IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Избраха най-икономичните кросовъри в Германия

Лидер е Renault Capture с разход от 3.6 л/100 км

Избраха най-икономичните кросовъри в Германия

Експертите от немската компания за продажба на употребявани автомобили AutoUncle направиха проучване сред повече от 1.5 млн. кросовъра, продавани на пазара в Германия. И съответно избраха най-икономичните от тях.
Избраха най-икономичните кросовъри в Германия
В първата петица попадат само дизелови версии на компактни модели. Лидер е Renault Capture, чиято версия с 1.5-литров двигател с мощност 90 к.с. предлага смесен разход от 3.6 л/100 км.

Топ 10 на най-икономичните всъдеходи:


1.    Renault Capture – 3.6 л/100 км, 1.5-литров дизел, 90 к.с.
2.    Peugeot 2008 – 4.0 л/100 км, 1.4-литров дизел, 67 к.с.
3.    Nissan Juke – 4.2 л/100 км, 1.5-литров дизел, 110 к.с.
4.    Suzuki SX4 – 4.4 л/100 км, 1.6-литров дизел, 90 к.с.
5.    Mercedes-Benz GLA – 4.5 л/100 км, 2.2-литров дизел, 136 к.с.
6.    MINI Countryman – 4.6 л/100 км, 1.6-литров дизел, 90 к.с.
7.    Opel Mokka – 4.9 л/100 км, 1.6-литров дизел, 136 к.с.
8.    Citroen C4 Aircross – 4.9 л/100 км, 1.6-литров дизел, 110 к.с.
9.    Nissan Qashqai – 4.9 л/100 км, 1.5-литров дизел, 110 к.с.
10.  Renault Capture – 5.0 л/100 км, 1.2-литров бензин, 90 к.с.

Топ 10 на нaй-неикономичните всъдеходи:


1.    Mercedes-Benz G500 (моделна година 2012) – 14.9 л/100 км
2.    Range Rover (2011 г.) – 14.9 л/100 км
3.    Jeep Grand Cherokee (2011 г.) – 14.1 л/100 км
4.    Dodge Ram (2012 г.) – 14.1 л/100 км
5.    Porsche Cayenne GTS (2009 г.) – 13.9 л/100 км
6.    BMW X5 M (2011 г.) – 13.9 л/100 км
7.    Porsche Cayenne (2002-2009 г.) – 13.9 л/100 км
8.    BMW X6 M (2011 г.) – 13.9 л/100 км
9.    Mercedes-Benz G63 AMG (2013 г.) – 13.8 л/100 км
10.  BMW X6 (2010 г.) – 12.5 л/100 км

Всички участници във втората класация са произведени най-късно през 2012 г. и са оборудвани с бензинови двигатели, като се предлагат на пазара на употребявани автомобили в Германия. В изследването са включени само модели с традиционни двигатели с вътрешно горене, които са произвеждани не по-рано от 2008 г.

Снимка: Renault

 

 

0 от 500
  • #7
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Те Мини и хлОпел не са с немски двигатели, че да ги отсрамват. А и Опел не е немска фирма, а хамериканска.
  • #6
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Експертите били направили проучване. Аз все си мислех, че за тези неща не се правят проучвания, а тестове. Сядаш, караш и отчиташ резултатите В случая обаче всичко е на книга, а не реално. Все пак е добре, че не са подпрели селската фирма с измислени резултати а както знаем всичките им бракми са с разход около 3/100 независимо колко магарета са пък хибридите им връщат горивото, но не можете да ги видите в шоурумовете защото са секретни разработки и хората не са дорасли все още за технологията им
  • #5
    13 rate up comment 4 rate down comment
    C4 ( преди 10 години )
    В статията има малка грешка (ШОК) мерцедес GLA 200CDI (2.2) e с разход 5.4, 180CDI (1.5 Рено като този на Нисана) е с разход 4.7И какво излиза френския дизел осезаемо по-икономичен (а явно и Бензините щом Рено са успели да влязат с 1.2-то)Добре че са Мини и Опел да отсрамят немците
  • #4
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Ganchovets ( преди 10 години )
    Евала на рендето, и бензионва версия има в топ 10.
  • #3
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Хаха ( преди 10 години )
    Вагена сигурно е е успял да излезе от сервиза, че да потвърдят разхода му от 3 на 100 км! И по добре, защото най-вероятно такъв ще е разхода, ама на масло! :))
  • #2
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Абе къде е Ваген? ( преди 10 години )
    Гледам вагениските вурстове ги няма в класациите за най-икономични модели, а всички знаем, че те горят по 3 л/100 км! Тази класация, нищо че е германска, е долна провокация по отношение на хегемонията на Ваг в...не знам какво точно!
  • #1
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да бяхте написали мощностите и на най-неикономичните...