IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-евтиният Mercedes-Benz C-Class

Германската компания пусна версия C160, оборудвана с 1,6-литров двигател

Най-евтиният Mercedes-Benz C-Class

Нова базова версия на последното поколение C-Class пусна на пазара германската компания Mercedes-Benz. Моделът носи инициалите C160 и представлява най-достъпната модификация, налична във версии седан и комби.
Най-евтиният Mercedes-Benz C-Class
C-Class Estate. Снимка: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz C-Class се задвижва от 1,6-литров бензинов двигател с четири цилиндъра. Моторът има турбина и доставя 129 к.с., сочи информацията на Worldcarfans. Това прави новата базова версия с 27 к.с. по-слаба от предишния най-достъпен модел - C180.

Информация за динамичните характеристики на Mercedes-Benz C160 към момента не е налична, но става ясно, че моделът не е достъпен с автоматичната трансмисия 7G-TRONIC PLUS. Той ще се предлага единствено с ръчна кутия с 6 степени.

Продажбите на Mercedes-Benz C160 стартират в края на тази седмица. Цените в Германия започват от 31 683 евро за седана и от 33 349 евро за комбито.

По-късно тази година новото поколение C-Class трябва да получи и допълнителни версии - купе, кабриолет и вероятно купе с четири врати. Предстои да разберем дали новият мотор ще се предлага и при тях.

Тагове: Mercedes-Benz C-Class
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Хъм ( преди 10 години )
    Търся някаква символика в мястото,където е сниман модела - Шпайер, малко градче в Южна Германия, през което минавал пътят на пилигримите и е близо до френската граница ( двигателят е френски). Много ми се иска автомобилът да е по-бърз от пилигрим;))
  • #12
    9 rate up comment 10 rate down comment
    ДАЙ ( преди 10 години )
    Това премиум марка ли беше или само за такава се води? Какво премиум има в това да сложиш архаичен двигател на тежко купе и да го представяш за премиум?Имам чучувството, че тук пишат доста хора без книжки или без опит на пътя. Ще им кажа, че комбинацията слаб двигател + тежко купе = висок разход. Лошото е, че не само разхода ще бъде висок, но и мотора ще трябва да се кара на по-високи обороти, което му съкращава живота и турбото също по-често ще се включва и по-бързо ще даде фира.
  • #11
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Automotive ( преди 10 години )
    "И защо им е трябвало чак пък турбо за да изкарят 130 коня от 1.6?"Защото това е същият двигател от C180 с редуцирана мощност (софтуерно). Не е оправдано от икономическа гледна точка да го модифицират механично.
  • #10
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За да харчи по-малко гориво пич.Като харчи по-малко гориво отделя по-малко мърсотия и жега.Колкото по-малко толкова по добре.
  • #9
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    За пенсионери била.Щото е със 130 коня.Вие какви коли карате?Макларън ф1 а през свободното време състезателни болиди на ферари и бмв?Това е автомобил да се возиш да ти е приятно и да не харчи много бензин.Ама мерцедес.Със сигурност развива около 200 км/ч със сигурност ускорява доста прилично.Най-вероятно вози хубаво а отвътре е със доста качествени материали.
  • #8
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    И защо им е трябвало чак пък турбо за да изкарят 130 коня от 1.6? Спокойно можеха да го пуснат атмосферен. Сега на това тежко купе турбото ще "пее" през повечето време. Ама за тея пари са монтирали квото са намерили из складовете.
  • #7
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ми какво пък да му разбирам на тоя тотално надценен глокник?
  • #6
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Йори ( преди 10 години )
    Това е кола предназначена за служебно магаре на новоизлюпени мениджъри от ниските нива в страни от Западна Европа и особено Германия. Познавам няколко такива човека покрай работата ми. Всички карат или Ауди 4-ки или БМВ 3-ки или Мерцедеси Ц класа. Като им порасне работата им връчват съответно 6-*** от Ауди, 5-*** от БМВ и Е класи на Мерцедес. Там са перфектно описани тия придобивки за нивата от фирмената йерархия. Даже до модификация, двигатели и максимална цена.
  • #5
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ми то като цяло толкова ти и разбира тъпата кофа от автомобили.Зверски ме дразнят ***, които не са и помирисвали такава кола, ама плещят от пет за четири, колкото да не заспят.
  • #4
    19 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ми то като цяло мерцедес си е за пенсионери