IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Приоритет за BMW остава технологията Power eDrive

Моделите на баварците с тази система ще изминават 480 км само на електричество

Приоритет за BMW остава технологията Power eDrive

Основният приоритет на конструкторите и инжерите на BMW си остава иновационната хибридна система Power eDrive с възможност за зареждане от електропреносната мрежа (Plug-in). Тя ще бъде използвана за моделите от най-високите серии на марката, разкри представител на компанията по време на симпозиум във Виена.
Приоритет за BMW остава технологията Power eDrive
От BMW съобщиха, че разработката Power eDrive е „преминала на нов стадий и е съвсем близо да завършването си”. Системата се състои от два електромотора и двигател с вътрешно горене, като тя бе показана през миналата година на прототипа 5-Seris GT (на снимката).

Технологията, използвана от баварците, се развива непрекъснато. През 2013 г. те показаха на салона във Франкфурт концептуалния BMW X5 eDrive, който само на електричество можеше да измине 30 км със скорост до 120 км/ч. Година по-късно BMW 5-Seris GT с мощност над 680 к.с. и 1015 Нм въртящ момент предлагаше пробег само на електричество от 100 км.

Тези резултати обаче изглеждат направо нищожни в сравнение с обявените от BMW във Виена. След завършане на проекта Power eDrive серийните Plug-in хибриди на марката ще предлагат пробег от 600 км, като 480 от тях ще бъде само на електричество. Технологията ще се предлага само на големите модели на марката, като от BMW засега не коментират дали тя може да бъде използвана и за компактни автомобили.

Снимка: BMW

Тагове: bmw power edrive
0 от 500
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГон, прочети споразумението между Тойота и БМВ и тогава разтягай локумите!Хората са си написали кой какво ще ползва от другия. Трябва да си голям ***, за да не си го разбрал и още по-голям да си го разбрал и да продължаваш да пишеш глупости на които няма кой да ти повярва.
  • #6
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да бе... добре че са Тойота иначе даже земята нямаше да знае в коя посока да се върти.
  • #5
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То хубаво ги разтягаш лукумите, само, че Тойота нямат такива електрички. Все едно да напишеш: Добре че са Лада, за да могат тесла да вземат от тях технологии, за да си направят електрическите коли. Доколкото е известно, Тойота купува от БМВ двиигатели, които да монтира в своите модели, както и шасита и платформи, които да ползва за бъдещите си спортни модели. Така, че е по-правилно да напишеш, добре че ги има баварците, за да могат тойота един ден да направят добър автомобил.
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 10 години )
    "След завършане на проекта Power eDrive серийните Plug-in хибриди на марката ще предлагат пробег от 600 км, като 480 от тях ще бъде само на електричество."Ха-ха, ако редакторите, пак сте се загубили някъде в превода.. Тесла Модел еС с 600-килограмовите батерии няма такъв пробег на електричество...
  • #3
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Добре, че са Тойота, за да могат и баварците да разберат, какво значат високи технологии.Хубавото е, че са разбрали - само с канцерогенници няма как да са в крак с времето. Да му мислят от ВАГ! Там изоставането е тотално. Няма как да купуваш закъсали компании, да им източваш технологиите и да си технологично развит. Само с партенки и манипулации тази работа не става. Дано повече компании следват примера на Тойота и БМВ, за да може автомобилната индустрия да върви напред!
  • #2
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Бъдещето идва с много бавни темпове, не знам дали умишлено са спъва и забавя или наистина е чак толкова голям проблема с батериите, но се вижда че все пак бъдещето идва, дето се вика *** на вратата. Въпреки, че ние поне в България сме напълно неподготвени за бъдещето. Не виждам зарядни станции, а като четох че в Норвегия, където това е политика на държавата и имало много зарядни станции, пак имало опашки и се чакало много време за зареждане.
  • #1
    16 rate up comment 0 rate down comment
    b.b. ( преди 10 години )
    Браво, пускайте още електрички в серийно производство и когато има избор на модели и достатъчно голям пробег, тогава да видим как ще се развие борбата между ДВГ и ел.двигатели.