IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mitsubishi отрече седаните

Японците ще се съсредоточат изцяло върху всъдеходите с алтернативно задвижване

Mitsubishi отрече седаните

Mitsubishi Motors ще се откаже от разработването на нови автомобили тип „седан”, в това число и от създаването на следващо поколение на един от най-популярните си модели – Lancer. Това обяви президентът на японската марка Тецуро Аикава пред Car Advice.
Mitsubishi няма да прави повече седани
„За съжаление, към момента компанията ни не планира да създава каквито и да е седани изобщо. Освен това, докато аз съм президент, няма никакви шансове за разработването на ново поколение на Lancer”, коментира Аикава.

По думите му, отказването от седаните се дължи най-вече на две причини. Първо, Mitsubishi Motors смята да съсредоточи всички свои научно-изследователски и финансови ресурси в разработката на всъдеходи, както и на хибридни и електрически агрегати.

Втората причина е, че конкуренцията в сегмента на седаните на световните пазари е огромна. Това, според Тецуро Аикава, прави задачата да се създаде модел, който да донесе на компанията сериозни приходи, много сложна и почти невъзможна.

Първата премиера на Mitsubishi през тази година ще бъде през април, когато компанията ще покаже новия Outlander, а през ноември на автосалона в Токио ще бъде показано новото поколение на Pajero Sport.

За догодина е предвидено излизането на пазара на наследник на Pajero, който ще бъде разработен от нулата и ще разчита на хибридно задвижване с възможност за зареждане от електрическата мрежа.

Снимка: Mitsubishi

Тагове: mitsubishi motors
0 от 500
  • #11
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    кой ти каза, че спират Авенсиса бе ахмак
  • #10
    9 rate up comment 0 rate down comment
    стига ( преди 10 години )
    ох не ми се четат обиди и простотии, спрете се!
  • #9
    15 rate up comment 0 rate down comment
    до модератора! ( преди 10 години )
    Ти надничаш ли от време на време в сайта или сам си творец на тези простоти!?
  • #8
    8 rate up comment 10 rate down comment
    верното заглавие е! ( преди 10 години )
    Вместо"Митсубиши отрече седаните" по-правилно би било:"Седаните отрекоха Митцубиши"!
  • #7
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Немците не са пройзвели толкова автомобили през цялата си история колкото само Тойота са продали в целия свят.Един познат немец сключи двегодишен договор да работи в Дубай.Каза там Европейски *** не се карат,не издържат на климата.Като се върна в Германия все едно съм в държава от третия сват.
  • #6
    8 rate up comment 12 rate down comment
    неизбежно! ( преди 10 години )
    Този пък с пазара в САЩ!? От този пазар ли ти идват доходите или там се осигуряваш за пенсия?Не си се научил да си успешен в България още,тръгнал да брои Нисаните в САЩ.Ти се моли автоджамбазина дето те е набутал със този стар Сивик с още по-стар дизел на Астра да е бил с изгърмели аербегове,че току виж е станала някоя беля.А за материала е ясно - и Митсубиши,подобно на Тойота и Хонда не издържаха на конcurенцията на немските седани.Това е факт и ти може само да го приемеш.Факт,обикновен,факт!
  • #5
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мицубищи определено не вървят на добре. Като гледам как продажбите им в Америка за последните 10-тина години са се свили над 3 пъти. В Европа се държат горе-долу, но Азия иска седани - та и там сега ще свият пазара.На ОФроуд пазара, спор няма, че Мицубуши е марка с история, традииции и доказана проходимост. Но като гледам ASX-a и Outlander-a нещо много паркетно ми изглеждат. Не си представям и електричка за 60-70 хил лв да гази в метър и половина вода и кал. Да не изпуснат и този пазар
  • #4
    11 rate up comment 13 rate down comment
    1 ( преди 10 години )
    Мицубиши са ми една от любимите марки, ама нещо не вървят надобре
  • #3
    24 rate up comment 9 rate down comment
    до долния ( преди 10 години )
    направи справка колко Нисан Максима, Алтима, Акорди и съответно колко Пасата се карат в САЩ
  • #2
    15 rate up comment 28 rate down comment
    неизбежно! ( преди 10 години )
    След Авенсиса на Тойота,Акорда на Хонда,сега и Лансера на Митсубиши!Бавно, но неумолимо японците започват да осъзнават,че нямат никакъв шанс с немските премиум автомобили,които по дефолт са седани. Затова и правилно се насочват към високопроходима селскостопанска техника или към модернизирани и бързи сенокосачки.Когато фактите говорят дошовците е най-добре да замълчат.