fallback

Дългоочакваното ново Mondeo

Карахме го

Тагове: ford mondeo
fallback
  • #45
    Анонимен ( преди 9 години )
    Хибридът им харчи 4.2/100. Тъжно! Вездесъщия и недостижим Пасат харчи 3.7/100 дизел без да е хибрид. На някой не му отърва да види истината. Форд = посредственост. Чао, Форд!
  • #44
    Automotive ( преди 9 години )
    *дори да се различаваше
  • #43
    Automotive ( преди 9 години )
    Първо дали няма по-добро от двулитрова атмосферка може да се поспори. После, очевидно нямаш идея, колко много пари са необходими за разработката на нов двигател, ако ще да ползва утвърдени технологии. Ще ти кажа - много са.Старт-стопът си пести гориво и в България, не знам с какво чакането на светофар в София се различава от чакането на светофар в Мюнхен... А дори да не се различаваше, на никой не му пука за такъв миниатюрен пазар като нашия, що се отнася до нови разработки.
  • #42
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ми, др....й си тогава тука и си земи нещо "нов" внос от талибанска автокъща, някъде от Европата
  • #41
    Анонимен ( преди 9 години )
    Няма какво да я карам. Седани с двигатели на малолитражки за 50 хилки не ме вълнуват. За нашите ширини само нещо с клиренс над 160-170мм. А и какво са обогатили стандартното оборудване, сложили са старт-стоп системата дето всички разбраха, че е пълен ***. Оригинален акумулатор за такава кола струва 500лв.+ това знаеш ли го и икономията поне в БГ ще е незначителна.
  • #40
    до Automotive ( преди 9 години )
    Няма по-добро от 2.0 атмофсерка бе мен.. какво му разработват бе. Супер малък двигател със супер изпърдяла възможно най-евтина турбина. Това да не е някаква нова технология. Качеството на материалите не мисля, че се покачва, а напротив. Има много стари коли в които цялото табло и вратите са супер стабилни и изглеждат много добре, вижда се че е влагано..новите всичко е пластмаса, от най-долнопробната. Ти като четеш статията, че са повишили качеството на материалите и го приемаш веднага а?
  • #39
    Анонимен ( преди 9 години )
    Вървете и карайте колата! Аз вече го направих. Никой няма да ви върне! Какво ми се плюнчите тука и философствате!
  • #38
    Дошо до бъчваря ( преди 9 години )
    Виждал си, но не можеш да го различиш от стария. Те пасаторите са еднакви.
  • #37
    Automotive ( преди 9 години )
    Защото разработката на тия двигатели е много скъпа, както и самите те са по-скъпи. Много по-евтино би било да си ползваме 2000 кубиковите двигатели отпреди 10 години с по 150 коня, ама със съвременните еко-норми няма как. Отделно, че имаш постоянно повишаване на качеството на материалите в интериора, постоянно обогатяване на стандартното оборудване и не на последно място инфлация. Нормално е цените да вървят нагоре.
  • #36
    Анонимен ( преди 9 години )
    Трябва съвсем да не те слуша главата, за да дадеш 40к+ за кола с 1.0 двигател. То бива downsize ама това вече е смешно бе хора... Както и новия X-trail, с 1.6 дизел, 130 коня. Защо цените на колите постоянно се качват като им слагат все по малки двигатели, на едни и същи платформи.
fallback
Последни