IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Subaru модернизира Forester

Моделът разполага с подобрени дизелов агрегат и интериор

Subaru модернизира Forester

Кросовърът Subaru Forester премина през лека модернизация, която засяга интериора и дизеловия двигател, с който се предлага модела.
Subaru модернизира Forester
Инженерите на Subaru са направили редица модификации по 2,0-литровия дизелов боксер, като освен това той вече може да бъде съчетан със CVT трансмисия Lineartronic и задвижване 4х4.

Агрегатът е получил нови подгревни свещи, турбокомпресор с различни настройки, нова система за впръскване на горивото, както и нови охладителен и маслен радиатор. Промените обаче не са се отразили на мощността на двигателя, като тя остава 147 к.с.

Новата модификация с трансмисия CVT и система 4х4 спринтира от място до 100 км/час за 9,6 сек. Средното потребление на гориво е 6,1 литра на 100 км, а вредните СО2 емисии - 158 г/км., сочи информацията.
Subaru модернизира Forester
Що се отнася до интериора на модела, той е получил декоративни елементи в лъскаво черно, управление на климатичната система с различен дизайн, допълнителни USB входове, допълнителна шумоизолация, както и инфо-система със 7-инчов дисплей, която е стандартно оборудване за версиите XC, Premium и XT.

Промени по двата бензинови двигателя не са правени.

Снимки: Subaru

Тагове: Subaru Forester
0 от 500
  • #11
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 10 години )
    Мдаа - вече и чук-длето са играли в интериора, не само ренде и тесла.
  • #10
    8 rate up comment 7 rate down comment
    2012 ( преди 10 години )
    Искаааам !
  • #9
    11 rate up comment 12 rate down comment
    С4 ( преди 10 години )
    Те хубаво растат ама пак не са много - има няма 750 хил бройки в целия свят.Според International Organization of Motor Vehicle Manufacturers е на 22-ро място (от 30) по продукция. След тях са само ТАТА ВАЗ и всички малки китайци.Безспорно Субару си имат своя чар, но според мен Импеса-та я развалиха и им останаха Легаси/Аутбек и Форестър. а на 2 модела трудно се гради име
  • #8
    24 rate up comment 5 rate down comment
    С ( преди 10 години )
    Какви фалити, бе, мен? Я им погледни продажбите в последните 4 / 5 години растат, както на теб ти расте девствения мустак - бързо и буйно.Ае къш!
  • #7
    6 rate up comment 17 rate down comment
    Вретимир ( преди 10 години )
    щом не е фолцваген неми го хвалете
  • #6
    27 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Разход от 6.1 na 100 за перманентно пълноприводна кола е много добре. Иначе за марката, който си е взел субару друго не иска вече. И има защо, говоря от личен опит. Вие си говорете каквото искате.
  • #5
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ако каталожен разход от 0.3-0.5 л. ви вълнува толкова значи никога няма да събере 60 000 лв. за тази кола. Ще карате колите от Горубляне и дотам, на високотехнологичните марки :D
  • #4
    7 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Толкова могат, не ги съдете. Вадят един двигател на 12 години. Да, звучи смешно и сте прави. Какво очаквате? Да се мерят с Големите. Всички знаем, че това е обречена кауза. И те го знаят.
  • #3
    9 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    С този разход все едно са в 2000 година. Продължават да изостават от германците. Че дори и от корейците. Скука, скука!
  • #2
    27 rate up comment 10 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 10 години )
    Браво, непретенциозен автомобил 4х4 с чудесни характеристики - дизелов двигател 2.0 л. с CVT кутия, ускорение за 9.6 сек и разход от 6.1 л./100 км. 147 кс с правилната настройка на купе, двигател и скоростна кутия са напълно достатъчни за по-добра динамика и по-малък разход на гориво от конглокентите в класа с декларирани много по-големи мощности.