IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda представи продуктовата Fabia R5

Заместникът на Fabia Super 2000 развива 265 к.с.

Skoda представи продуктовата Fabia R5

Чешката компания Skoda представи продуктовата версия на рали колата Fabia R5, имаща хомологация от FIA.
Skoda представи продуктовата Fabia R5
Автомобилът бе показан като концепт миналата година на автосалона в Есен, а сега е готов да замени позната от световните ралита Fabia Super 2000.

Новият автомобил използва турбо двигател с обем 1,6 литра, чиято мощност достига 265 к.с. За разлика от серийната Fabia, която има предно предаване, рали автомобилът разполага със система за задвижване към четирите колела и със секвенциална трансмисия с 5 степени.
Skoda представи продуктовата Fabia R5
В съответствие с изискванията на FIA новата Fabia R5 има обща маса от 1230 кг, както и всички необходими системи и компоненти за сигурност.

Автомобилът е изпробван в продължение на над 10 000 километра, също в съответствие с изискванията на FIA, на всякакви настилки и в най-различни метрологични условия.
Skoda представи продуктовата Fabia R5
Снимки: Skoda

Още по темата:
Димитър Илиев и Skoda Fabia S2000

Тренировчица с Митко Илиев (Видео)

Тагове: skoda fabia skoda fabia r5
0 от 500
  • #12
    32 rate up comment 9 rate down comment
    субарист ( преди 9 години )
    Младежи шкодата си я бива,но цената и е колкото две СТИ,за какво по дяволите говорим.
  • #11
    36 rate up comment 8 rate down comment
    Achtung ( преди 9 години )
    Какви цивилни версии, какви бюджетни решения, какви 5 лева? Това си е рали кола от клас R5, който заменя колите от клас S2000. Цената ще е доста над 200 000 евро. Шкодата се предлага на частни отбори за участия в местните първенства. От Фабия S2000 бяха произведени 60 автомобила, вероятно и от тази ще продадат толкова. Очаквам Шкода да продължи с попедната си серия в ERC и азиатско-тихоокеанския шампионат, както и в WRC-2, Успех!
  • #10
    34 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    тоя единичен ауспух по средата много ме дразни
  • #9
    34 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Да, Фабия 2020г 1,6 340кс в цивилната си версия. Да не отварям дума за 2050та :)
  • #8
    34 rate up comment 12 rate down comment
    НеКъВ ( преди 9 години )
    hyundai i20 1.6 turbo 2016-250 "коня"в "цивилната" си версия
  • #7
    44 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Само разликата е, че Шкодата слиза на пътя, а Яриса си остава WRC. Toyota пускат за престижното 7-мо място автомобил някъде по Малайзия...По качествена и красива е силно спорно. А евтинките Тойоти са за бедняците
  • #6
    36 rate up comment 26 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Mnooogo prosto.Toyota Yaris WRC e 1.6 s okolo 300 konia. I miliardi pyti po-krasiva i ka4estvena kola ot skodka,koiato e kolata na bedniacite.
  • #5
    45 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Мда всичките са с 1,2 мотори от 60 до 108 ксHonda Jazz 90-100Toyota Yaris 69-100Suzuki Swift 75-95Hyundai i20 75 - 100Да виждаш някой да прави по мощни мотори в този клас? Има и такива, но са рядкост. С изключение на Фиеста и Клио, където има и по 200кс мотори. Фабия с 265кс ще е най мощната в този клас с тези 265 кс извадени от 1,6 моторБраво на инженерите, супер автомобил ще е това
  • #4
    45 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Моля ви недейте да хвалите това изчадие на снимката.Всичките им модели са такива недоразумения с моторчета 1.2
  • #3
    43 rate up comment 33 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Единствен недостатък на Шкода е, че ползват техника от ФВ. Ако могат да се махнат от ВАГ съм сигурен, че ще бъдат една добра марка. В момента, като ползват немските ***, които в повечето случай са излезли или ще излизат от употреба, няма как да просперират. Винаги ще са догонващи и на опашката... Жалко за марката Шкода, която покрай компанията майка се превръща в ***.