IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия

Компанията потвърди, че суперколата ще дебютира в Женева през март

Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия

Второто поколение на Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия. Това обяви пред Car Advice главният инженер на компанията от Инголщат Улрих Хакенберг, който потвърди, че суперколата и нейната електрическа версия e-tron ще бъдат показани на автосалона в Женева през март.
Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия
Според Хакенберг механичната скоростна кутия е напълно излишна при R8, тъй като двата съединителя на нейния роботизиран аналог осигуряват много по-бързо превключване на предавките. И именно те са най-добрият вариант за тези, които искат да управляват модела максимално бързо.

Промени при стандартните двигатели на Audi R8 не се очакват. Базовият мотор си остава V8 с обем 4.2 литра, а топ версията ще разчита на V10 с обем 5.2 литра. Тези две модификации ще бъдат налични на пазара през лятото, а след тях трябва да се появи и хибридната версия, която ще получи един от тези два мотора.

Що се касае до електрическия e-tron, в Женева той ще бъде показан на специален щанд. На него ще бъдат изложени технологиите, на които Audi ще разчита при бъдещите си модели. Според предварителни данни с едно зареждане тази версия ще може да измине около 400 км.

Това ще стане благодарение на двата електромотора, всеки с мощност от 190 к.с. Общият въртящ момент на силовия агрегат на Audi R8 e-tron ще достигне 820 Нм, което ще позволи на машината да ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.2 секунди.

Снимка: Audi

 

 

Тагове: Audi R8 audi r8 e-tron
0 от 500
  • #6
    23 rate up comment 16 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Все пак е похвално че след 10-тина години Хонда успяха да направят кола която се доближава като вид и характеристики до 1-вото поколение на R8Нещо яко си се омотал мойто момче.Първата версия на Фолксваген R8 от 2006г с 4.2V8 и 420коня не можа да покаже по-добри резултати от пуснатия в производство 1990г NSX с 3.2V6 140коня по-малко.
  • #5
    28 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ще му скъса другия път! Все пак е похвално че след 10-тина години Хонда успяха да направят кола която се доближава като вид и характеристики до 1-вото поколение на R8, лошото за тях е че сега излиза второто поколение. Но все пак добра работа на американеца КЛАУС!
  • #4
    28 rate up comment 15 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    И още нещо.NSX-а ще му скъса шушоните
  • #3
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Ще, ще, ще - 15 пъти !
  • #2
    34 rate up comment 5 rate down comment
    ех,Дошо, ( преди 10 години )
    или както сам се наричаш,"Das Scheisse",не можа да устоиш и да не умиришеш 1-ви форума. Вярно си голямо "шайсе".И ***.
  • #1
    23 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Das DeutschkaputwagenDas Scheisse