IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите

Спортният седан дебютира на автосалона в Детройт

Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите

Новият спортен седан GS F, с който японската компания Lexus навлиза на територията на BMW M5 и компания, дебютира пред публика на автосалона в Детройт.
Lexus GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите
Снимка: NAIAS

От Lexus вече разкриха техническите характеристики на своя модел, но динамичните му показатели остават мистерия. По време на премиерата от японската компания заявиха единствено, че GS F е с над 130 кг. по-лек от конкурентите (масата му е 1830 кг.), както и че идва стандартно оборудван с активен заден диференциал Torque Vectoring Differential (TVD), предлагащ три режима на управление - стандартен, слалом и пистов.

От новата информация става ясно също така, че моделът е бил настройван на пистата Нюрбургринг и на японското трасе Fuji Speedway. Сред останалите достойнства на модела са елементи от истински карбон, спортно окачване, по-твърдо шаси, цифров приборен панел, аудиосистема Mark Levinson със 17 говорителя, спирачна система с 6-бутални апарати отпред и др.

Задвижващият агрегат на Lexus GS F е 5,0-литров V8. Той е атмосферен и генерира 473 к.с. и 527 Нм, като задвижва задните колела чрез 8-степенна автоматична трансмисия, имаща възможност за ръчна смяна на предавките от волана.

Динамичните характеристики и цените на модела ще бъдат разкрити по-късно тази година.

Тагове: lexus gs lexus gs f
0 от 500
  • #5
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    25 години от живота си в чест на Lexus , компанията предлага редица нововъведения с 25 първи места в света, за да бъде следното:The 600h Lexus LS е първият в света пълен хибрид V8, когато тя бе стартирана през 2010 година.Система "Климат Concierge" се поставя в сегашното поколение LS 600h. Това е първата система за контрол на климата в света, която използва инфрачервени сензори за наблюдение на температурата на лицето на тези, които са в колата.The LS 400 е първият автомобил в света, придобити сателитна навигационна система като стандарт през 1998.Следваща Lexus RC F е първият спортен автомобил с предно задвижване на двигателя / задно предаване (RWD) с участието на Torque-Вектори Differential. Той използва многодисков съединители за разпределение на въртящия момент между задните колела.The 300h Lexus NX е първият автомобил в с Clari-Fi промишленост, технология, която анализира и подобрява качеството на звука във всички видове компресирани дигитализирани музикални файлове (аудио елемент Mark Levinson Premium).Лексус е създал първия в света задвижване на задните колела (RWD) лукс хибридно превозно средство, на 450h GS през 2007.През 2006 г. Lexus LS 460 стартира първата в света осемстепенна автоматична трансмисия.Фабриката Lexus в Коглока, Япония, е първият и единствен в света ексклузивно производство хибридно превозно средство, устройството. Поточната линия има система положително налягане на въздуха, която предпазва въздуха частици замърсят хибридни задвижващи компоненти.През 2005 г., на второ поколение IS беше първата кола в света с въздушна възглавница за пътника две камери, осигурявайки по-голяма защита на врата и рамото при сблъсък.Първият Въздушното окачване дебютира през 2000 LS 430. Системата поддържа постоянна височина на превозното средство, независимо от броя на пътниците или на товароносимост. Можете да се изкачи по-високо в 20 мм по неравен път и автоматично намалява при високи скорости, за да се подобри аеродинамиката.2005 Lexus RX 400h The беше първият в света пълен хибрид луксозен SUV. Съчетава V6 3.3-литров бензинов двигател с електрически мотор дава 269bhp.С пристигането на премиум хечбек през 2011 г., на 200h CT е първият в света пълен хибрид луксозен хечбек. Тя комбинира 1.8-литров бензинов двигател с електрически мотор дава 134bhp и лидер на емисии от CO2 87 грама / км (сега 82гр / км при някои модели). Той остава уникална, пълен хибрид луксозен хечбек в света.Всмукателна тръба на двигателя 200h е CT включва първия в света плоча заглушител за хибридна система за задвижване на силно порест материал. Резултатът е по-тих производителност, но с желания нюанс на допускане.Настоящото поколение GS 450h и GS 300h - стартира през 2012 г. и 2013 г., съответно - имаме широка мултимедийна дисплей с висока резолюция 12.3 "първата в света в масово производство превозно средство.GS серията (2012 г. - до момента) и CT 200h могат да бъдат поръчани с колело от бамбук.The 450h RX е оборудван с второ поколение Remote Touch интерфейс (RTI), която включва първия в света слайд механизъм тип джойстик. Джойстикът работи като компютърна мишка, контролиране на мултимедийни системи в кабината.The 200h CT беше първата кола, в която той бе удостоен с Quiet марка във Великобритания от NoiseAbatement общество за неговия принос към намаляване на шумовото замърсяване.The 1989 Lexus LS 400 е първият автомобил да има телескопична кормилна колона (с регулируема височина и разстояние) с въздушна възглавница SRS.Третото поколение LS 430 е първият автомобил в индустрията имаше леко отразяваща предното стъкло. Специално покритие върху стъкло помага за намаляване на отблясъците в силна слънчева светлина, която е особено остър в светлината клъстер.The VVT-ИЕ е първият в света електронно контролирана променливи фази на клапан на разпределителния вал на прием, и се поставя в четвъртото поколение LS 460 2007. Тя се различава от предишната хидравличната система задействане, както съществуващото в целия диапазон от обороти на двигателя и температурата дори в 1.000rpm. Променливите фази непрекъснато следи потъването на клапите на двигател с вътрешно горене чрез подобряване на ефективността.Заваръчен винтове лазер е друга иновативна технология, която използва Lexus невероятно прецизен лазерен да създават отлични заварки със ilektropontes около ставите на панелите за оптимално телесно скованост. Първо, използвани в teleftaioLexus LS.1995 Lexus LS 400 е първият автомобил, предлагани някога желание шест диска чейнджър CD.Седалките на LS второ поколение 400 Стартиране на система за окачване, която изпрати извори усукване барове за по-голям комфорт и странична опора за дълги пътувания.A Lexus - LS на второ поколение 400 - е първият сериен автомобил, който е патентована система на кормилната колона стихва. Пренесена линк оребрена вал може да поеме първични и вторични сблъсъци.През 2014 г. Lexus стана първата марка автомобилна индустрия, която се появи за първи път в проучване на удовлетвореността на клиентите WhatCar? / JD Power 12 пъти.
  • #4
    5 rate up comment 21 rate down comment
    RRE S3 ( преди 9 години )
    Grozna kartinka
  • #3
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Нев ( преди 9 години )
    Атмосферен двигател и ръчни скорости, тук ме грабнаха! Искам да чуя звук и да видим динамичните характеристики!
  • #2
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    Кой нашенски "експерт" беше казал, че Лексусите не ставали?
  • #1
    19 rate up comment 10 rate down comment
    Cenitell ( преди 9 години )
    Лексус-надеждата на автомобилистите, че днешният дизайн и конструкция няма да са като вчерашния!:)