IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen CC ще блесне в Женева

Серийната версия на модела обаче ще се появи едва след 2 години

Volkswagen CC ще блесне в Женева

Volkswagen ще покаже концептуална версия на новия (Passat) CC по време на предстоящото изложение в Женева. Това съобщава изданието Worldcarfans, чийто художници се опитаха да си представят как би трябвало да изглежда машината.
Volkswagen CC ще блесне в Женева
От компанията производител потвърдиха единствено, че разработката на новия CC върви с пълна сила, но отказаха да дадат подробности за модела. Знае се обаче, че той ще бъде изграден модулната платформа MQB, която се използва и за новата генерация на стандартния Passat.

„Комфортното купе“, както наричат машината, ще бъде с около 100 мм по-дълго от обикновения Passat, което означава, че дължината му ще достигне 4868 мм. Както и своите два предшественика, и тази генерация на модела ще се отличава по скосената линия на покрива.

Вече е известно и друго – новият CC ще се предлага в два различни варианта. Единият ще бъде за Европа, а вторият – за Северна Америка. Този за Щатите и Канада ще прилича повече на фастбек, като ще се произвежда в местния завод на Volkswagen.

Очаква се серийната версия на модела да се появи на пазара едва през 2017 г.

Снимка: Worldcarfans
 

 

0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ttt ( преди 10 години )
    Както Пасат СС не е масовка, така и Ланча Делта III не е масовка и е доста луксозна, повярвай не си и сънувал такъв лукс
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ttt ( преди 10 години )
    Lancia Delta III e точно в класа на посочения Pasat CC
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до: ttt ( преди 10 години )
    Ако говориш за Ферари, ламбо или Мазерати то цените са наистина доста по-високи от масовите японки. при масовите италианки обаче нещата не саизобщо така, както се мъчиш да ни убедиш.
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ttt ( преди 10 години )
    на мен друго впечатление ми прави в Гърцияима японски не отричам, има и италиански Lancia Delta, Alfa Mito, все нови. А цената на новите италиански коли е доста над японските
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Нормалната гаранция на Тойота е 100 000 км. и 5 г. което настъпи първо. Удължената гаранция е 7 г. и 160 000 км. което настъпи първо. Доплаща се 80 лв. първата г. и около 100 лв за втората. Всички части и ремонти сменени в сервиза на Тойота имат 3 г. гаранция. Обслужването на хибридните модели през първите 5 г. е БЕЗПЛАТНО, а също така има безплатен интернет във всеки хибрид на марката, като могат да се включват до 5 устройства и е без срок, т.е. докато колата съществува. Условията са перфектни
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Тойотко ( преди 10 години )
    Глупости! Отвори сайта на Тойота и виж:Гаранцията покрива всички производствени или монтажни дефекти, проявени при нормална употреба на автомобила за период от 5 години или 100 000 км, което от двете се случи първо, без ограничение в пробега за първата година.160000 - удължена гаранция, т.е. срещу заплащане.Нормалната гаранция е 5 години или 100 хиляди километра - което настъпи първо!
  • #18
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Toyota дава 160,000 км гаранция, приятел...
  • #17
    7 rate up comment 0 rate down comment
    до един от долните ( преди 10 години )
    Пич, излез малко от квартала... Това, че в БГ не имало продажба и няма много внос на стари японски коли , не значи че ситуацията е такава навсякъде. Отиди например до една съседна Гърция, където почти всички стари пикапи например са Тойота или нещо друго японско.... И повечето са около 30 годишни...
  • #16
    8 rate up comment 5 rate down comment
    10431 ( преди 10 години )
    При покупка на стар автомобил, всичко е до късмет! Може да е Алфа и да не влиза в сервиз, може да е Мерцедес и да не излиза от сервиза.При новите автомобили не е така - Фолксваген дава 120 хиляди километра гаранция, Тойота дава 100 хиляди километра гаранция. След това хвърляш и вземаш нова! Никой производител няма за цел да прави вечни автомобили, не е икономически рентабилно! :)
  • #15
    8 rate up comment 1 rate down comment
    С4 ( преди 10 години )
    ВХ-а особено на тия години хидравликата му се пада малко като консуматив иначе няма какво друго да му се развали.Стари японки не се виждат много по улиците също защото преди 20 години почти не се търгуваха в източна Европа. Не малко от старите които аз съм виждал дори са с десен волан