IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия

Компанията потвърди, че суперколата ще дебютира в Женева през март

Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия

Второто поколение на Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия. Това обяви пред Car Advice главният инженер на компанията от Инголщат Улрих Хакенберг, който потвърди, че суперколата и нейната електрическа версия e-tron ще бъдат показани на автосалона в Женева през март.
Audi R8 ще остане без механична скоростна кутия
Според Хакенберг механичната скоростна кутия е напълно излишна при R8, тъй като двата съединителя на нейния роботизиран аналог осигуряват много по-бързо превключване на предавките. И именно те са най-добрият вариант за тези, които искат да управляват модела максимално бързо.

Промени при стандартните двигатели на Audi R8 не се очакват. Базовият мотор си остава V8 с обем 4.2 литра, а топ версията ще разчита на V10 с обем 5.2 литра. Тези две модификации ще бъдат налични на пазара през лятото, а след тях трябва да се появи и хибридната версия, която ще получи един от тези два мотора.

Що се касае до електрическия e-tron, в Женева той ще бъде показан на специален щанд. На него ще бъдат изложени технологиите, на които Audi ще разчита при бъдещите си модели. Според предварителни данни с едно зареждане тази версия ще може да измине около 400 км.

Това ще стане благодарение на двата електромотора, всеки с мощност от 190 к.с. Общият въртящ момент на силовия агрегат на Audi R8 e-tron ще достигне 820 Нм, което ще позволи на машината да ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.2 секунди.

Снимка: Audi

 

 

Тагове: Audi R8 audi r8 e-tron
0 от 500
  • #26
    24 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо до До Дошо ( преди 10 години )
    Пожелавам на теб и всички останали фенове на Хонда да можете да си позволите такава калпава кола -R8Няма да кълнеш ей!Ай ще ти се не види и злобара.Ще ми пожелава в Алуди да се возя.То бива, бива ама всичко си има граници!
  • #25
    21 rate up comment 7 rate down comment
    До Дошо ( преди 10 години )
    Пожелавам на теб и всички останали фенове на Хонда да можете да си позволите такава калпава кола -R8!
  • #24
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Те продажбите на колички от 2 лв. на джъмбо не се броят за продажби на коли.
  • #23
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А като се събуди какво откри? Че Американците пратили Хонда и Тойота при най-лошите коли А ФВ,Ауди,Порше и другите немски марки обявили за най-добри. В реалноста немските марки са най-добрите, в измисления виртуален свят на Дошо, нямам представа как е. Предполагам, че и той не знае.
  • #22
    21 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    НАЙ-ДОБРИТЕ ДВИГАТЕЛИ СПОРЕД АМЕРИКАНЦИТЕ, споко, няма такъв на Тойота, но пък има Ауди и ФВ:http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/21316-amerikanci-izbraha-nai-dobrite-dvigateli-na-2014-g/
  • #21
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    езултатите от това проучване сочат, че най-лошите автомобили са предимно японски. По-конкретно, в най-долната част на класирането са компаниите Mazda, Mitsubishi, Dodge, Toyota, Honda, Nissan, Jeep, Subaru и Suzuki. Анкетираните дават своите предпочитания основно на европейската продукция и най-вече на немските автомобили. Като най-добра марка е определена Porsche, а челната десетка се допълва от Jaguar, BMW, Land Rover, Audi, Mercedes-Benz, Lexus, Mini, Lincoln и Cadillac.Специалистите от J.D. Power са направили класация и на отделните модели, като те са разделени по класове. В компактният клас най-добрите автомобили са VW Golf и Chevrolet Volt. При компактните спортни коли най-много точки печелят VW Golf GTI и Mini Cooper, а при спортните коли от премиум сегмента предпочитанията са за BMW Z4, Porsche 911 и кабриото на Mercedes-Benz E-klasse. В средният клас участниците в анкетата отдават своите симпатии на Lexus IS и BMW 3er. За най-добър бизнес седан е определена петата серия на баварците, а при най-луксозните автомобили мненията са разделени между Audi A8, BMW 7er и най-голямата изненада - Hyundai Equus.
  • #20
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дефектни може да са за теб, щото нито си ги виждал, нито си ги карал. Но за хората, които ги карат, всяка година им връчват награди. Така, че твоето мнение е напълно безинтересно на всеки. Колкото знаеш какво е да капраш луноход на Луната, толкова знаеш и за Аудитата, ей така по снимките ако видиш нещо и вече влизаш във филма и започват едни фантастики, едни легенди, едни разкази от първо лице ха ха хааа.
  • #19
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Дошо ( преди 10 години )
    Ние най-добрите двигатели на швабите ги знаем.Печелят награди всякакви а после се влачат по сервизите.И като споменаваш оная щайга Алуди за какви двигатели става въпрос след като произвеждат най-дефектните двигатели в СВЕТА?
  • #18
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Резултатите от това проучване сочат, че най-лошите автомобили са предимно японски. По-конкретно, в най-долната част на класирането са компаниите Mazda, Mitsubishi, Dodge, Toyota, Honda, Nissan, Jeep, Subaru и Suzuki. Анкетираните дават своите предпочитания основно на европейската продукция и най-вече на немските автомобили. Като най-добра марка е определена Porsche, а челната десетка се допълва от Jaguar, BMW, Land Rover, Audi, Mercedes-Benz, Lexus, Mini, Lincoln и Cadillac.Специалистите от J.D. Power са направили класация и на отделните модели, като те са разделени по класове. В компактният клас най-добрите автомобили са VW Golf и Chevrolet Volt. При компактните спортни коли най-много точки печелят VW Golf GTI и Mini Cooper, а при спортните коли от премиум сегмента предпочитанията са за BMW Z4, Porsche 911 и кабриото на Mercedes-Benz E-klasse. В средният клас участниците в анкетата отдават своите симпатии на Lexus IS и BMW 3er. За най-добър бизнес седан е определена петата серия на баварците, а при най-луксозните автомобили мненията са разделени между Audi A8, BMW 7er и най-голямата изненада - Hyundai Equus.
  • #17
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Най-добрите двигатели: Бяха излъчени победители според отделните категории, като световният първенец от Ford печели и в раздела на двигателите до 1 литър. При обемите от 1 до 1,4 литра победата отиде при германеца TSI, а в категорията до 1,8 литра спечели 1,6-литровият турбомотор на BMW и Peugeot/Citroen, в следващия сегмент от 1,8 до 2,0 литра призът отиде при 2,0-литровия Mercedes AMG. При моторите до 2,5-литра спечели 2,5-литров мотор на Audi с мощност 310 к.с., а при тези до 3,0 литра избраникът на журито бе битурбомоторът на BMW. При силовите агрегати до 4,0 литра се наложи 3,8-литровият двигател на V8 McLaren, а най-добър в категорията над 4 литра се оказа 4,5-литровият V8 на Ferrari.При екологичните силови агрегати победител е електромоторът на Tesla, а в категорията на новаците се наложи 2,0-литровият турбоагрегат на Mercedes AMG. Сред спортистите отново победата е за 4,5-литровия мотор V8 Ferrari.Пак няма Тойота естествено..