IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota представи нов турбо-дизелов двигател

Агрегатът с обем 2,8 литра ще дебютира при Land Cruiser Prado

Toyota представи нов турбо-дизелов двигател

Компанията Toyota представи нов дизелов турбо-мотор, който ще дебютира при Land Cruiser Prado. Агрегатът с обем 2,8 литра е разработен от нулата, като мощността му е 174 к.с., а максималният въртящ момент - 420 Нм.
Toyota представи нов турбо-дизелов двигател
Двигателят е създаден, за да осигури надеждност и плавно движение при пълно натоварване, особено когато трябва да се тегли сериозен товар. Той ще работи в комбинация с 6-степенна автоматична скоростна кутия, но ще може да се съчетава и с механична трансмисия.

Максималната мощност от 174 к.с. двигателят ще достига при 3400 об/мин. За сравнение, досегашният 3,0-литров дизел на Toyota разполага със 170 к.с. От компанията твърдят, че с механична скоростна кутия смесеният разход на Land Cruiser Prado е 7,9 л/100 км.

Агрегатът разполага с директно впръскване на горивото Common Rail, което подобрява ускорението при ниски и средни обороти. Икономията на гориво от 13% е постигната благодарение на ниското тегло на мотора. Поставен е нов горивен филтър, който намалява вредните емисии.

Снимка: Toyota

 

0 от 500
  • #51
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ex-fan ( преди 10 години )
    Излагат се вече, това са характеристики на двулитров двигател...:(
  • #50
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Tва някой стар тираджия пенсиониран на маса след 4 ракии разправя навремето как е гледал ленд крузъри в пустинята и, че това е нящо велико. Днес там ленд крузъри има да, но има повече мега автомобили Х5, Кайен, Роувър Японцито отдавна не са фактор а 2015 3 литров дизел със под 200 коня е последния пирон в ковчега за мита на японския инженерен гении
  • #49
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Правят китюци със смешни характеристики,че и мн.грозни.
  • #48
    7 rate up comment 4 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Японците правят двигател за да е вечен,а не на втората година да си биеш главата, защо са те направили на пълен *** с някой "луксозен" варел
  • #47
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нека бъдев и прагматични. Щото като дойдат тук 10 годишните премиуми със размазани двигатели и трябвада си продаваме бъбреците за да можем да ги ремонтираме. :) Иначе - жалък спор. Кой квото иска и може да кара.Уважение към Тойота за иновациити.
  • #46
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Enzo ( преди 10 години )
    И точно само и единствено за мащабния и финансово обезпечен български пазар, Мерцедес, БМВ и Ауди, произвеждат М, Х и Q моделите си, които само тук се търсят и продават. А Мерцедес и БМВ, за по-удобно, точно производството на тези модели, които само в България, са НАЙ-ПРОДАВАНИТЕ премиум автомобили, са го изнесли в САЩ... ***-о-о-о, ТИ си ***!!! Беден нещастнико завистлив, качвай се на двайсетгодишната японска таратайка и ДИМ ДА ТЕ НЯМА! Стига си пречил по пътя с нея. Аман от луузъри!!!
  • #45
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    *** X5 i Q7 се карат само в *** от плиткочелни и мазни чалгари.Навсякъде тези смешни самосвали будят насмешка.Дивия селски *** *** Балкански пак стана за смях пред целия свят.
  • #44
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Дошо до .!. ( преди 10 години )
    Ти по-добре си гледай "тихата" лагуна да не избие някой клапан през ауспуха! А и в статията за коджодера един с М3 те кани да потанцувате малко. ахахахаЕх що не съм в София да погледам как набиват канчето на поредния пройдоха-витруален "спец"!
  • #43
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    Ето затова ги уважавам японците - 44% ефективност на технология която дори не им е приоритетна. За сравнение, вагонетките дето толкова пари ръсят за дизели, новия им 2 литра TDI е със 195 mg/kWh минимална специфична консумация, което при 45 MJ/kg енергийна плътност на дизела, прави 41% ефективност. Нищо чудно че толкова вагонетки редовно вият на умряло под статиите на Тойота. Не е лесно така небрежно да те правят за смях.
  • #42
    6 rate up comment 18 rate down comment
    .!. за койтоа ( преди 10 години )
    Tва някой стар тираджия пенсиониран на маса след 4 ракии разправя навремето как е гледал ленд крузъри в пустинята и, че това е нящо велико. Днес там ленд крузъри има да, но има повече мега автомобили Х5, Кайен, Роувър Японцито отдавна не са фактор а 2015 3 литров дизел със под 200 коня е последния пирон в ковчега за мита на японския инженерен гении