IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите

Спортният седан дебютира на автосалона в Детройт

Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите

Новият спортен седан GS F, с който японската компания Lexus навлиза на територията на BMW M5 и компания, дебютира пред публика на автосалона в Детройт.
Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите
Снимка: NAIAS

От Lexus вече разкриха техническите характеристики на своя модел, но динамичните му показатели остават мистерия. По време на премиерата от японската компания заявиха единствено, че GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите (масата му е 1830 кг.), както и че идва стандартно оборудван с активен заден диференциал Torque Vectoring Differential (TVD), предлагащ три режима на управление - стандартен, слалом и пистов.

От новата информация става ясно също така, че моделът е бил настройван на пистата Нюрбургринг и на японското трасе Fuji Speedway. Сред останалите достойнства на модела са елементи от истински карбон, спортно окачване, по-твърдо шаси, цифров приборен панел, аудиосистема Mark Levinson със 17 говорителя, спирачна система с 6-бутални апарати отпред и др.

Задвижващият агрегат на Lexus GS F е 5,0-литров V8. Той е атмосферен и генерира 473 к.с. и 527 Нм, като задвижва задните колела чрез 8-степенна автоматична трансмисия, имаща възможност за ръчна смяна на предавките от волана.

Динамичните характеристики и цените на модела ще бъдат разкрити по-късно тази година.

Тагове: lexus gs lexus gs f
0 от 500
  • #45
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Убийствено грозна задница! Як Китайски тунинг ги тресе тея, а се имат за премиум! Дръжки! и с това пластмасово табло...уфффф...С тоя архаичен мотор,ще яде папурки здраво. От сега ги виждам кючекчийте шофьори на Лексус (това яко чалмалий го купуват) как си прехапват оная работа от злоба, че на Аутобана са в най-дясна лента...Щяло на писта еди кво си..алоо, ***, кой го кара това на писта бе? Тая пластмасова еднодневка си умира на изложението...
  • #44
    4 rate up comment 10 rate down comment
    1 ( преди 9 години )
    Тука само фанатици на тема японски автомобили. Момчета я се огледаите малко бе. Не всичко което хвърчи се яде!
  • #43
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Miro ( преди 9 години )
    По лек е от 1450кг М3 точно със -300 кила :D
  • #42
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    За пореден път се убеждавам,че тук е пълно с *** и комплексари!!!!!! ЗА КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ ПИШЕТЕ ЗА НЕМСКИ КОЛИ ПОД СТАТИЯ ЗА ДРУГА МАРКА?
  • #41
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Съвършенство
  • #40
    26 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Алооо, селооо, ти кога си виждал селянин с Лексус бе селски? Кажи кога! Селяните са само с немско. Набичват вътре чалгата и се правят на вървежни. Най-тъпата част от населението. Умните и интелигентни хора, нямат нужда да се праскат колко са вървежни с колата си и да избиват комплекси на пътя. Запазената територия на българските селяни, гамени, простаци, *** и *** са немските шлепове. Качат ли се веднъж на такава талига и стават опасни за всички. Статистиката го доказва...
  • #39
    20 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Ами попитай Калин Бенчев,Румен Дунев,Пламен Стайков,Илия Царски още да изреждам ли?Или ти си някой тапир не си чувал тези имена?Може да направиш справка за автомобилите с които бягат и от коя година са.Нямам спомен някой освен с Японка с друго да се е състезавал.Всичко е ясно като бял ден.Сега сети ли се?
  • #38
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Тука някой пишат какви бегачки били японските коли в ралита и на писта. Не се сещам преди колко години обаче.
  • #37
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Защо *** не пише,че в сервизите на Алуди в Австрия{понеже се убедих лично}e препоръчително смятайте го задължително за техните разбирания на 170000 км да се смени турбото и скоростната кутия на *** Алуди.И тук една камара простаци набутали се с този *** се дървят като най големите експерти.Извинявайте тя всяка Дачия минава 200 000 без проблеми.Най много да смениш някой накрайник.
  • #36
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Така е,но нали искаме да сме нормална държава и докога ще търпим селските бекове?Трябва някога да се сложи край на тази простащина.