fallback
Коментари ( 156 )
Напиши коментар
-
#56
Видео за хората с турбо дупки в главите (в коя сек. на видеото усетихте/видяхте турбо дупка):https://***.youtube.com/watch?v=rI-dXem8syQ
-
#55
К'ва турбо дупка те бие теб в главата? Хората са сложили 2 турбини, за да няма турбо дупка и работата на двигателя да бъде плавна. Абе четете първо, преди да пишете глупости, както точно ти написа поредната глупост за дизелите на Опел, че били на Исузу само. Та и сега така с турбо дупката.
-
#54
Къде е тая новина бе фиатаджията-гоуфаджия? Дай да е видим1 Или и нея ще е покажеш, колкото показа кои 2 мотора са едни и същи на Фиат и Хонда? Хайде, нали си отворен, кажи какво стана с еднаквите двигатели? единственият тук, който се прави на луд (всъщност, няма защо да се правиш) си ти. Само не знам, как може да си толкова зле с главата, че от вчера да си налазил така мощно статията и да пишеш толкова много лъжи. Явно скоро не е имало статия за Тойота и ти се е насъбрало и сега тук правиш спам
-
#53
Едно интересно мнение: да, тйрбо дупката е по-изразена, отколкото при един мотор ТДИ, но за въртяшия момент не съм съгласен: двигателят ускорява линейно м/у 1800 - 3400 оборота, казвам го от опит. Няма ли някой от колегите пробвал новите 1.6 дизели на Рено, Пежо или Опел. ФВ сигурно също проготвят нещо интересно в този клас.
-
#52
Защо се правиш на луд! Имаше новина, че Хонда се насочват към бензини и хибриди, изоставят дизелите. И сега ревеш, че ползват фиатов мотор.
-
#51
...че немец пипне ли и сговнява нещата от всякъде. На хонда 1,7 дизела е 1005 на Исузу обаче и Хондите с този мотор нямат и никога не са имали някакви проблеми. Все още доста такива Хонди се движат с такива двигатели и са на безбройно много км. Между другото, едно време Хонда слагаха на Акорд един дизел 2,0 производство на Ровър. 105 к.с. беше мотора, ако не се лъжа и го слагаха до към 2000 г. Е няма такъв ***. Който е имал досег с този двигател е ревал.
-
#50
Няма дизел 1.6 160 коня, защото диапазона на въртящия момент е само от 2000 до 2500 об/мин. По-добре е 136 кооня, но в диапазона 1500- 3000 об/мин. и 300 Нм.
-
#49
Не, не съм онзи, който дразни. Хонда са ми една от любимите марки и много добре знам, че този дизел си е чисто техен на 100%. Дразня се обаче, когато някой капацитет вземе да приказва глупости, които е чувал от приятели, че 1,5 и 1,7 дизелите на Опел били само на Исузу. Доста Опели са минали през ръцете ми и много добре знам как стоят нещата. Пак повтарям, че Опелите с ДВГ Исузу са много здрави коли, а тези с немските ДВГ по лиценз на Исузу са пълни ***, което доказва,че немец пипне ли...
-
#48
имам хонда cr-v 1999г. ДА КОЛА НА 16г. И Я ОБИЧАМ! Обичам марката и философията на фирмата. Преди това съм карал какво ли не.. АЛТЕРНАТИВА НА ХОНДА ЗА МЕН НЯМА (лично мнение)..Инженерите на хонда изпипват всичко до най-малкия детайл, винаги!
-
#47
до: Анонимния с мнението:Опелите са с Исузу дизели.Това може да се провери. И в Корса, и в Астра 1.7 дизела е Исузу мотор.--------------------------Вземи първо си свери часовника и не пиши глупости! Има Опели с Исузу мотори (най-здравите Опели са това) и с немски дизели, произведени по лиценз на Исузу (най-скапаните Опели). И понеже казваш, че двигателите били на Исузу да те питам тогава какъв двигател е x17dtl. Хайде кажи,като ги разбираш нещата?
101 - 110 от 156
първа < 8 9 10 11 12 13 14 > последна