IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Aventador SV се пробва на Нюрбургринг

Новата версия на флагманското Lamborghini постига време от 6:59,73 мин. (Видео)

Aventador SV се пробва на Нюрбургринг

Върховият модел на Lamborghini - Aventador SV, направи бърза обиколка на пистата Нюрбургринг, която е мерило за възможностите на всеки спортен автомобил. 
Aventador SV се пробва на Нюрбургринг
Aventador SV при премиерата си в Женева. Снимка: Automedia.bg

На 21-километровото германско трасе олекотената и оптимизирана модификация на Aventador записа време от 6 минути и 59,73 секунди. Резултатът е със само 2 секунди по-слаб от постижението на далеч по-скъпото Porsche 918 Spyder.

Постижението на Aventador Super Veloce е направено по време на тестове на Pirelli, като колата е била обута с гуми P Zero Corsa. Към момента от Lamborghini не разкриват кой е управлявал върховия модел.

Lamborghini Aventador SV (Super Veloce) бе показано пред публика в началото на март по време на автомобилното изложение в Женева. Автомобилът се задвижва от познатия V12 мотор, който обаче е получил допълнителни 50 к.с. Общото тегло на колата пък е редуцирано до 1525 кг, което представлява олекотяване с 50 кг.

В резултат на оптимизациите автомобилът със 750 к.с. под капака е способен на спринт от място до 100 км/час за 2,8 секунди, което с 0,1 сек. по-бързо от постижението на стандартния Aventador. Максимална скорост на движение преминава 350 км/ч.

Съществена промяна е направена и по отношение на аеродинамичната ефективност на колата. Тя е оптимизирана с цели 150%, генерирайки допълнителни 170% притискаща сила.

Най-новият SV модел на Lamborghini е вече на пазара като цените стартират от малко над 327 000 евро.

 

 

0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    Хехе, вагонетки, сравнявате ГТР на частен отбор с Алдита и БМВ-та на заводски отбори. Разликата в бюджетите е поне 1:100. ГТР се представи повече от добре за ресурсите на отбора си. Сравните ГТР с частните Алдита R8 LMS Ultra - те завършиха 11 и 12-ти на по 2 и 3 обиколки след ГТР-а.
  • #10
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    айде пусни ено алуди да се бяга със 100 гтр-а и 50 лфа-та и да видим дали ще стигне до 9-то място! тоа йерослав (вагенския фен) определено е най-*** парче в БГ нета!
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тук при лека заигравка и пипане на това и онова може и да шамароса дори Порша.... Все пак супер постижение....
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Das Auto ( преди 10 години )
    Ами то като гледам Сеат Леон Купра Ст,Порше 918, Авентадор сега как да не съм им фен....Най яките-тези който задават стандарти....
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    Глупости пишете в стремежа си да защитите ГТР-а.На Ауди и на БМВ Нисана не им ли пречеше,ама си го затвориха с по 5 обиколки и минаваха покрай него все едно е спрел.Просто Ауди са царете на 24 часовите състезания.Какво повече да говорим.Нисан се представиха повече от добре.Както е писал по-надолу човека,поне завършиха и то в десетката.Преди и толкова не можеха да направят,отпадаха си рано-рано.
  • #6
    11 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    "на нисана всички му се бутат отпреде и го засичат"Абе пич не знам какво си гледал ама на всеки завой имаше по един стюард и когато по-бърза кола настигне по-бавна веднага се вдига син флаг,за да даде път.Отделно по-бързите постоянно пресветкаха на бавните да се дръпнат.Пречкали се на ГТР-а.Стига бе,а на Аудитата,БМВ-та,Мерцедесите и Поршетата не им се пречкаха,така ли???Пистата е една за всички,трафика съшо.Колкото пречи на един,толкова и на другия.Глупости пишете в стремежа си да оправдаете..
  • #5
    1 rate up comment 15 rate down comment
    Лексъс Бейбее! ( преди 10 години )
    Не знам за ГТР, обаче вчера на Нюрбургринг Lexus LFA напляска 2 Поршета 911 GT3 в клас SP-PRO. На техен "терен", за по-сигурно.
  • #4
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    на това състезание имаше 50 бмв-та, 20-30 аудита, 20-30 поршета, 10 мерцедеса СЛС и 2 нисана, единия от които стана номер 9 - демек е пребил към 100тина швабски коли. За времето - прави разлика дали на пистата е сам или за 1 обиколка трябва да изпревари още 350 участници в състезаниетоИ не на последно място нали се сещате, че на нисана всички му се бутат отпреде и го засичат защото е единствената японска кола на терена! Смятайте как се става 9ти при това положение!
  • #3
    8 rate up comment 4 rate down comment
    пътник ( преди 10 години )
    шофера Пешо на наща маршрутка-"Латвия" ще вземе Нюрбургринг за под 6,30 мин. ГАРАНТИРАНО!!
  • #2
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    вече 2 коли на ВАГ са под 7мин. на северната отсечка. веиката фирма ферари няма ли да направи нещо по въпроса? какво стана с това ЛаФерари, а F12 дето е се мери с Авентадор какво? на мен ми е чудно, не знам на вас