IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A9 получи мощност от 677 к.с.

Концептът е оборудван и с нова система за автономно придвижване

Audi A9 получи мощност от 677 к.с.

Audi също се включи в изложението за потребителска електроника в Лас Вегас (САЩ), където показа обновен прототип на концептуалния си модел Prologue. Машината, която е в основата на бъдещото A9, е получила нов силов агрегат и система за автономно управление.
Audi A9 получи мощност от 677 к.с.
От компанията съобщават, че концептът се задвижва с хибриден агрегат, в който влизат 4.0-литров бензинов турбо-двигател TFSI с обем 4.0 литра и електромотор с обща мощност 677 к.с. и 950 Нм въртящ момент. Това позволява на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3.5 секунди.

Една от съществените новости в сравнение с предишната версия на Audi Prologue е наличието на нова система за автономно управление. Както при последните версии на А7 и А8 тя работи при скорост до 60 км/ч. Лазерите, скенерите и датчиците позволяват на автомобила да открива препятствия на пътя и да променя навреме посоката си на движение.

Audi Prologue се отличава от останалите модели на марката и по лазерните фарове, трапецовидната форма на решетката на радиатора, предния спойлер, 22-цоловите джанти и удължения силует на каросерията, който напомня на купе. Вратите пък се отварят с помощта на електрическа система, тъй като моделът е лишен от традиционните дръжки.

Снимка: Audi
 

 

 

 

Тагове: audi a9 Audi Prologue
0 от 500
  • #13
    12 rate up comment 8 rate down comment
    До Смешкото/ :) ( преди 10 години )
    Момчето ми, ти говориш за 82-ра година , но най-вероятно дори не си бил роден тогава. Та през далечната 82-ра година, тъй като питаш, Субару вече 10 години са произвеждали и продавали автомобили с четворно задвижване, докато Ауди тогава, сефте пускат Ауди Куатро, за рали състезания само! А сега Субару са също много напред, не казвам по-напред от Ауди например, но имат едни от най-добрите показатели в света Порше по удволетвореност на клиента от марката, а също и по ръст на продажби!
  • #12
    12 rate up comment 16 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    https://***.youtube.com/watch?v=ZIwmvTxwtC8Дай го това субару от 96-а година с оригиналния мотор дето да върви така... Понеже това ауди е само с РС пакет и това е.Ама,чакай да ти стане още по-глупаво и да те светна,че това е мотора от 1982-а година с минимални промени по управлението.Кажи ми ти нашенецо къде са били субару през 82-а и къде са им вървящите коли от тези години. Къде са и сега,че не ги виждам.А не е като да не съм имал и карал и субару.Много ги превъзнасяте а имали ли сте????
  • #11
    12 rate up comment 17 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    И от опит ти казвам,ако нямаш пари за истински автомобил-купи си японски... Неслучайно са си евтиния... Намери ми едно S6 на 20 години дето да не струва колкото едно ново субару ако е запазено... Имал съм и двете... НЯМА субару което да върви и да се усеща така както аудито,макар,че аудито е толкова по-старо... Пример ти давам,там където аудито от 170 нагоре почва да върви здРаво,чак до 260... То субаруто спира. Не си се качвал на такъв автомобил.
  • #10
    15 rate up comment 11 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Момко,имах доскоро легаси 2007-а година 3.0 245 коня... Е добра е,спор няма,ама,нито управление като хората... Няма никаква връзка волан пътна настилка,спирачките са перфектни-спор няма... разход-18-19... Вървежа е смешен,просто отсъства... Имал съм ауди С6 2.2 турбо с рд пакет и 350 кончета от 1996-а година.Всъщност сега пак търся такова.Лошото е,че са вече на възраст и поизчезнаха.Неслучайно струват колкото две легасита.А чакай,малко. Аз карам купра,така че сеата ми не е пластмасов,даже хич...
  • #9
    15 rate up comment 10 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    A za6to spriaha A6 hybrid - 6toto nikoi ne kupuva germanskoto mente.
  • #8
    12 rate up comment 12 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Kato iskash mnogo ekstri ne si vzimai civic. Audi e drug klas. Seat e nai-plastmasovata ko4ina na planetata sled Lada. Aide vzemi edno Subaru i govori pak ili edin Avensis- klasa,ka4estvo,komfort.Da ne zabravia- na pyrvo moiasto pri iaponskite osven tehnologi4ni sa i i nai-zdravi. Za men sa nai-dobrite koli. Za6toto si imat i luksozni modeli i vsiakakvi koi kakyvto iska.
  • #7
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Хаха германците ли не пускат прототипи , виж Ауди ТТ от 1998 или Ауди R8 например.
  • #6
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    РРРРР, това което пишеш не е вярно - в момента Ауди предлага над 40 модела, които са тръгнали точно от такива прототипи, въпрос на време е и този да започне да се прадава.
  • #5
    11 rate up comment 9 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Да ама най-технологичните не означава най-добрите... Да сивика ми е здрав и върви хубаво,витека е супер сист,харчи обидно малко... Нооооо,вътре е дървения,отвън тоже... А виж аудито и сеата са друго нещо... Камо ли пък като пусне турбото оная ми ти бензинова ламя, а вътре ти е кеф да седиш,кеф ти подгрев седалки,кеф ти двузонов климатроник,кеф ти ел седалки.... Кеф ти квото си искаш... И все пак май в завой сивика влиза по-добре... Хубаво е,човек да има и кара а не да пише само празни приказки..
  • #4
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 10 години )
    "Лазерите, скенерите и датчиците позволяват на автомобила да открива препятствия на пътя и да променя навреме посоката си на движение."Демек като стигне до нашата граница и види нашите "пътища", които сами по себе си са препятствие, прави обратен и газ към Германия!