IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Maybach 57 S Coupe се завърна

Компанията DC Dream Cars иска 1 млн. евро за екземпляр от модела

Maybach 57 S Coupe се завърна

Maybach 57 S Coupe се завърна на пазара благодарение на компанията DC Dream Cars. Базираният в Австрия производител на каросерии предлага уникалния модел срещу 1 млн. евро.
Maybach 57 S Coupe се завърна
Черният Maybach 57 S Coupe е оценен на 590 000 евро, докато цената на белия е 1 мнл евро. Снимка: DC Dream Cars

Самата марка Maybach наскоро бе върната на пазара от концерна Daimler, след като през 2012 година бе обявена във фалит. Автомобилите на DC Dream Cars обаче не са базирани на новото поколение модели Mercedes-Maybach, а на стария Maybach 57.

След като произвеждащата купе версии на Maybach 57 компания Xenatec излезе от бизнеса, единственият производител, който конструира Maybach 57 S във версия купе е именно DC Dream Cars.

Нейното предложение използва оригиналния 6,0-литров V12 двигател на Maybach 57, развиващ 630 к.с. Срещу допълнително заплащане мощността на мотора може да бъде увеличена, но от австрийската компания не уточняват с колко точно.

Купе версията на Maybach 57 струва 1 млн евро, като доставката до клиента отнема 3 месеца.

DC Dream Cars разполагат и с един наличен автомобил, който е обявен за продажба в сайта Мobile.de. Въпросната машина е използвана, има изминати 48 000 километра и струва 590 000 евро.

 

0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Anonymous ( преди 10 години )
    В тази връзка се сетих за Maybach Exelero, което беше произведено в една единствена бройка и в тази връзка е още по-ексклузивно и цената съответно.
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 10 години )
    А едва ли ще се обезцени, особено както писах вече, такъв автомобил който е в къса серия. Има и нещо друго, не забравяйте, че това е Майбах, не е Рено или Опел.В Света на аукционите, Майбах е от ранга на Ферари (е малко преовеличавам де).Така че двувратият Майбах няма да загуби от цената си даже напротив, на тая кола може да се гледа като на инвестиция. :)
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 10 години )
    Тук никой не говори за цена, то е ясно, че като искаш практична кола можеш да избираш от много марки, модели и класове до 30 000 евро примерно. Тук става въпрос за уникален автомобил, в къса серия, който ще се купува от хора които в най-лошия случай ще са от мулти-милионери нагоре и едва ли ги вълнува, че частите му били примерно 300% по-скъпи от на обикновенната S-класа.Нали знаете ? Щом има търсене, има и предлагане, неписан закон на пазара просто...
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    БравоБраво ( преди 10 години )
    Такава кола на такава цена е абсолютна идиотщина! Просто не знам как е възможно да има хора готови да платят 1 милион евро за една купчина тенекия и пластмаса!? Реалната и себестойност като материали и производствени разходи е не повече 100 хил. Да не говорим че от инжинерна и технологична гледна точна тая кола почти не се различава от една обикновена S класа Просто различен дизайн и маркетинг...... купуваш за 1 милион и само след няколко години изненада - цената и паднала със 80-90%
  • #11
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Пора ( преди 10 години )
    Високия клас коли точно затова не са за всеки, точно затова са с много високи цени и повярвайте ми - със сигурност дават повече отколкото си мислите за тези пари....
  • #10
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Пора ( преди 10 години )
    Този клас коли, дори нормалната Sкласа си остават един недостижим автомобил за 99 процента от хората, и понеже карам такава както и сравнявам с всякакви други коли, повярвайте ми - разликата е огромна (колкото и да не искат да повярват и да го приемат много хора)...
  • #9
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до FastDriver ( преди 10 години )
    Абсолютно прав си! От много години/може би още между двете войни,автомобилът се е превърнал от обикновено средство за придвижване и във символ на житейския статус на собственика/под житейски разбирам:финансов,класов,кастов,културен и понякога възрастов/.Затова и има автомобили дори в един клас,които се различават над 5 пъти в цената и може би 100 пъти в серийността:например А3 и Алфа Ромео Джулиета се произвеждат в много по-малък брой от Корола или Фокус,или Мини сравнено с Марути,Макан и РАВ4
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 10 години )
    До FasDriver:Колега и ти си прав, реално като се замисля за Франция и Италия бих предпочел Maserati 3500 GT не искам GTi понеже е с механичен инжекцион, докато GT е с карборатори. Или пък Mercedes 280SL Pagode, Ferrari Daytona, Maserati Ghibli, Lamborghini Espada, BMW 507 и също колкото и странно да изглежда, Toyota 2000. :)Но пък като говорим за наистина голямо и луксозно купе, някак си всичко друго ми бледнее пред Майбаха, дори новата S-klasse купе.Въпрос на вкус.
  • #7
    12 rate up comment 0 rate down comment
    FastDriver ( преди 10 години )
    Радвам се , че има хора който разбират предназначението на тези коли, но с рис да звуча като прегматик миля че и S-coupe или дори SL,заради кабрио опцията, все пак отивате във Франция... биха били съвсем достатъчни за такова пътуване, макар че са по нисък клас. според мен такава кола винаги е израз само и единствено на благосъстоянието на собственика и.
  • #6
    11 rate up comment 9 rate down comment
    RRE S3 ( преди 10 години )
    Koe mu e hubavoto na toia ki4ozen hipopotam. Ako tyrsi6 klasi4eski dizain,koito ne e ki4ozen,a e harmoni4en pogledni Hyundai XG 350