IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Aventador SV се пробва на Нюрбургринг

Новата версия на флагманското Lamborghini постига време от 6:59,73 мин. (Видео)

Aventador SV се пробва на Нюрбургринг

Върховият модел на Lamborghini - Aventador SV, направи бърза обиколка на пистата Нюрбургринг, която е мерило за възможностите на всеки спортен автомобил. 
Aventador SV се пробва на Нюрбургринг
Aventador SV при премиерата си в Женева. Снимка: Automedia.bg

На 21-километровото германско трасе олекотената и оптимизирана модификация на Aventador записа време от 6 минути и 59,73 секунди. Резултатът е със само 2 секунди по-слаб от постижението на далеч по-скъпото Porsche 918 Spyder.

Постижението на Aventador Super Veloce е направено по време на тестове на Pirelli, като колата е била обута с гуми P Zero Corsa. Към момента от Lamborghini не разкриват кой е управлявал върховия модел.

Lamborghini Aventador SV (Super Veloce) бе показано пред публика в началото на март по време на автомобилното изложение в Женева. Автомобилът се задвижва от познатия V12 мотор, който обаче е получил допълнителни 50 к.с. Общото тегло на колата пък е редуцирано до 1525 кг, което представлява олекотяване с 50 кг.

В резултат на оптимизациите автомобилът със 750 к.с. под капака е способен на спринт от място до 100 км/час за 2,8 секунди, което с 0,1 сек. по-бързо от постижението на стандартния Aventador. Максимална скорост на движение преминава 350 км/ч.

Съществена промяна е направена и по отношение на аеродинамичната ефективност на колата. Тя е оптимизирана с цели 150%, генерирайки допълнителни 170% притискаща сила.

Най-новият SV модел на Lamborghini е вече на пазара като цените стартират от малко над 327 000 евро.

 

 

0 от 500
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    ...участват и в мотоциклетни състезания,участват и в Ле Ман сериите,също така и в НАСКАР.Лексус ЛФА и Лесус РЦ,които се състезаваха за отбора на Тойота Газоо рейсинг дали бяха частни?Как мислиш???Май ще излезе,че японците бяха със заводските отбори на Нюрбургринг и пак едвам девети.Не е коректно да се изказващ преди да прочетеш.Примирете се с факта,че Ауди спечелиха състезанието за втора поредна година.Може догодина и Нисан да успее.......ама надали,хехехехехе.
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 10 години )
    "сравнявате ГТР на частен отбор с Алдита и БМВ-та на заводски отбори."Да беше прочел малко за отбора на Нисан ГТ академи.Това е част от проекта на Нисан за обучение на пилоти.И след като одобрят младите пилоти в школата на Нисан ги пращат в ГТ3 сериите на ФИА.Та такива ми ти работи с "частния" отбор на Нисан ГРТ.Ауди спорт ВРТ всъщност е отбора на Белгиан Ауди клуб,който участва във ФИА ГТ3.Марк ВДС рейсинг е частен клуб и БМВ З4 ГТ3 което стана второ е тяхно.Отбора участва и в мотоциклетни ...
  • #19
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Колкото и ще да давава GTR-a, си остава на 5 обиколки (около 50 мин) след R8 LMS.А пародията LFA е на 9 обиколки! Което прави около 1:20ч. Ми то водача може да легне да спи, да с***ре...и пак да финишира първи!
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И ся кво да си купя- Порш, онова Лфа или Гтр-а? Я дайте акъл разбирачите, ако може (те)
  • #17
    5 rate up comment 2 rate down comment
    ДС ( преди 10 години )
    "Как може "стоков" GTR Nismo, 1760 кг, 600кс, шосейни гуми, да прави на ринга 7:08....а състезателен GTR GT3, 1300kg, 550кс, сликове, убийствен аеро кит...да дава време на квалификация 8:33...????за сравнение, LFA е дал вчера 8:26...????"Защото на 24 часа караха не само северната дага, ами и ГП пистата и общо става към 25 км ... а ГТР-а дава 7:08 само на северната дъга ... около 21 км (без трафик!)
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ха ха ха ха, SP-PRO...ми те там са 3 коли бе! Що Лексуса е там? Нали е найвисокотехнологичен и недостижим!Ха ха ха ха! Я виж Порше GT3 RSR къде е като автомобил в класирането! Я виж от 1970та досега къде е!Ха ха ха ха ха ха ха ха...смешни и жалки Япоснки ковчези!!!
  • #15
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Къв трафик бе идиоД!?Това е квалификационно време! Там имаш "чиста" обиколка!!! Бааахти типото парче си! Разбираш от спорт колкото и от коли!!!
  • #14
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    "Как може "стоков" GTR Nismo, 1760 кг, 600кс, шосейни гуми, да прави на ринга 7:08....а състезателен GTR GT3, 1300kg, 550кс, сликове, убийствен аеро кит...да дава време на квалификация 8:33...????"Ти да не би да си толкова *** че да си мислиш че с трафик или без можеш да докараш едно и също време???? Форумните вагонетки да не ви избират с конглокс за тъпота?
  • #13
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    А класирането в клас SP-PRO е следното:1. Lexus LFA Code X2. Porsche 911 GT3 KR - 18 обиколки назад3. Porsche 911 GT3 RSR 2 - 106 обиколки назадНещо голям пердах са яли тия най-спортните вурстчета дето били спечелили един милион състезания. Що така бе вагонетки?
  • #12
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    Хех, какво общо имал бюджета ли? Механиците, инженерите и пилотите да не работят без пари? Какво си мислите - че отбора купува сериен автомобил, зарежда от Шел и отива да се състезава??? Ей, няма по-кухи парчета от форумните вагонетки..