IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов

Всъдеходното комби ще се предлага с избор от 5 двигателя

Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов

Volkswagen разкри второто поколение на комбито с повишена проходимост Passat Alltrack, чиято световна премиера ще се състои на откриващото се на 3 март автомобилно изложение в Женева. А първите продажби на модела в Европа ще се стартират през септември.
Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов
Както и предшественикът, така и новият Passat Alltrack предлага увеличен просвет и оригинални брони, увеличаващи проходимостта на машината. Тя е оборудвана също така с пластмасови предпазители на цялата каросерията, както и със защита на дъното.

Външният вид на проходимия автомобил доминира още с оригинални джанти и сребристи корпуси на огледалата. Пътният просвет при модела е с 28 мм по-голям от този на обикновения Passat. Машината е оборудвана и със система за задвижване на четирите колела 4Motion, която е комбинирана с Haldex от пето поколение.

Освен това системата предлага и нов режим Off Road, който променя отзивчивостта на педала на газта, като оптимизира спирачната система и асистента при спускане или изкачване по неравен терен. Диференциалът с електронна блокировка XDS+ е достъпен само при най-мощните бензинова и дизелова версии на новия Passat Alltrack.
Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов
Що се касае до моторите, за всъдеходното комби на Volkswagen са предвидени 5 агрегата. Това са два бензинови турбо-мотора с 4 цилиндъра и обем 1.4 и 2.0 литра, развиващи съответно 150 и 220 к.с., и три дизела с обем 2.0 литра. Първите два от тях развиват 150 и 190 к.с., а третият, благодарение на двата турбо-компресора, разполага с 240 к.с.

Най-слабите агрегати - тези със 150 к.с., се съчетават с 6-степенна механична скоростна кутия, докато за всички останали като опция се предлага и 6-степенна DSG роботизирана трансмисия с два съединителя. За модела не се предвижда 7-степенна DSG, тъй като тя не е подходяща за движение по трудни терени.

В оборудването на комбито са включени адаптивни светодиодни фарове, 12-инчов приборен панел, пълен набор електронни „асистенти“, включително система за подпомагане на паркирането с ремарке. Наличен е също така мултимедиен комплекс (Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink), работещ със сензорни дисплеи с размер 5, 6,5 или 8 инча.

Снимки: Volkswagen

 

 

0 от 500
  • #56
    8 rate up comment 2 rate down comment
    до RRE ( преди 10 години )
    Възможно ли такова невежество...Ауди е по-стара марка от Фолксваген!
  • #55
    8 rate up comment 7 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    E nali folksvagen napraviha audi. I audi e nai-po6loto i evtino ne6to v tozi klas. V USA im se smeiat hahaha. A Lexus pe4eli vsi4ki klasacii za zdravina. I e nai-tehnologi4en. Strahotna reklama e za Lexus ,4e Toyota e kompaniata maika ,a ne folksvagen4e,za6toto Toyota imenno e nai-tehnologi4nata marka i s nai-dobyr imidj za zdravi koli.
  • #54
    6 rate up comment 11 rate down comment
    55662 ( преди 10 години )
    Всеки сериозен продукт стои с името си като гаранция! Не може да очакваш нещо положително от Лексус, след като Тойота са направили тази марка, за да избягат от имиджа си! Това е все едно да кажеш, че DS не е Ситроен! Ето вижте Фолксваген - можеха да направят отделен бранд за автомобили като Фаетон, но напротив - предпочитат да посочат този модел като най-добрия Фолксваген, вместо да правят нова марка и да ловят маймуни с трици!
  • #53
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    аз карам ауди на 9г. и съм доволен. дано след 2-3 г да мога да взема е точно този пасат.----- Vzemi takiva ne edin i dvamata gi teglih s Toyotata. Haha ama priateli sa mi,ne vseki moje da razbira ot avtomobili kato teb i tiah. Auto Bild- Passat- moiat dom be6e servizyt.Blokirali dvigateli na TSI i puka6tri glavi na dizelite 2.0 tova e VW=Audi=skoda.
  • #52
    7 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    То и Макдоналдс продава ежедневно много повече бургери с кола,отколкото стекове с вино в "Четирите сезона" или "Риц",но това не прави бургера по-добър от стека. To4no zatova Golf prodava pove4e v Europe i Kitai, a nai-dobroto i iziskanoto e originalyt TOYOTA COROLLA.
  • #51
    10 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    80% ot prodadenite Camry i Toyota Corolla v USA sa o6te v dvijenie! passati niama,nito audita.
  • #50
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хората с повече пари в никакъв случай не си взимат евтините аудита в САЩ!!! 3-те големи чужди премиума в САЩ са Лексус,мерцедес и бмв. Най-технологичен и най-здрав е Лексус.Останалото е разтягане на локуми и комплексарщина.
  • #49
    9 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Do do ,a таргета на Lexus,Infiniti,Acura къде ги забрави?Да не говорим,че са НЕИЗМЕННО на първите места по надеждност,удовлетвореност,обслужване и тн.Кон с капаци си ти Андрешко, кон с капаци!
  • #48
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    уникален много здрав още се двигат по пътищата над 25годишни пасати на на японците с тънките ламарини и никакво покритие отдавна са за скрап:Д
  • #47
    12 rate up comment 8 rate down comment
    do doc ( преди 10 години )
    Лъжеш,doc!В САЩ продават даже над 1 млн. автомобили на месец,но процентът на VAG eпазличен.Но най-вече таргета на немските автомобилопроизводители е различен.Мерцедес,БМВ,Ауди и Порше се купуват от богатите и успелите хора.Масите купуват американски или евтините японски и корейски коли.То и Макдоналдс продава ежедневно много повече бургери с кола,отколкото стекове с вино в "Четирите сезона" или "Риц",но това не прави бургера по-добър от стека.Но"филосовстването"по тема автомобили е безплатно.