IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota представи нов турбо-дизелов двигател

Агрегатът с обем 2,8 литра ще дебютира при Land Cruiser Prado

Toyota представи нов турбо-дизелов двигател

Компанията Toyota представи нов дизелов турбо-мотор, който ще дебютира при Land Cruiser Prado. Агрегатът с обем 2,8 литра е разработен от нулата, като мощността му е 174 к.с., а максималният въртящ момент - 420 Нм.
Toyota представи нов турбо-дизелов двигател
Двигателят е създаден, за да осигури надеждност и плавно движение при пълно натоварване, особено когато трябва да се тегли сериозен товар. Той ще работи в комбинация с 6-степенна автоматична скоростна кутия, но ще може да се съчетава и с механична трансмисия.

Максималната мощност от 174 к.с. двигателят ще достига при 3400 об/мин. За сравнение, досегашният 3,0-литров дизел на Toyota разполага със 170 к.с. От компанията твърдят, че с механична скоростна кутия смесеният разход на Land Cruiser Prado е 7,9 л/100 км.

Агрегатът разполага с директно впръскване на горивото Common Rail, което подобрява ускорението при ниски и средни обороти. Икономията на гориво от 13% е постигната благодарение на ниското тегло на мотора. Поставен е нов горивен филтър, който намалява вредните емисии.

Снимка: Toyota

 

0 от 500
  • #21
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Toyota has introduced two new diesel engines that feature next-generation advanced thermal insulation diesel combustion. The automaker says this is the first use of Thermo Swing Wall Insulation Technology (TSWIN) in the world, which increases efficiency by 15 percent and maximum torque by 25 percent.Освен това, "редакторите" са ни спестили, и другата иновация при тези двигатели, разработка на Тойота, а именно нов, по-компактен с около 30% от сегащния турбо компресор!
  • #20
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Освен това, "редакторите" са пропуснали да напишат, за новата технология от изолационен материал, която от Тойота са използвали при буталата, (порьозно-керамичен алуминий), който понижава загубите при изгаряне на горивото от топлоотадаване и повишава термодинамичния КПД до 44%, нещо, с което дори дизелите на БМВ не могат да се похвалят!
  • #19
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Питали арабски бизнесмен за разходка в пустинята.Ако искате да ходите в пустинята вземете Рейндж Ровър.Ако искате да отидете и да се върнете само Тойота Ленд Круизер.Повече коментари са излишни.В Дубай кудето често ходя изобщо нямат добро мнение за Европейските недоразумения.
  • #18
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    За съжеление, това е поредната статия, кято редакторите/преводачите на "Аутомедията" са "осакатили"!Първо, става въпрос за нова, ГД серия от двигатели, със следните показатели:The 2.8-liter engine is rated at 177PS (175hp) and 450Nm (332lb-ft) at 1,600-2,400 rpm, while the 2.4-liter unit produces 150PS (148hp) and 400Nm (295lb-ft) of torque at 1,600-3,400 rpm.
  • #17
    7 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Все едно чета за мотор с 2.0 кубатура. Тойота тотално изпуснаха дизеловата революция.
  • #16
    25 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 10 години )
    Деца, вие сериозно ли сравнявате Ленд Круизер с Х5/6 и ги давате за пример при офроуд машините... То бива глупост, ама това минава всякакви граници!
  • #15
    26 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Карал съм 3,0-l-D-4D 140kW (190PS) ръчка. Страхотна машина е това. Някой, ако си мисли, че конете са му малко да ходи да си търси паркетник с повече коне. Ей такива състезателчета всяка година ги гледам закъсали на път за ски глокортите в мощните и бързи каручки. ЛК е може би най-добрия СУВ за всякакви условия. По цял свят го карат и не съм чул някой да каже лоша дума. Само форумните специалисти тук много ги разбират нещата. Качете се, покарайте малко и тогава си дайте компетентното мнение!
  • #14
    9 rate up comment 17 rate down comment
    .!. ( преди 10 години )
    Пичаго те немците щото не правят G-Class, и да 2.8 тона крузер със 170 коня ще се затрудни сериозно с наклоните еле па с още 1 тон багаж отгоре няма да може да се помести
  • #13
    20 rate up comment 15 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    Според мен от тук нататък по света ще спрат да купуват Ленд Крузери. Причината за това е повече от ясна: къде ще тръгват да минават пустини, планини, реки и др. сериозни офроуд маршрути с Крузер с 177 кс, като могат да си купят БМВ Х5 или Х6 с 400 кс и 740 Нм. Но главната причина е този форум. Сигурен съм, че хората прочели смислените оплювания на немските фенове, никога повече няма да помислят за Тойота. Какво значение има здравината, важно са конете да са много. Поздравления за знаещите!!!
  • #12
    9 rate up comment 3 rate down comment
    а знаете ли, че ( преди 10 години )
    оня дето си е турил .!. (щото само за това мисли) му викат "дошото на рено"?само че за разлика от истинския Дошо тоя ръси щуротии където и както си може.