IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия

Компанията потвърди, че суперколата ще дебютира в Женева през март

Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия

Второто поколение на Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия. Това обяви пред Car Advice главният инженер на компанията от Инголщат Улрих Хакенберг, който потвърди, че суперколата и нейната електрическа версия e-tron ще бъдат показани на автосалона в Женева през март.
Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия
Според Хакенберг механичната скоростна кутия е напълно излишна при R8, тъй като двата съединителя на нейния роботизиран аналог осигуряват много по-бързо превключване на предавките. И именно те са най-добрият вариант за тези, които искат да управляват модела максимално бързо.

Промени при стандартните двигатели на Audi R8 не се очакват. Базовият мотор си остава V8 с обем 4.2 литра, а топ версията ще разчита на V10 с обем 5.2 литра. Тези две модификации ще бъдат налични на пазара през лятото, а след тях трябва да се появи и хибридната версия, която ще получи един от тези два мотора.

Що се касае до електрическия e-tron, в Женева той ще бъде показан на специален щанд. На него ще бъдат изложени технологиите, на които Audi ще разчита при бъдещите си модели. Според предварителни данни с едно зареждане тази версия ще може да измине около 400 км.

Това ще стане благодарение на двата електромотора, всеки с мощност от 190 к.с. Общият въртящ момент на силовия агрегат на Audi R8 e-tron ще достигне 820 Нм, което ще позволи на машината да ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.2 секунди.

Снимка: Audi

 

 

Тагове: Audi R8 audi r8 e-tron
0 от 500
  • #16
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А ето най-добрите двигатели и за 2010г. Пак, Ауди, пак ФВ, пак няма Тойота:1. Audi S4 3.0 TFSI2. BMW 335i (турбо)3. Mini Cooper S 1.6 (турбо)4. Dodge Avenger 3.65. Ford Mustang GT 5.06. Chevrolet Volt (111 кВт електродвигател и 1.4-литров бензинов мотор)7. Hyundai Genesis 5.08. Nissan Leaf (80 кВт електродвигател)9. Volkswagen Jetta 2.0 TDI10. Volvo S60 3.0
  • #15
    18 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    НАЙ-ДОБРИТЕ ДВИГАТЕЛИ СПОРЕД АМЕРИКАНЦИТЕ, споко, няма такъв на Тойота, но пък има Ауди и ФВ:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21316-amerikanci-izbraha-nai-dobrite-dvigateli-na-2014-g/
  • #14
    22 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    VW ще представи преоблечен Хюрикен...
  • #13
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    "The Volkswagen обяви, че припомня 1,1 милиона"Аман от този google translate не знае че recall означава и изтеглям :)Хайде да си затраем как тойота "припомни" 3 милиона коли миналата година
  • #12
    26 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Volkswagen в Топ 10 на най-калпавите двигателиВодещият доставчик на допълнителна гаранция за крайния потребител във Великобритания Warranty Direct направи традиционното си годишно проучване между 50 000 клиенти, за да установи надеждността на двигателите при различните производители на автомобили. Оказва се, че един от най-големите концерни в света Volkswagen влиза в топ 10 на най-ненадежните мотори или всеки 1 от 52 агрегати на немската компания е създавал проблем на потребителя през изтеклата година.В топ листата първите 2 места по надеждност се заемат от японските производители Honda и Toyota, а третото място на Mercedes, като разликата между първия и втория е почти двойна. Оказва се, че едва един от 344 двигателя Honda е създал грижа на своите собственици, следвани от 1 от 171 потребителя на Toyota и 1 от всеки 119 собственика на Mercedes. Според специалистите от Warranty Direct моторите са най-разходоемкият ремонт в един автомобил.Управляващият директор на Warranty Direct, Дънкан МакКлър Фишър, коментира изследването така: "Ремонтът на двигателя е може би един от най-големите страхове на водача, защото е свързан с много скъпи части и много часове труд. Броят на дефектиралите двигатели може би изглежда малък на фона на проблемите с осите и окачването, но поправките по двигателя почти винаги водят след себе си разходи в хиляди, непокрити от гаранцията на автомобила."Още: http://***.warrantydirect.co.uk/press269.htmlТоп 10 на най-здравите двигателиПроизводител Съотношение (%) Брой повреди1 Honda 0.29% 1 от 3442 Toyota 0.58% 1 от 1713 Mercedes-Benz 0.84% 1 от 1194 Volvo 0.90% 1 от 1115 Ягуар 0,98% 1 от 1036 Lexus 0.99% 1 от 1017 Fiat 1.17% 1 от 858 Брод 1.25% 1 от 809 Nissan 1.32% 1 от 7610 Land Rover 1.38% 1 от 72Топ 10 на най-ненадежните двигателиПроизводител Съотношение (%) Брой повреди1 MG Rover 7.88% 1 от 132 Audi 3.71% 1 от 273 MINI 2.51% 1 от 404 Saab 2,49% 1 от 405 Vauxhall 2.46% 1 от 416 Peugeot 2.26% 1 от 447 BMW 2.20% 1 от 458 Renault 2.13% 1 от 469 Volkswagen 1.91% 1 от 5210 Mitsubishi 1.70% 1 от 59
  • #11
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    The Volkswagen обяви, че припомня 1,1 милиона. автомобили в САЩ и Китай, поради проблеми с окачването, което може да доведе до инцидент. В САЩ припомни, 442 265 превозни средства, в това число 400 602 Jetta MY2011-MY2013 и 41.663 Beetle и Beetle Cabrio MY2012-2013. Също така припомни 126000 превозни средства в Канада и 581 090 коли в Китай.Проблемът е бил идентифициран в случай, че някой от тези модели има влияние върху предната или задната страна. След това е възможно, че задната торсионна греда окачване изоставаше оръжие може да се повреди, ако не се открие рано, тогава те биха могли да се счупи по време на шофиране, предизвикало спирането да се срине.The VW ще проверява всички коли, които припомня изоставаше ръцете и всички ще бъдат разположени върху метална плоча (лист), който ще направи пукащ звук, ако счупена ръка в бъдеще, предупреждават водача. В автомобилите на изоставаше ръцете са били повредени, сменете торсионна греда.Досега VW знае злополуки или наранявания, свързани с този проблем, ремонтите се извършват без разходи за собствениците.Das DeutschkaputwagenDas Scheisse
  • #10
    22 rate up comment 12 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Резултатите на масовите автомобили не се измерват на Нюрбургринг, а с продажби.И в двата случая HONDA MOTOR CO са много напред
  • #9
    26 rate up comment 6 rate down comment
    До Дошо ( преди 10 години )
    И като се събуди, краката ти отвити ли бяха?
  • #8
    28 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Резултатите на масовите автомобили не се измерват на Нюрбургринг, а с продажби.
  • #7
    21 rate up comment 14 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    лошото за тях е че сега излиза второто поколениеНе е лошо а е смешно.Само чакай да ги качат и двете на пистата и ще видиш каква трагедия е СОЦвагена.