Кросовърът Subaru Forester премина през лека модернизация, която засяга интериора и дизеловия двигател, с който се предлага модела. 
Инженерите на Subaru са направили редица модификации по 2,0-литровия дизелов боксер, като освен това той вече може да бъде съчетан със CVT трансмисия Lineartronic и задвижване 4х4.
Агрегатът е получил нови подгревни свещи, турбокомпресор с различни настройки, нова система за впръскване на горивото, както и нови охладителен и маслен радиатор. Промените обаче не са се отразили на мощността на двигателя, като тя остава 147 к.с.
Новата модификация с трансмисия CVT и система 4х4 спринтира от място до 100 км/час за 9,6 сек. Средното потребление на гориво е 6,1 литра на 100 км, а вредните СО2 емисии - 158 г/км., сочи информацията.
Що се отнася до интериора на модела, той е получил декоративни елементи в лъскаво черно, управление на климатичната система с различен дизайн, допълнителни USB входове, допълнителна шумоизолация, както и инфо-система със 7-инчов дисплей, която е стандартно оборудване за версиите XC, Premium и XT.
Промени по двата бензинови двигателя не са правени.
Снимки: Subaru


16