IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lamborghini показа своя върхов модел

Aventador LP 750-4 SV струва 327 000 евро

Lamborghini показа своя върхов модел

Най-новият си флагман Aventador LP 750-4 SV представи на автомобилното изложение в Женева италианската спортна марка Lamborghini.
Lamborghini показа своя върхов модел
Допълнението SV идва от Super Veloce, което от италиански се превежда като "супербърз". Подобни версии получават само върховите модели на марката, обзаведени с двигател V12.

Също като при предшествениците Murcielago SV и Diablo SV, доработките при Aventador SV са свързани с олекотяване на каросерията, подобряване на аеродинамиката и оптимизиране на двигателя.
Lamborghini показа своя върхов модел
По отношение на мотора, мощността му е увеличена с 50 к.с. до 750 к.с., а въртящият момент е останал непроменен. Общото тегло е редуцирано до 1525 кг, което представлява олекотяване с 50 кг.

Подобренията са свели времето за спринт от място до 100 км/час до 2,8 секунди, което с 0,1 сек. по-бързо от постижението на стандартния Aventador. Максимална скорост на движение преминава 350 км/ч.
Lamborghini показа своя върхов модел
Най-съществена е промяната в аеродинамичната ефективност на колата. Тя е оптимизирана с цели 150%, генерирайки допълнителни 170% притискаща сила, заявиха от компанията при премиерата в Женева. Това е постигнато благодарение на цялостен бодикит, изработен от карбон.
Lamborghini показа своя върхов модел
В оборудването на върховия модел влизат гуми Pirelli P Zero Corsa,  20-инчови предни и 21-инчови задни джанти, карбон-керамични дискове, интериор от алкантара и др.

Цената на Aventador LP 750-4 SV е малко над 327 000 евро. Продажбите стартират в края на пролетта.
Lamborghini показа своя върхов модел
Снимки: Диян Пенев, Automedia.bg

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Този дизай ако е зле, не знам какво трябва да кажеш за дизайна на автомобила който караш? Вероятно липсва дума в човешкия речник с която може да се опише колко зле е дизайна на автомобила ти сравнен с това Ламборджини..
  • #11
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ламбо никога няма да е Ферари както Фолксваген не е и никога няма да бъде премиум марка
  • #10
    9 rate up comment 14 rate down comment
    бай го6о ( преди 9 години )
    Браво хубаво ауди ъъъъъъъъъ така де ламборгини.
  • #9
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    "Уникалан машина.Евалата отново доказват кои са ;) " Кажи сега кои са ... и какви са им спортните успехи :)))
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/22211-chevrolet-corvette-stingray-veche-i-s-8-stepenen-avtomat/ето я трансмисията - за да не споря с плювачите за предния си пост
  • #7
    3 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    в Женева има два автомобила с по 1500кс и един с около 1000кс . това ламбо ми се губи сред тях
  • #6
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    порше турбо S е с 200кс по-малко и ускорява до 100 по-бързо. трябваше да е с бърза конвенционална трансмисия като новия корвет ZR това ламбо -щеше да е уникум сред спортните коли с 8ст. автоматик и щеше да е по бързо до 100
  • #5
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Факт е че VW И Ауди направиха тези технически брилянтни автомобил и най вахното е, че успяха да накарат хората да ги желаят и купуват. Резултатаът - Ламнборгини никога не са били по успешни от настоящето, рекордни поръчки и продажби.
  • #4
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Според мен си е чист ФВ под купето. ФВ имат много опит, те правят и други марки, Вейрона е показателен, че могат да правят големи и мощни двигатели. Също така имат големи мотори и при Бентли и при Ауди. За този Авентадор не знам, но Галярдо си беше с двигател на Р8 и на платформата на Р8 поне италянците не знам да имат абревиатура TFSI, която стои на всяко Ауди и също така и на двигателя на Галярдо.
  • #3
    18 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Напротив , това бижу е въпреки оня с рулетката , плод е на труда на италианци , платен с немски пари , просто защото те пари имат, но познания как се прави такава кола не!