел и консумативите са леко по скъпи. Поленов филтър беше от порядъка на 40 лв, горивен 60 лв, пробка 2-3 лв. Мой колега в Мото Фое пък го деряха с мин 400лвТи горивен не сменяваш ли?