IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите

Спортният седан дебютира на автосалона в Детройт

Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите

Новият спортен седан GS F, с който японската компания Lexus навлиза на територията на BMW M5 и компания, дебютира пред публика на автосалона в Детройт.
Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите
Снимка: NAIAS

От Lexus вече разкриха техническите характеристики на своя модел, но динамичните му показатели остават мистерия. По време на премиерата от японската компания заявиха единствено, че GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите (масата му е 1830 кг.), както и че идва стандартно оборудван с активен заден диференциал Torque Vectoring Differential (TVD), предлагащ три режима на управление - стандартен, слалом и пистов.

От новата информация става ясно също така, че моделът е бил настройван на пистата Нюрбургринг и на японското трасе Fuji Speedway. Сред останалите достойнства на модела са елементи от истински карбон, спортно окачване, по-твърдо шаси, цифров приборен панел, аудиосистема Mark Levinson със 17 говорителя, спирачна система с 6-бутални апарати отпред и др.

Задвижващият агрегат на Lexus GS F е 5,0-литров V8. Той е атмосферен и генерира 473 к.с. и 527 Нм, като задвижва задните колела чрез 8-степенна автоматична трансмисия, имаща възможност за ръчна смяна на предавките от волана.

Динамичните характеристики и цените на модела ще бъдат разкрити по-късно тази година.

Тагове: lexus gs lexus gs f
0 от 500
  • #15
    8 rate up comment 5 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    Tova e to4no kola za hora s mnogo pari,za6toto Lexus prodava nai-skypo,s individualnost,sporten duh i vyob6te ka4estvena iaponska skypa izrabotka, ima vid na LEXUS,kakyvto vid germanskite anti-premiumi ne mogat da imat razbira se,za6toto sa za pensionirani u4itelki.No i tiah ima koi da gi kupuva- ia kolko kitaici, pazara na mentetata e za sfaltiranite germanski anti-premiumi, i to samo za6toto kitaicite mraziat iaponcite po istori4eski pri4ini.
  • #14
    4 rate up comment 11 rate down comment
    do forumniq qponec.. ( преди 9 години )
    ...i admin. M5 ne samo e po-barz napravo a e po-barz navsqkade-zavoi,nagore,nadolu :Dda ne govorim za izla4vaneto,tazi homoma6ina samo si q predstavi do M5 hahahahahahahahahahahaha......vse edno do Kobrata da sloji6 onzi ruski travestit kak be6e??ili Azis ili Dendi :D
  • #13
    2 rate up comment 15 rate down comment
    пича ( преди 9 години )
    Кола за хора с малко пари, без индивидуалност, без спортен дух, абе въобще японска евтина изработка - това не е кола спортист - има вид на някоя смачкана кия или хонда - ужаст!! Това не значи че няма заблудени да си я купят - то и тико едно време го купуваха но това не го направи кола....
  • #12
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Izviniavam se- po6lo bmwence s redovi 6 cilindrov turbo.
  • #11
    9 rate up comment 6 rate down comment
    RRE ( преди 9 години )
    V reklamata s po6loto bmwence s tablo ot Dacia iasno se vidia prevyzhodstvoto na perfektnia Lexus,kakto e i v tozi slu4ai. Naistina ne moje da sravnivame po6lo turbo V6 bmwence s izishten Lexus V8, to prosto e sme6no,nai-malkoto za6toto Lexusa e po-lek i po-byrz na pista,kakto i s po-dobyr motor,a ne niakakvo turbo rende kato bmwence-dacia.
  • #10
    3 rate up comment 17 rate down comment
    azzzz ( преди 9 години )
    hubav e za nqkogo tozi Lexus no da se sravnqva s M5 i kompaniqta e sme6no , meko kazano.Bez zna4ka dali sravnqvate silov paket,exterior ili interior tova ne moje dori da se dobliji do M5 kamo li da si saperni4at.koito tvardi obratnoto e slepo ku4e.Tova 4e ot kompaniqta go slagat tam ne ozna4ava 4e v deistvitelnost moje da e tam ;) sa6to kato s smehotvornata reklama ot predi nqkolko dni v koqto dori i mackata se podsmihva v momentite kogato tree da sravni toqgata s BMW-to ;)
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    до Нев ( преди 9 години )
    Автоматични скорости!
  • #8
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Форумните ВАГонетки ще писнат че е по-бавен по права линия от М5 и RS6, и ще са прави. Но не това е целта на спортния седан. На техническа писта с много завои GS-F ще мачка немските турбинирани кютуци.
  • #7
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 9 години )
    Лексус ясно показват че няма да правят компромиси - атмосферни мотори с мигновен и линеен отклик, въпреки по-ниската мощност и въртящ момент. Но това само те го могат, защото никой друг няма технология за електронен контрол върху цикъла на ДВГ и им се налага да слагат турбини за да докарат поносимо нисък разход.
  • #6
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Без конглокенция.Абсолютна красота и спорт.Агресивен,ултра-модерен дизайн за хай-тек марка и автомобил.