fallback

Honda CR-V получи дизел със 160 к.с. Изпробвахме го

Моделът предлага и автоматична кутия с 9 степени

Тагове: Honda CR-V
fallback
  • #66
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хубав, хубав, ни разходчето нещо е високо. Ясно защо другите не правят такава глупост.
  • #65
    Анонимен ( преди 9 години )
    Абе на тебе колко пъти да ти обяснявам,че това е този ,който по цял ден спами под всяка статия за японска кола и плюе.А под статии за немските и специално Фолксваген Ауди и Шкода лее позитивни коментари,като манипулира,че са от различни хора.Той предизвиква *** спорове. Прекалено е *** и еднакъв и винаги го познавам.
  • #64
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Zna4i Hyundai ot 1.7 dizel 140 konia. Na folksvagen skodka im triabva 2.0 dizel za taia mo6tnost! Izostanali sa ne samo ot velikite iaponski dizeli,no i ot koreiskite.
  • #63
    Анонимен ( преди 9 години )
    Явно някой му плаща на тоя тапир да пише глупости. Аман от откровени манипулации. Чак в някъв чешки сайт влязъл...Ако не е така, вероятно става дума за сбъркан психически индивид без занимание.
  • #62
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Niama drug takav dizel 1.6 160 konia.Tova go mogat samo iaponcite!
  • #61
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, и корейския дизел има 350 Нм, но между 1500- 2750 об/мин.
  • #60
    Анонимен ( преди 9 години )
    Не, че нещо, но сега чета в чешкия сайт на Хюндай. Съвсем новия Tuscon, в класа на тази хонда, е с дизел 1.7 140 кс 350 Нм. ускорява с 0.2 сек по-слабо, вдига 207 км/ч и смесен разход 4.6/100. Какво да кажа. Който може, го може. Сори, Хонда!
  • #59
    Анонимен ( преди 9 години )
    Нескопосан краден китайски дизайн, италиански мотор,... банално и скучно.
  • #58
    Анонимен ( преди 9 години )
    К'ВА турбо дупка ли? От празен ход до 2000 об/мин изобщо няма турбо дупка. Ооо, аман от ***! Реве и се къса, че ползвали фиатов мотор. Ами това е истината, бе мамул утрепан!
  • #57
    inniskilling ( преди 9 години )
    Приятел, боли ме фара за дизелите на Опел отпреди 15 години, не съм го писал аз. Но си прав, говоря за по-маломощната версия 1.6 i-DTEC, която карам: едно турбо, 120 кс, 300 Нм. Жив и здрав!
fallback
Последни