IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Приоритет за BMW остава технологията Power eDrive

Моделите на баварците с тази система ще изминават 480 км само на електричество

Приоритет за BMW остава технологията Power eDrive

Основният приоритет на конструкторите и инжерите на BMW си остава иновационната хибридна система Power eDrive с възможност за зареждане от електропреносната мрежа (Plug-in). Тя ще бъде използвана за моделите от най-високите серии на марката, разкри представител на компанията по време на симпозиум във Виена.
Приоритет за BMW остава технологията Power eDrive
От BMW съобщиха, че разработката Power eDrive е „преминала на нов стадий и е съвсем близо да завършването си”. Системата се състои от два електромотора и двигател с вътрешно горене, като тя бе показана през миналата година на прототипа 5-Seris GT (на снимката).

Технологията, използвана от баварците, се развива непрекъснато. През 2013 г. те показаха на салона във Франкфурт концептуалния BMW X5 eDrive, който само на електричество можеше да измине 30 км със скорост до 120 км/ч. Година по-късно BMW 5-Seris GT с мощност над 680 к.с. и 1015 Нм въртящ момент предлагаше пробег само на електричество от 100 км.

Тези резултати обаче изглеждат направо нищожни в сравнение с обявените от BMW във Виена. След завършане на проекта Power eDrive серийните Plug-in хибриди на марката ще предлагат пробег от 600 км, като 480 от тях ще бъде само на електричество. Технологията ще се предлага само на големите модели на марката, като от BMW засега не коментират дали тя може да бъде използвана и за компактни автомобили.

Снимка: BMW

Тагове: bmw power edrive
0 от 500
  • #37
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За момента правят жилезен дует. Другите верно да му мислят. Ваг си връщало доверието в Сеат, Мерцедес масово зобят двигатели от Рено-Несан-Дачия... картинката е пълна
  • #36
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    баварците се качиха на влака. другите да му мислят
  • #35
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Без Тойота, тези са пътници.
  • #34
    1 rate up comment 6 rate down comment
    АЛДИ ( преди 10 години )
    Ми като ти е омръзнало да се занимаваш, защо го правиш?! Защо влизаш в спорове ? Не те разбирам...Не не е официална, но няма и официална информация за това че Тойота дават хибриди или технологии на БМВ, а че съвместно ги разработват! Какъв е проблема за теб от това не го разбирам..
  • #33
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Щото ми омръзна да се занимавам с и*иоти, затова.. Човек който не може да отсее истината от пропаганданта партенка е пълен и*иот. На всичкото отгоре си повтаря до припадък глупостите при всеки възможен случай.
  • #32
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "За Швабен, ако не знаеш английски питай..."И това ли ти е официалната информация? Някъв си журналист видял че БМВ тестват i8 на тестова писта на Тойота и от това направил великия извод че това щял да бъде следващия Лексус LFA??? И това ми го сервираш за доказателство за и*иотските си твърдения? Ти оли*офрен ли си или да???
  • #31
    1 rate up comment 5 rate down comment
    АЛДИ ( преди 10 години )
    И Швабен.. може ли да те попитам защо обиждаш и нападаш?! Комплекс ли имаш нещо от ВАГ? "Вагонетко празноглава"...що за простотии...
  • #30
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    "Защо хибридите на бмв са двойно по икономични и по мощни от тези на тойота като уж са с еднакви.."Защото сравняваш хибрид с плъгин хибрид! Приус плъгин има разход 2.1/100, а Лексус имаха LS600h с 445 кноя още през 2007! Плъгин хибрида за да му докараш разхода, трябва да му зареждаш батерията на всеки 25+ел пробег километра.
  • #29
    1 rate up comment 5 rate down comment
    АЛДИ ( преди 10 години )
    За Швабен, ако не знаеш английски питай...http://***.electric-vehiclenews.com/2013/11/bmw-and-toyota-working-on-i8lfa-based.html
  • #28
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    А когато Тойота сами правеха серийно Лексус ЛФА с карбонов монокок, БМВ още не бяха подписали джойнт венчъра със SGL, още повече пък договор за доставка на карбонов субстрат с японците от Toray Industries. Така че БМВ няма какво да научи Тойота по отношение на карбоновите нишки. Със силовата електроника също са много по-назад. Остана им единия тракащ канцерогенен дизел който най-вероятно ще е с комън рейл на Дензо, част от Тойота груп.