IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов

Всъдеходното комби ще се предлага с избор от 5 двигателя

Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов

Volkswagen разкри второто поколение на комбито с повишена проходимост Passat Alltrack, чиято световна премиера ще се състои на откриващото се на 3 март автомобилно изложение в Женева. А първите продажби на модела в Европа ще се стартират през септември.
Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов
Както и предшественикът, така и новият Passat Alltrack предлага увеличен просвет и оригинални брони, увеличаващи проходимостта на машината. Тя е оборудвана също така с пластмасови предпазители на цялата каросерията, както и със защита на дъното.

Външният вид на проходимия автомобил доминира още с оригинални джанти и сребристи корпуси на огледалата. Пътният просвет при модела е с 28 мм по-голям от този на обикновения Passat. Машината е оборудвана и със система за задвижване на четирите колела 4Motion, която е комбинирана с Haldex от пето поколение.

Освен това системата предлага и нов режим Off Road, който променя отзивчивостта на педала на газта, като оптимизира спирачната система и асистента при спускане или изкачване по неравен терен. Диференциалът с електронна блокировка XDS+ е достъпен само при най-мощните бензинова и дизелова версии на новия Passat Alltrack.
Новият Volkswagen Passat Alltrack е готов
Що се касае до моторите, за всъдеходното комби на Volkswagen са предвидени 5 агрегата. Това са два бензинови турбо-мотора с 4 цилиндъра и обем 1.4 и 2.0 литра, развиващи съответно 150 и 220 к.с., и три дизела с обем 2.0 литра. Първите два от тях развиват 150 и 190 к.с., а третият, благодарение на двата турбо-компресора, разполага с 240 к.с.

Най-слабите агрегати - тези със 150 к.с., се съчетават с 6-степенна механична скоростна кутия, докато за всички останали като опция се предлага и 6-степенна DSG роботизирана трансмисия с два съединителя. За модела не се предвижда 7-степенна DSG, тъй като тя не е подходяща за движение по трудни терени.

В оборудването на комбито са включени адаптивни светодиодни фарове, 12-инчов приборен панел, пълен набор електронни „асистенти“, включително система за подпомагане на паркирането с ремарке. Наличен е също така мултимедиен комплекс (Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink), работещ със сензорни дисплеи с размер 5, 6,5 или 8 инча.

Снимки: Volkswagen

 

 

0 от 500
  • #66
    1 rate up comment 1 rate down comment
    до doc ( преди 10 години )
    "Corolla i Camry се произжеждат в USA,а VW в Мексико,затова се продават с данъци,акцизи, такси и се натрупва сума до една трета от цената ,разбра ли анонимен.Личи,че не си живял САЩ"А завода в Чатануга какво ли прави? Хляб?
  • #65
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много е добър. Различава се от жълтурските сапунерки с кичозните си дизайни. Стилен и с уникална линия! Отвътре всичко е подредено както трябва, без излишни копчета и завъртулки...
  • #64
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до Дедо Фердо ( преди 10 години )
    "ВАГончо пак лъже.От американските сайтове: Пасат почва от 21340, Камри от 22970. "Ама че си кух. Почва, да но с ръчна скоростна. С автоматична, както е Камрито почва от $22,220.То трябва и да се чете, не само да се пишат глупости!
  • #63
    2 rate up comment 1 rate down comment
    doc ( преди 10 години )
    Corolla i Camry се произжеждат в USA,а VW в Мексико,затова се продават с данъци,акцизи, такси и се натрупва сума до една трета от цената ,разбра ли анонимен.Личи,че не си живял САЩ
  • #62
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Дедо Фердо ( преди 10 години )
    ВАГончо пак лъже. От американските сайтове: Пасат почва от 21340, Камри от 22970. Продажби 5:1 за Камри. Бой по *** немски каски. Японците са безпощадни. Продават малко по-скъпо, но много по-качествено.
  • #61
    4 rate up comment 8 rate down comment
    До анонимен ( преди 10 години )
    "Защо трябва да съм живял в САЩ,та цените са в интернет бе. Тойота продава топ продаваните си модели по-скъпо от Фолксваген. И има имидж на кола,кото струва парите си,а не трошлив фолксваген."Ти можеш ли да четеш въобще? Кога топ модела на Тойота е била по-скъпа в САЩ?Пасат $22,220 - $35,660Camry $22,970 - $31,370Accord $22,105 - $33,630Голф $18,995 - $29,095Корола $16,900 - $22,905 Civic $18,290 - $24,590Както виждаш като цяло ФВ са най-скъпи,след това Хонда, накрая Тойота
  • #60
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кучетата си лаят, кервана си върви, ФВ правят поредния си добър, продаваем моделОсвен печалби в тоя бизнес, има и имидж! ФВ затова продължават да правят Файтон. Една от малкото ръчно изработени лимузини в този век!Уникална кола, с лош имидж наследен от ФВ - народната марка...Но всяко нещо по реда си, позиционират ги в момента над жълтите еднодневки, дали ще е успешно, ще видим...
  • #59
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 10 години )
    55662, Файтон е един от най-големите провали в автомобилната история. Японците не са *** употири чукундури като Фердо Пиех и никога няма да направят модел обречен на огромни загуби.
  • #58
    4 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    da audi e po-staro ot vw - bilo e v Cvikau Trabant,posle vw go preimenuva otnovo na audi i maskira passat kato audi 80.
  • #57
    5 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    E te to4no 6toto poso4iha Faiton zatova e nai-neprodavaemata limuzina v sveta i sa na zaguba ot bego.6toto e po6lo folksvagen4e i s trici maimuni ne se loviat,niama koi da plati za faiton skypata skodka suyperb. Kakto Maybach4e falira 2 pyti ve4e 6toto nikoi ne iska da pla6ta troino za obiknoveno mercedes4e s klasska maskirano kato druga marka muhahahah