IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen CC ще блесне в Женева

Серийната версия на модела обаче ще се появи едва след 2 години

Volkswagen CC ще блесне в Женева

Volkswagen ще покаже концептуална версия на новия (Passat) CC по време на предстоящото изложение в Женева. Това съобщава изданието Worldcarfans, чийто художници се опитаха да си представят как би трябвало да изглежда машината.
Volkswagen CC ще блесне в Женева
От компанията производител потвърдиха единствено, че разработката на новия CC върви с пълна сила, но отказаха да дадат подробности за модела. Знае се обаче, че той ще бъде изграден модулната платформа MQB, която се използва и за новата генерация на стандартния Passat.

„Комфортното купе“, както наричат машината, ще бъде с около 100 мм по-дълго от обикновения Passat, което означава, че дължината му ще достигне 4868 мм. Както и своите два предшественика, и тази генерация на модела ще се отличава по скосената линия на покрива.

Вече е известно и друго – новият CC ще се предлага в два различни варианта. Единият ще бъде за Европа, а вторият – за Северна Америка. Този за Щатите и Канада ще прилича повече на фастбек, като ще се произвежда в местния завод на Volkswagen.

Очаква се серийната версия на модела да се появи на пазара едва през 2017 г.

Снимка: Worldcarfans
 

 

0 от 500
  • #14
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе за "Стокхолмския синдром" да сте чели нещо? Така и с ВАГ..
  • #13
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Супер за тойота..Все пак нещо тия резултати са ми много съмнителни.Защо в квартала има хиляди коли от каквито марки се сетите даже един древен ситроен бх полуизяден от ръждата,дизел на четвърт век още го товарят и върви а няма нито една японска марка от преди 2000-та?Има дори москвич от 60,те в движение.Но няма нито една тойота мазда, субару или нисан.Дали това се дължи на прословутото японско качество на возилата им?Съмнявам се.
  • #12
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами разбирам ги.Аз искам да си купя хидравличен ситроен.Кварталните шофери тонове хейт ми хвърлиха щото тва не били коли,много се чупели и тн и тн.Е да ама действителноста показва че 20 годишно ауди 80 има по скъпи части от 10 години по малко стар с5.Определено всичко е въпрос на вкус.Сс е хубава кола но доста скъпа -някакъв вид ауди а6.Обикновеният пасат си е пръчица.Само като му види човек таблото със гадната пластмаса дет мяза на бакелит..Но пък си има фенове.
  • #11
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    То при всяка марка има такива маниаци. Просто при ВАГ са много.Старите Алфи също правеха проблеми и въпреки това феновете не ги спираха (така де между сервизите)При феновете на БМВ също - един приятел си взе и в един период всяка седмица беше в сервиза, нормално всеки месец (не храня марката, само конкретната кола) и пак не иска да чуе за смяна
  • #10
    21 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Странно явление са феновете на VW, хем седат в сервизите и живеят, за да плащат на марката, хем са доволни от колите си? Как става тая работа... незнам, аз познавам 3-4ма такива. Все пари назаем да оправят VW-гена искат, а пък доволни били. Странно племе ей... И ся тука форумите гърмят, как били върховна марка премиум и нз си кви други измислици.Ми, че то тва ако е премиум и здраво, то другите трябва да са със статут на военна техника бе ( с повишена издръжливост и експлоатационен период).
  • #9
    15 rate up comment 12 rate down comment
    ttt ( преди 10 години )
    Явно си случил, един приятел само в сервиза киснеше, то затова е сигурно с абревиатури СС, демек "сервиз сервиз".не помня колко му излезе нова скоростна кутия- автоматик и нищо не му покриха от гаранцията, само оправдания.
  • #8
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    100 мм. по-дълга със същото междуосие. Ле ле, дори не мога да си представя какви надвеси ще има тия кокошарник!
  • #7
    20 rate up comment 9 rate down comment
    fsb ( преди 10 години )
    до многознайкото - карам първата генерация, говориш пълни глупости, само наизуст нали? :) ела до Дианабад да те повозя, да видим дали ще ти се стори много евтино...
  • #6
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Какво точно говорят продажбите?Че се продава 10 пъти по-слабо (поне в Европа) от Пасат при близки цени (най-високия пасат дори е по-скъп от СС-то)?А6 което е осезаемо по скъпо също се продава 5 пъти по-добре
  • #5
    24 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Слаб бил а? Продажбите говорят друго.