IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Приоритет за BMW остава технологията Power eDrive

Моделите на баварците с тази система ще изминават 480 км само на електричество

Приоритет за BMW остава технологията Power eDrive

Основният приоритет на конструкторите и инжерите на BMW си остава иновационната хибридна система Power eDrive с възможност за зареждане от електропреносната мрежа (Plug-in). Тя ще бъде използвана за моделите от най-високите серии на марката, разкри представител на компанията по време на симпозиум във Виена.
Приоритет за BMW остава технологията Power eDrive
От BMW съобщиха, че разработката Power eDrive е „преминала на нов стадий и е съвсем близо да завършването си”. Системата се състои от два електромотора и двигател с вътрешно горене, като тя бе показана през миналата година на прототипа 5-Seris GT (на снимката).

Технологията, използвана от баварците, се развива непрекъснато. През 2013 г. те показаха на салона във Франкфурт концептуалния BMW X5 eDrive, който само на електричество можеше да измине 30 км със скорост до 120 км/ч. Година по-късно BMW 5-Seris GT с мощност над 680 к.с. и 1015 Нм въртящ момент предлагаше пробег само на електричество от 100 км.

Тези резултати обаче изглеждат направо нищожни в сравнение с обявените от BMW във Виена. След завършане на проекта Power eDrive серийните Plug-in хибриди на марката ще предлагат пробег от 600 км, като 480 от тях ще бъде само на електричество. Технологията ще се предлага само на големите модели на марката, като от BMW засега не коментират дали тя може да бъде използвана и за компактни автомобили.

Снимка: BMW

Тагове: bmw power edrive
0 от 500
  • #17
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ейй, вагонетко, айде спри се с тия идиотизми вече бе! Тойота отдавна има литиево-йонни батерии в плъгин версията на Приус, че и в Приус Алфа с третия ред седалки. Освен това Тойота има джойнт венчър с Панасоник за разработки и производство на батерии, така че може да се каже че си ги произвеждат сами. БМВ кога са представили електромобил с пробег 500 км, че нещо не се сещам? Информацията от тая статия е пълна глупост, за всеки с елементарни технически познания е очевидно. Айде стига ***..
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    Ха-ха, е крайно време е да почнем да си пишем никовете..
  • #15
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Споразумението между БМВ и Тойота е следното, Тойота ще купува дизелови двигатели от БМВ, ще ползва шасита, двигатели и трансмисии от БМВ за новите си спортни модели и тъй като и двете компании си купуват батериите от други, решиха да си направят собствена разработка на батерии. Това е споразумението им. Но явно БМВ освен общата си разработка на батерии, си правят и собствена самостоятелна, защото хибридите на БМВ са с литиево йонни батерии а хибридите на Тойота са с престарелите Никел-метал Хидратни. Освен това БМВ вадят хибриди с по 270 коня и 2 литра разход, Тойота още си мъчи клиентите с Приус със 100 коня и 5 литра разход. Ако Тойота имаха технологията на БМВ, нямаше Приусите да са с двойно по-малка мощност и двойно по-голям разход. И щяха 100 пъти до сега да са представили електромобил като този на БМВ с пробег близо 500км. За сега Тойотите изминават 3-4 километра на ток и до там. Това е истината, останалото са си някакви твои фантазии.
  • #14
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Странно?!? ( преди 10 години )
    Този текст е малко обезпокояващ: "ще предлагат пробег от 600 км, като 480 от тях ще бъде само на електричество".600 - 480 = 120 км с ДВГ. Това не означава ли че резервоара ще му е около 5-6 литра?? Нещо не правилно преведено или странно има тук!
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Предположих, че си ВАГ-фена, който се прави пак на интересен и не знае за тези подробности. Написаното от теб звучи, все едно, че бмв имат 2, а Тойота по-малко електромотори. Както и да е разбрахме се, а и сигурно ВАГончето е прочело и вече и то знае с колко електромотора са Приус. Съвсем случайно и голямо съвпадение, колкото са и на бмв.П.С. Ако беше написал съвпадение в кавички, щях да те разбера, какво имаш предвид. ;)
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Както вече казах, Приуса е с два (2) електромотора. И така вече трето поколение. А ти, "технически грамотния" с колко електромотора мислиш че е? 4х4 хибридите на На Тойота/Лексус са с по 3 елетромотора.
  • #11
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Системата се състои от два електромотора и двигател с вътрешно горене".Също като хибридите на Тойота. Съвпадение, а?-------------------Точно така! Понеже виждам, че си не само технически неграмотен, но и не се интересуваш достатъчно от коли (как да се интересуваш, като по цял ден пишеш тук) ще ти кажа да разгледаш устройството на Приус например и да кажеш колко електромотора има! После погледни други модели на Тойота/Лексус и пак сподели колко са!
  • #10
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ЧОвал исках с главно О да го напиша, но не ми се получи импресията за нарочна неграмотност. Важното е да се разграничаваме от такива гръмки забележки. Честно казано започвам все повече д ахаревам ходовете на БМВ във сяко едно отношение. Това е поредният такъв.
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Фетз ( преди 10 години )
    "Да бе... добре че са Тойота иначе даже земята нямаше да знае в коя посока да се върти."Разбира се, товава щяха да дойдат хората от ВАГ с един човал патенти и да патентоват нов закон за физиката и земята щеше да поеме в нужната посока!
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "Системата се състои от два електромотора и двигател с вътрешно горене".Също като хибридите на Тойота. Съвпадение, а?