IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-евтиният Mercedes-Benz C-Class

Германската компания пусна версия C160, оборудвана с 1,6-литров двигател

Най-евтиният Mercedes-Benz C-Class

Нова базова версия на последното поколение C-Class пусна на пазара германската компания Mercedes-Benz. Моделът носи инициалите C160 и представлява най-достъпната модификация, налична във версии седан и комби.
Най-евтиният Mercedes-Benz C-Class
C-Class Estate. Снимка: Mercedes-Benz

Mercedes-Benz C-Class се задвижва от 1,6-литров бензинов двигател с четири цилиндъра. Моторът има турбина и доставя 129 к.с., сочи информацията на Worldcarfans. Това прави новата базова версия с 27 к.с. по-слаба от предишния най-достъпен модел - C180.

Информация за динамичните характеристики на Mercedes-Benz C160 към момента не е налична, но става ясно, че моделът не е достъпен с автоматичната трансмисия 7G-TRONIC PLUS. Той ще се предлага единствено с ръчна кутия с 6 степени.

Продажбите на Mercedes-Benz C160 стартират в края на тази седмица. Цените в Германия започват от 31 683 евро за седана и от 33 349 евро за комбито.

По-късно тази година новото поколение C-Class трябва да получи и допълнителни версии - купе, кабриолет и вероятно купе с четири врати. Предстои да разберем дали новият мотор ще се предлага и при тях.

Тагове: Mercedes-Benz C-Class
0 от 500
  • #23
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Секира! ( преди 10 години )
    В списанието АБ имат една бяла C-класа (204) 180 kompressor, която мина 300 000км. и продължават да я карат без сериозни проблеми!
  • #22
    5 rate up comment 10 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Dizel ot Dacia, dizain otlradnat ot Toyota Avensis 2006-ta! Tova sa germanskite tehnologii muhahahahahaha
  • #21
    6 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Mercedes s dizel ot Dacia.Tova sa im tehnologiite za svaliane na razhoda. muhahahahahahahaha Edin Logan e 100 pyti po-dobyr,ka4estven i s realna cena ot tova negovo mente ot germania.
  • #20
    5 rate up comment 5 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Eto zatova germanskite anti-premiumi se prodavat kato sandvi4i McDonald's - za6toto predlagat takiva po6li bazovi versiiki za bednite golafdjii. Tova ne moje da se slu4i pri istinskite premiumi ot Iaponia i England!
  • #19
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Алекс ( преди 10 години )
    Абе, Хъм, какво е това полигрим???
  • #18
    10 rate up comment 3 rate down comment
    BG ( преди 10 години )
    Еее като ви слуша човек направо се чудя как не са ви ангажирали за консултанти в Мерцедес :-)Те можеби защото са много глупави всичките фирми са на печалба
  • #17
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Automotive ( преди 10 години )
    Хайде още малко наизустени празни приказки... C-class се предлага с два хибрида - дизелов паралелен и бензинов plug-in. На който пък 129к.с. са му малко, има C63S със 510 'коня' ...или и те са малко? Ама пък друго си е да пълним интернет пространството с некомпетентни, хейтърски мнения :)
  • #16
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Толуп тежащ около 1500кг и мощност 129к.с. ще е някаква смешка. Вместо да направят работещ хибрид, за да си намалят емисиите, то те решили да слагат малки, неадекватни двигатели на Рено на голямо купе. Явно до толкова им стига инженерната мисъл. Явно са решили да продават на заблудените европейци, които ги интересува повечето колата да е немски "премиум" и да гори малко. Това мощност и обем не ги вълнува. За колите си знаят само дали са дизел или бензин и нищо друго.
  • #15
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Толуп тежащ около 1500кг и мощност 129к.с. ще е някаква смешка. Вместо да направят работещ хибрид, за да си намалят емисиите, то те решили да слагат малки, неадекватни двигатели на Рено на голямо купе. Явно до толкова им стига инженерната мисъл. Явно са решили да продават на заблудените европейци, които ги интересува повечето колата да е немски "премиум" и да гори малко. Това мощност и обем не ги вълнува. За колите си знаят само дали са дизел или бензин и нищо друго.
  • #14
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Automotive ( преди 10 години )
    1400кг тежи колата с този двигател. Това изобщо не е толкова много.