IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Mitsubishi отрече седаните

Японците ще се съсредоточат изцяло върху всъдеходите с алтернативно задвижване

Mitsubishi отрече седаните

Mitsubishi Motors ще се откаже от разработването на нови автомобили тип „седан”, в това число и от създаването на следващо поколение на един от най-популярните си модели – Lancer. Това обяви президентът на японската марка Тецуро Аикава пред Car Advice.
Mitsubishi няма да прави повече седани
„За съжаление, към момента компанията ни не планира да създава каквито и да е седани изобщо. Освен това, докато аз съм президент, няма никакви шансове за разработването на ново поколение на Lancer”, коментира Аикава.

По думите му, отказването от седаните се дължи най-вече на две причини. Първо, Mitsubishi Motors смята да съсредоточи всички свои научно-изследователски и финансови ресурси в разработката на всъдеходи, както и на хибридни и електрически агрегати.

Втората причина е, че конкуренцията в сегмента на седаните на световните пазари е огромна. Това, според Тецуро Аикава, прави задачата да се създаде модел, който да донесе на компанията сериозни приходи, много сложна и почти невъзможна.

Първата премиера на Mitsubishi през тази година ще бъде през април, когато компанията ще покаже новия Outlander, а през ноември на автосалона в Токио ще бъде показано новото поколение на Pajero Sport.

За догодина е предвидено излизането на пазара на наследник на Pajero, който ще бъде разработен от нулата и ще разчита на хибридно задвижване с възможност за зареждане от електрическата мрежа.

Снимка: Mitsubishi

Тагове: mitsubishi motors
0 от 500
  • #31
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами ще се отказват от седаните я...след като имаха тъпотията на последния Лансър да слагат по едно време допотопен дизел на ваг...
  • #30
    5 rate up comment 1 rate down comment
    6a13TT ( преди 10 години )
    Ако не беше толкова *** щеше да знаеш че подобен автомобил в стоков вид с по-ниско ниво на оборудване и без тунинг струва скромните 11 хил евро., ама защо ли си играя да те "просвещавам" за истинските автомобили. Айде баста сега както казват германците :)
  • #29
    6 rate up comment 1 rate down comment
    6a13TT ( преди 10 години )
    Този "20-годишен кошник" дето всъщност е на около 14, както и другите няколко автомобила дето имам с много голяма вероятност са в сферата на на неизпълнимите ти мечити. Съвсем случайно е на малко над 100хил км и ДА, няма грам ръжда, ДА не е на газ, а се кара само със 100 октана гориво (щото не съм кисел "гъзар" с немски кошник за 10 бона на газ или нафта) и ДА има прилично количество дискретен тунинг, който сам по себе си най-вероятно е по-скъп от колата ти :) Други въпроси?
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    фен ( преди 10 години )
    като фен на марката, ако това наистина е вярно, то според мен тази марка никога няма да бъде същата!
  • #27
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Затова ли са на първо място по качество и продажби бе селянино,защото няма интерес?Такава проста качулка си нямаш идея.
  • #26
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Долния коментар спокойно може да се сложи като лого на сайта! Уви, негативизма трупа точки и тика сайта напред в гугъл. Може и редакторите сами да си пишат някои от скапаните постове. Кой знай, кой? :)
  • #25
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Болни от злоба човечета, осъзнайте се! Едни и същи малоумщини под почти всяка статия. Какво ви става? Вие се джавкате като ***, а хората строят света: немци, японци, корейци, американци и т.н. Но докато сме така настроени тука нищо хубаво не ни чака.
  • #24
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пишете си каквото искате, хората сами си признават че не могат да се борат с конглокенцията(която е предимно немски марки, в щатите американски) и очевидно няма интерес към автомобилите им.
  • #23
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    ВАГ са покпупили и Мицубиши, Запомнете го това, Мицубиши се поддържа от ВАГ. Президента на Мицубиши Мотърс Тецуро Айкава е скрит агент на ВАГ. Всичко това е една огромна схема за пране на пари от диаманти. ВАГ са навсякъде, това дори което аз пиша в момента ми се диктува през WiFi рутера от ВАГ.
  • #22
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Според Дошо, който както знаем винаги нищо не знае, може това да е партенка на ВАГ Но в реалноста, това си е мнението на Мицубиши, което е публикувано в много автосайтове. Вероятно сега Дошо ще напише че Фолксваген са платили на всички медии по света, вероятно Дошо ще напише, че въпреки, че това е лъжа Мицубиши смятат че е под достойнството им да я опровергаят или какви ли не още глупости ще измисли, както като развиваше теории, че Тойота правила сервизните си акции от грижа към клиента, нищо че съда в САЩ и спря 8 модела, нищо че им налагат редовно глоби за това, че не си отстраняват дефектите, последната от които за над милиард, нищо че 2,6 милиона клиенти на Тойота я съдиха и т.н. но за Дошо бе грижа за клиента/което показва, колко изкривена е логиката на Дошо, ако изобщо има логика/ Само, че когато в интервю за Ауто мотор и Спорт президента на Мицубиши го казва, какво да очакваме от Дошо? Вероятно, че ВАГ са платили дори на Мицубиши да пускат такива лъжи ха ха хаа та цитирам На автомобилното изложение в Женева от изявлението пред CarAdvice на президена на Mitsubishi Motors - Тецуро Айкава: За съжаление от известно време сме замразили развитието на седани. Докато бъда президент на компанията , най-вероятно няма да има ново поколение Lancer. Ние ще продължим да продаваме актуалния модел. Всъщност има две причини. Първо, компанията фокусира инвестициите си върху кросоувърите, хибридите и електромобилите. Второ, сред производителите на седани в света днес има много сериозна конглокенция и тук е много трудно да бъдеш печеливш. Това е а сега гледам че Дошо дори и няколко плюса си писл ха ха ха, все едно има и други като него безметежно ***.