IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите

Спортният седан дебютира на автосалона в Детройт

Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите

Новият спортен седан GS F, с който японската компания Lexus навлиза на територията на BMW M5 и компания, дебютира пред публика на автосалона в Детройт.
Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите
Снимка: NAIAS

От Lexus вече разкриха техническите характеристики на своя модел, но динамичните му показатели остават мистерия. По време на премиерата от японската компания заявиха единствено, че GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите (масата му е 1830 кг.), както и че идва стандартно оборудван с активен заден диференциал Torque Vectoring Differential (TVD), предлагащ три режима на управление - стандартен, слалом и пистов.

От новата информация става ясно също така, че моделът е бил настройван на пистата Нюрбургринг и на японското трасе Fuji Speedway. Сред останалите достойнства на модела са елементи от истински карбон, спортно окачване, по-твърдо шаси, цифров приборен панел, аудиосистема Mark Levinson със 17 говорителя, спирачна система с 6-бутални апарати отпред и др.

Задвижващият агрегат на Lexus GS F е 5,0-литров V8. Той е атмосферен и генерира 473 к.с. и 527 Нм, като задвижва задните колела чрез 8-степенна автоматична трансмисия, имаща възможност за ръчна смяна на предавките от волана.

Динамичните характеристики и цените на модела ще бъдат разкрити по-късно тази година.

Тагове: lexus gs lexus gs f
0 от 500
  • #35
    15 rate up comment 7 rate down comment
    селянията е безкрайн ( преди 9 години )
    Въобще не съм фен на немските хипопотамо изглеждащи возила.пък на тая грозотия...И двете дигат по 250_300 км палят гуми имат двигател подхождащ на камион и какво?Разни разглезени тийнейджъри ще ги ползват за да свалят глоквичките по добре или разни комплексари тип селски бек ще се изрезват с тях късайки нервите на останалите.Този път тойотка са изкопирали малко ауди и мерцедес.Кога ще измислят нещо свое?
  • #34
    18 rate up comment 6 rate down comment
    до: Turborotor ( преди 9 години )
    Не си чел достатъчно момче, не си. Вземи отвори дебелите книги и виж как са нещата! На един добър и рафиноран атмосферен двигател винаги можеш да му сложиш турбо, но немските кочини понеже не могат да правят свестни двигатели и затова компенсират, като слагат по 2-3 турбини. Тях не ги вълнува тоз мотор колко ще издържи, а ги вълнува как да приберат на балъците парите. Нали знаеш, че конете продават колите, защото масово хората нищо не разбират. Лексуса могат да го направят колкото коня искат...
  • #33
    18 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Някой виждал ли е умен човек с тежък мазен немски шлеп?Няма и да видите.
  • #32
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И за това във всички автомобилни състезания било рали,пистов или високопланински шампионат няма да видиш тежък мазен бавноподвижен немски *** а само високотехнологични Японски бегачки.Защото с това тегло немската *** няма да може да потегли а другите вече ще са финиширали.Немец и спортна кола са две изключващи се понятия.Те правят танкове за дебели прости бавноразвиващи се чалгари и простаци.
  • #31
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Японците като измислиха променливите фази на газоразпределение немците пикаеха под масата и правеха Голф1.Вие ненормални ли сте бе ***.Писна ми да предавам безплатни уроци.
  • #30
    2 rate up comment 18 rate down comment
    Turborotor ( преди 9 години )
    Само едно не мога да си обясня, за какъв *** от една от най иновативните марки в авто обилостроенето слагат и развиват. атмосферни двигатели при положение че вече всички са на ясно че в турбото е истината (някой слагат и по 3 вече) по нисък разход,повече мощност и по ниска маса???
  • #29
    3 rate up comment 18 rate down comment
    бавареца ( преди 9 години )
    М5 , по тестове на дино с перформънс пакидж уж трябва да е 575кс , но е над 600кс. догодина не знам колко ще е, но пак ще е бенчмарк - каквото е било винаги. лексъса ще му диша прахта във всичко - без разход на гориво и цена. и това е нормално. а какво пишат хейтърите е АБСОЛЮТНО без значение.
  • #28
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кодошо найстина може да си позволи само стелки от Лексус.Лексус не е за бедни севернокорейски деца мазни кючекчии от ***.Кодошо много ме съмнява,че и за стелки няма да можеш да събереш кинти.
  • #27
    27 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най-високотехнологичните продукти се пройзвждат от една единствена държава.На етикета пише:MADE IN JAPAN.Всичко друго е пълен ***.
  • #26
    24 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    M5 e един тежък умрял ***.Всяка Японска бегачка си прави *** с него дори и с 100-150 коня по слаба от немския бавноподвижен шлеп.