IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota преобрази Hilux

Новото поколение на пикапа е по-комфортно, динамично и модерно

Toyota преобрази Hilux

Toyota представи официално новото поколение на пикапа Hilux. Премиерата се състоя в Банкок, като продажбите ще стартират през следващите месеци.
Toyota преобрази Hilux
Моделът, спечелил си през годините репутация на надежден "работен кон" със сурово излъчване, вече изглежда далеч по-модерно и предлага висок комфорт.

Що се касае до дизайна на новия Hilux, той е изработен според новия дизайнерски език на марката и вече беше разкрит от изтеклите през седмицата снимки. 

Височината на кабината е леко намалена, а общата дължина и ширина на автомобила са нараснали със съответно 70 мм и 20 мм. Фаровете са LED и разполагат със секция за дневни светлини, а предлаганите джанти са с размер 16, 17 или 18 инча.
Toyota преобрази Hilux
Сериозна промяна е претърпял и интериорът, за който от Toyota твърдят, че предлага удобство и комфорт, присъщи на SUV автомобилите. От снимките можем да видим, че промяната е пълна, като нови са таблото, уредите, панелите и т.н., които са създадени в унисон с представените през последните години модели на марката. На централната конзола са се появили голям тъч екран на инфо-системата и електронен превключвател на системата 4х4, а в базовото оборудване е включена камера за движение на заден ход.
Toyota преобрази Hilux
Гамата мотори е представена от нови и обновени агрегати, които могат да бъдат съчетани с 6-степенни автоматична или ръчна трансмисии. В зависимост от пазара новият модел ще се предлага с два дизела - 2,4-литров (160 к.с. и 400 Нм) и 2,8-литров (177 к.с. и 450 Нм), и с два бензина - 2,7-литров със 164 к.с. и 4,0-литров с 278 к.с.

От компанията подчертават, че моделът не е загубил експлоатационните си качества, като е бил изпитван в продължение на хиляди километри, включително в пустинни райони при температура от над 50 градуса по Целзий. Новият Hilux е с полезен товар от 1240 кг, има максимална теглителна сила от 3500 кг и ще се предлага с три вида кабини.

Цените и допълнителна информация трябва да бъдат изнесени в близките месеци.

Снимки: Toyota

 

Тагове: Toyota Hilux
0 от 500
  • #15
    9 rate up comment 15 rate down comment
    до Анонимен ( преди 9 години )
    Дилърите на Тойота не си падат по жени по принцип! :)
  • #14
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    шмAmarok наистина е по-добър в чупенето. Излезе ли извън асфалта и е до там с кашкаваленото окачване и смотана глобална платформа на ВАГ. Смешното творение на ВАГ е с 16-ки джанти и ръчни стъкла. За другите екстри да не говорим. Смятай колко са назад. Дори Дачия не предлагат с ръчни стъкла, но ВАГ понеже са много напред и стъклата са им с ръчка. Представям си как изглежда пикапчето им с джанти 16-ки. Направо смях.Hilux е най-доброто в класа си доказано!
  • #13
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    До този индивид с многото никове - братче, какво ти пречи толкова тойота? Жена ти е изневерила с някой дилър на тойота ли кво ли? Чичо ти те е насилвал като малък в тойотата му ли? Не мога да си го обесня. Потърси помощ. Целувки.
  • #12
    7 rate up comment 16 rate down comment
    Лютфи Левскиместан ( преди 9 години )
    Ей като са се доказали, защо сега новия лендкрузър ще е със самоносеща конструкция бе *** залухав много ви разбират *** тикви ганьовски !
  • #11
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Amarok е по-добър!
  • #10
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Hilux ( преди 9 години )
    Няма как да им обясниш на *** немски *** какво е това шаси. той знае, че немските *** ги правят еди как си и край за него това е най-доброто. Защо и той не знае. Всъщност знае, защото от АБ така са казали. Те немците точно на най-слабоумните разчитат, за да им вървят рекламите и да им се продават ***.Hilux е един от най-здравите автомобили правени някога. Доказан факт!
  • #9
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Самоносещите конструкции са за паркетниците! За тежки терени, истински офроуд,голямо натоварване, и теглене на големи ремаркета, и каравани се ползва САМО и единствено конструкция със ОТДЕЛНО ШАСИ! Доказано и изпитано в продължение на над 100г. Всички товарни, военни и офроуд машини се правят със отделно шаси. по здраво от това няма. При интегрираното шаси целия стрес, вибрации, и усуквания се предава директно на купето и интериора. И само след няколко хил. км. офроуд всичко ще се раздрънка.
  • #8
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кой пък кара пикапи в БЪлгария...
  • #7
    10 rate up comment 18 rate down comment
    Лютфи Кютян ( преди 9 години )
    Тая фирма тойота трябва да се преориентира в производство на ХИМИЧЕСКИ ТОАЛЕТНИ в това ще са непобедими :)
  • #6
    10 rate up comment 18 rate down comment
    КypoЛюба ЛапаДухова ( преди 9 години )
    Харесва ми, че трошльота все още не са открили самоносещите конструкции.... Добре дошли в 80тте трябва да е мотото на тази ретроградна марка за балъци и заблудени ***