IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Серийният VW Golf R400 ще има повече от 400 к.с.

Най-мощният хебечк на марката ще получи и 10-степенна DSG трансмисия

Серийният VW Golf R400 ще има повече от 400 к.с.

Volkswagen ще пусне в серийно производство хечбека Golf с мощност 400 к.с., който бе показан като концептуален модел на салона в Пекин през миналата година. Това официално потвърди шефът на отдела за изследвания и разработка на немската марка Хайнц-Якоб Нойсер.
Серийният VW Golf R400 ще има повече от 400 к.с.
„До края на годината ще пуснем най-спортния Golf в серийно производство. Разработката на автомобила е на финалната права”, похвали се Нойсер пред изданието Car, но отказа да разкрие други подробности за автомобила.
Серийният VW Golf R400 ще има повече от 400 к.с.
Показаният концепт разчита на 2,0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра, развиващ 400 к.с. и 450 Нм въртящ момент, и на система за задвижване на четирите колела. Прототипът предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди, а максималната му скорост е ограничена по електронен път на 280 км/ч.
Серийният VW Golf R400 ще има повече от 400 к.с.
Според информация на Car, серийният модел ще запази този мотор, който обаче ще получи допълнителна мощност. Очаква се агрегатът да има същите настройки като този на Audi TT quattro sport, който предлага 420 к.с. Освен това машината ще получи и новия 10-степенен автомат DSG с два съединителя, който може да работи с мотори, предлагащи въртящ момент до 550 Нм.
Серийният VW Golf R400 ще има повече от 400 к.с.
Премиерата на серийния Golf R400 ще се състои на салона във Франкфурт през есента, а продажбите ще стартират в началото на 2016 г. Цената за Германия ще бъде не по-малко от 50 000 евро.

Снимки: Volkswagen

 

Тагове: volkswagen golf r400
0 от 500
  • #9
    9 rate up comment 6 rate down comment
    none ( преди 10 години )
    На VW като им гледам конете на двигателите ми се струва че са започнали от КИА да се учат (тъй де конете продават). Само че бегло сравнение на димамичните характеристки на двигателите им с тези на Рено например, показват, че Рено постигат същите динамични характеристики с по-малко коне под капака (ако някой знае нещо и за RS-а Форд, както и за другите марки, моля да сподели). А стравнението с Лексус LFA може да се направи само от човек който никога не е карал тази кола ;).
  • #8
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не бе - самият факт че си дал 50 х. евро трябна да те замисли колко си зле да дадеш тези пари за Голф :)
  • #7
    15 rate up comment 12 rate down comment
    С ( преди 10 години )
    VAG за пореден път го слага на клеинтите си. В този случай на тези с голфове R и GTI ще са на далавера. Не бе, купуваш си Golf R400 и си мислиш, че си голямата работа. Докато покрай теб не мине някакъв *** с предишно поколение Golf GTI, в който с 2000 / 3000 Евро са натикани още 300 коня при фабричните 270. При зелен сигнал не само че ще му гледаш стоповете, ами и ще се чувстваш мега-*** изгорял с 50 000 Евро...
  • #6
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    50 000 Евро минимум за гоуф? Тия май цял отдел във ВАГ ги държат на течение, та да раждат все по-големи глупости. Смисъла на хот-хечовете е да са достъпни и спортни. Това ако са верни изнесените данни е спортно, ама няма нищо общо с достъпен и с приложим във всекидневието. Това няма да има по-нисък разход от 15 в града със сигурност. За поддръжката и проблемите с DSG-то не ми се говори дори. Общо взето, това е автомобил, който може и да не продават, ама го обявяват, за да ги пишат по списанията.
  • #5
    15 rate up comment 7 rate down comment
    BACKO ( преди 10 години )
    Тия VW разбраха, че идва Ford Focus RS и да не останът по-назад напомпаха голфо:)
  • #4
    22 rate up comment 10 rate down comment
    С ( преди 10 години )
    Къде видя 4 врати бе, VW-фантазьор? Къде тръгна за GTR-и да ми говориш. Ти ходил ли си до *** тая сутрин или реши тук в тази статия да се изходиш?
  • #3
    14 rate up comment 9 rate down comment
    ВинкелО ( преди 10 години )
    Мааауиии... Повод за национален празник у Перник!Уии, уии, мега Гоуфф!Стикер "Три-Турбо" ша качи 200 коня още!Представам си ка сваям пи*ките - Скачай у Гоуфо, маа!
  • #2
    17 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Крал, не крал за тея пари не предлага нищоооо. Дизайнаа е стил 80-те, всъщност Явно Ваг не смеят са променят грам дизайна на Голф да не стане некой сакатлък, разчитат на рекламата основно.
  • #1
    17 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Цената е майка плаче, а дизайна е покъртително трагичен. Интериора също е смешен. Ноо, за всики влак си има пътници ..