IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A9 получи мощност от 677 к.с.

Концептът е оборудван и с нова система за автономно придвижване

Audi A9 получи мощност от 677 к.с.

Audi също се включи в изложението за потребителска електроника в Лас Вегас (САЩ), където показа обновен прототип на концептуалния си модел Prologue. Машината, която е в основата на бъдещото A9, е получила нов силов агрегат и система за автономно управление.
Audi A9 получи мощност от 677 к.с.
От компанията съобщават, че концептът се задвижва с хибриден агрегат, в който влизат 4.0-литров бензинов турбо-двигател TFSI с обем 4.0 литра и електромотор с обща мощност 677 к.с. и 950 Нм въртящ момент. Това позволява на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3.5 секунди.

Една от съществените новости в сравнение с предишната версия на Audi Prologue е наличието на нова система за автономно управление. Както при последните версии на А7 и А8 тя работи при скорост до 60 км/ч. Лазерите, скенерите и датчиците позволяват на автомобила да открива препятствия на пътя и да променя навреме посоката си на движение.

Audi Prologue се отличава от останалите модели на марката и по лазерните фарове, трапецовидната форма на решетката на радиатора, предния спойлер, 22-цоловите джанти и удължения силует на каросерията, който напомня на купе. Вратите пък се отварят с помощта на електрическа система, тъй като моделът е лишен от традиционните дръжки.

Снимка: Audi
 

 

 

 

Тагове: audi a9 Audi Prologue
0 от 500
  • #43
    3 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Четирицилиндровия боксер винаги има балансиращи валове-просто защото цилиндрите не могат да са точно един срещу друг. При шестцилиндровия обаче имаш такт на всеки 120 градуса на коляновия вал... Не случайно не се правят по-големи от 2.0 четирицилиндрови боксери-сети се сам защо! Между другото притежавам сервиз и съм завършил в университет двигатели с вътрешно горене... Ремонтираме ти здраво субарутата-не се притеснявай,благодарение на тях и на ленд роувъра падат добри пари...
  • #42
    12 rate up comment 4 rate down comment
    До :) ( преди 10 години )
    И между другото, влез във форума на Субару, има тема "Кой кара Субару?" и виж как повечето са доктори, инжинери, ИТ специалисти/програмисти, зъболекари и.т.н. Така че ако на тия хора се мъчиш да обясниш точно, че не могат да направят по-добър избор от един футболист или "манекенка" или фолк певачка, то ти наистина си безнадежден случай- на теб нито хапчета нито психиатри могат да ти помогнат!
  • #41
    11 rate up comment 1 rate down comment
    До :) ( преди 10 години )
    Колкото до горенето на масло, да виждал съм такъв боксер който не гори масло , дори вече го карам 70000 км. Никога не се е налагало да доливам масло м/у сманата му, на всеки 15 000 км, между впрочем. Карам с пълна сиснтетика на Мотул, 5W30. На боксера допуските му са доста по прецизни от другите двигатели, за това и само Порше и Субару ги правят само още! Голям разбирко си станал с гледане на клипчета и четене на статистики, ама практически опит кръгла нула!Абсолютен ***, мозък му дай да ръси
  • #40
    9 rate up comment 0 rate down comment
    До :) ( преди 10 години )
    "Да боксера е много добре балансиран мотор ако е 6 цилиндров-на практика няма нужда от баланс... Ама боксер мотор да не яде масло виждал ли си? Честно?"Абе ***, ти разлика м/у боксерен и редови двигател правиш ли?Ква разлика има м/у 6 и 4 цилиндров боксер като става въпрос за баланс, това да не ти е редови двигател! Нека да ти отговоря, че боксерния двигател, дори 4 цилиндровите нямат НА ПРАКТИКА нужда от баланс, тъй като буталата се движат противоположно едно на друго и сами гасят вибрации
  • #39
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Nev до :) ( преди 10 години )
    Не мога да разбера ти какво се мъчиш да направиш, да убедиш милионите собственици на Субару, как много са се минали, като са си купили точно Субару, а не Ауди например, на 2-на и 3-на цена ли? :)Едини вид искаш да кажеш на "тъпичките хорица" как не разбират и как са се минали, и ти много умния, как знаеш най-добре и как им отваряш очите един вид! :) Айде няма нужда!
  • #38
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Форд Мондео с 2 врати и амблема на Ауди. Това е немския премиум - клонинг на евтин модел с "премиум" емблема и двойна цена. Но, докато има овци, ще се намират и такива които да ги стрижат.
  • #37
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    С тая къса предница и дълъг преден надвес, това нещо наистина изглежда като евтин хечбек с предно предаване и претенции за премиум автомобил. Интересно колко риби ще се вържат на очевидното менте..
  • #36
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Както казах - лексус губи най-бавно стойността си.
  • #35
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Много е важно кой пазар гледаш. Погледни пазарът на тези возила,който не е домашен нито за японците,нито за германците.http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18194-v-sasht-izbraha-nai-izgodnite-avtomobili/
  • #34
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    A6/GS исках да кажа.. и оп каква стана тя най-етиния GS 2010 е с 2к паунда по-скъп от А6 дето си показал.