IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota представи нов турбо-дизелов двигател

Агрегатът с обем 2,8 литра ще дебютира при Land Cruiser Prado

Toyota представи нов турбо-дизелов двигател

Компанията Toyota представи нов дизелов турбо-мотор, който ще дебютира при Land Cruiser Prado. Агрегатът с обем 2,8 литра е разработен от нулата, като мощността му е 174 к.с., а максималният въртящ момент - 420 Нм.
Toyota представи нов турбо-дизелов двигател
Двигателят е създаден, за да осигури надеждност и плавно движение при пълно натоварване, особено когато трябва да се тегли сериозен товар. Той ще работи в комбинация с 6-степенна автоматична скоростна кутия, но ще може да се съчетава и с механична трансмисия.

Максималната мощност от 174 к.с. двигателят ще достига при 3400 об/мин. За сравнение, досегашният 3,0-литров дизел на Toyota разполага със 170 к.с. От компанията твърдят, че с механична скоростна кутия смесеният разход на Land Cruiser Prado е 7,9 л/100 км.

Агрегатът разполага с директно впръскване на горивото Common Rail, което подобрява ускорението при ниски и средни обороти. Икономията на гориво от 13% е постигната благодарение на ниското тегло на мотора. Поставен е нов горивен филтър, който намалява вредните емисии.

Снимка: Toyota

 

0 от 500
  • #31
    7 rate up comment 2 rate down comment
    .!..!. ( преди 10 години )
    "тихата" лагуна (типично за рено):https://***.youtube.com/watch?v=13yMLkL1eAk
  • #30
    7 rate up comment 14 rate down comment
    .!. ( преди 10 години )
    eto go ka4estwoto na tro6liota https://***.facebook.com/video.php?v=305836306207782&fref=nf
  • #29
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    При покритие с нисък топлинен капацитет, стените се охлаждат бързо и тоя ефект е намален значително. Съответно, 30% по-малко турбо върши същата работа.
  • #28
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ниска топлопроводимост трябва за да се държат стените на цилиндъра топли за намаляване на паразитните топлинни загуби, така че по-голяма част от енергията на горенето да се отдаде върху буталото, вместо да отиде за нагряване на стените на цилиндъра. Но при покритие с висок топлинен капацитет, стените остават топли и при всмукателния такт, което води до по-ниска ефективност на пълненето защото топлия въздух съдържа по-малко кислород в единица обем.
  • #27
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Нев, SCR катализатора и новото турбо с променлива геометрия не са кой знае каква новост, но TSWIN покритието наистина е иновация, защото не е било прилагано от никой друг досега. Ако погледнеш статията на Kosaka et al. която е цитирана в greencarcongress, ще видиш че става въпрос за покритие с ниска топлопроводимост и нисък топлинен капацитет, за разлика от досегашните покрития с ниска топлопроводимост, но висок топлинен капацитет.
  • #26
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Ауто ( преди 10 години )
    Освен това, подобна мощност в офф-роуд условия почти за нищо няма да ти послужи, освен да се окопаеш някъде по-здраво! Двигателите се проектират в зависимост от предназначението си. Както има състезателни коне, така има и такива, които ти трябва да ти свършат работа, и то сигурно, без да ти изграят лоша шега! Научете се, да правите разлика между нещата, защото инъче някой ден ще отидете да е**те, ама няма пак да разберете нещо
  • #25
    29 rate up comment 5 rate down comment
    Ауто ( преди 10 години )
    "съвременен немски дизел с 2.0 обем и 4 цилиндъра развива почти х2 мощност и въртящ момент с по нисък разход от това. за сравнение БМВ има 400 к.с. и 740Нм от сходен обем ( 3.0 ) но с по нисък разходТова наистина е дъното"- се изказа поредния пъпчив пубер, дето пак е избягал от час!МОето момче, на БМВ двигателя е с 3 турбини, и е форсиран до максимум. Надежността му, ако отиде в пустинята или накоя джунгла, поради усложнената конструкция ще падне почти до нула!
  • #24
    18 rate up comment 3 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    "The engines also feature Toyotas first-ever urea Selective Catalytic Reduction (SCR) system that is said to eliminate up to 99 percent of emissions of NOx (nitrogen oxide), one of the main causes of air pollution." Това, според преводачът на АутоКомедийната статия по-горе, е ГОРИВНИЯ ФИЛТЪР на Тойота!
  • #23
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Нев ( преди 10 години )
    Новия турбокомпрсор е с променлива геометрия, със ново турбинно колело, което осигурява по-добра ефективност, а също и с новоразработено компресорно колело, което се развърта по-бързо и лесно, и по-този начи се осигурява по добра характеристика на въртящия момент на двигателя. А най-голямата смешка е, че са превели новата каталитична с-*** с урея на Тойота, като, внимание, ГОРИВЕН ФИЛТЪР! Сериозно Аутомедия, наистина ли? Знаете ли въобще, къде се монтира горивния филтъ на автомобила?!?
  • #22
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дежурния хейтър, винаги пише една камара глупости под статия за Тойота или друг японски производител. Всичките негативни и глупави коментари са неговите. Просто не му обръщайте внимание! Жалък е...