IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota преобрази Hilux

Новото поколение на пикапа е по-комфортно, динамично и модерно

Toyota преобрази Hilux

Toyota представи официално новото поколение на пикапа Hilux. Премиерата се състоя в Банкок, като продажбите ще стартират през следващите месеци.
Toyota преобрази Hilux
Моделът, спечелил си през годините репутация на надежден "работен кон" със сурово излъчване, вече изглежда далеч по-модерно и предлага висок комфорт.

Що се касае до дизайна на новия Hilux, той е изработен според новия дизайнерски език на марката и вече беше разкрит от изтеклите през седмицата снимки. 

Височината на кабината е леко намалена, а общата дължина и ширина на автомобила са нараснали със съответно 70 мм и 20 мм. Фаровете са LED и разполагат със секция за дневни светлини, а предлаганите джанти са с размер 16, 17 или 18 инча.
Toyota преобрази Hilux
Сериозна промяна е претърпял и интериорът, за който от Toyota твърдят, че предлага удобство и комфорт, присъщи на SUV автомобилите. От снимките можем да видим, че промяната е пълна, като нови са таблото, уредите, панелите и т.н., които са създадени в унисон с представените през последните години модели на марката. На централната конзола са се появили голям тъч екран на инфо-системата и електронен превключвател на системата 4х4, а в базовото оборудване е включена камера за движение на заден ход.
Toyota преобрази Hilux
Гамата мотори е представена от нови и обновени агрегати, които могат да бъдат съчетани с 6-степенни автоматична или ръчна трансмисии. В зависимост от пазара новият модел ще се предлага с два дизела - 2,4-литров (160 к.с. и 400 Нм) и 2,8-литров (177 к.с. и 450 Нм), и с два бензина - 2,7-литров със 164 к.с. и 4,0-литров с 278 к.с.

От компанията подчертават, че моделът не е загубил експлоатационните си качества, като е бил изпитван в продължение на хиляди километри, включително в пустинни райони при температура от над 50 градуса по Целзий. Новият Hilux е с полезен товар от 1240 кг, има максимална теглителна сила от 3500 кг и ще се предлага с три вида кабини.

Цените и допълнителна информация трябва да бъдат изнесени в близките месеци.

Снимки: Toyota

 

Тагове: Toyota Hilux
0 от 500
  • #25
    4 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 9 години )
    До плиткото парчеАмарок, нарочно е с ръчки, ще те оставя да се сетиш защо, ако въобще е възможно...
  • #24
    18 rate up comment 5 rate down comment
    механика ( преди 9 години )
    Липса на какъвто и да е интелект и разбиране от автомобили е да споменаваш Шматарок в статия за Тойота. Просто несравними неща са това. Краля и тук е само един и се нарича Hilux.Всичко различно от Hilux е компромеи, а ако е Шматарок е не компромис, а живо набутване. То само името му, като видиш и ти става ясно за какъв *** говорим.
  • #23
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Avensis ( преди 9 години )
    Карам Тойота. Вярно не е Hilux, а седан Авенсис Т25. Да наречеш Тойота трошлъота е меко казано несериозно. За всеки влак си има пътник и затова едни карат Тойота, други ВАЗ, а трети премиум марки или върхови такива.Дано твърденията се базират на личен опит, а не просто базирани на съждения от прочетено, чуто, измислено.Поздрави.П'С: Не робувам на определена марка и съм притежавал различни автомобили от различни производители.
  • #22
    10 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не съм го виждал този модел класиран при отличниците. Тойота никога на са били силни в качеството.
  • #21
    26 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Амарок е по зле от Дачия селянчета прости.
  • #20
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Лютфи Свинскоядян ( преди 9 години )
    Ей Анонимко, поне си пиши името като обиждаш ! И не не съм ВАГ'фен нито имам ВАГ карам японска машина Мицубиши, но това не ми пречи да признавам достойнствата на другите фирми нито да критикувам японците когато правят нещата зле, а в трошльота са недоразумения след недоразумения ! и преди да пишеш щи кажа, че като монтираме клети зимата само на L200 не му замръзна маслото в дифа, нещо което често става при Хайлукс
  • #19
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ХАхАхАх Амарока бил по-добър. Това може да го каже само човек, който не е употребявал и двата пикапа. Хилукса е еталон за надеждност здравина и проходимост в този клас. АМарока е като жалко подобие на играчка в сравнение с Хилукса. Не случайно остатъчната ценак на хилукса е в пъти по-висока от тази на шматарока.
  • #18
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хапни една имам баялдъ да ти мине,Лютфи ! Не си ти когато си ВАГ фен :)
  • #17
    10 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За 2.8 кубатура трябваше да има поне 550 Нм., да не говорим за конските сили. Едва ли някой ще оспори, че това мирише на посредственост още преди да излязло. Преди този модел беше известен единствено с скандално слабата си надеждност. Сега ще стряска хората и с външния си вид.
  • #16
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Лютфи Розоберан ( преди 9 години )
    до: Анонимния поне си пиши името, аз се пиша само Лютфи, другите не знам кой са, и мен не са ама теб мож да та изнасилят в трошльота да са задушиш от воня на евтина пластмаса