IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A9 получи мощност от 677 к.с.

Концептът е оборудван и с нова система за автономно придвижване

Audi A9 получи мощност от 677 к.с.

Audi също се включи в изложението за потребителска електроника в Лас Вегас (САЩ), където показа обновен прототип на концептуалния си модел Prologue. Машината, която е в основата на бъдещото A9, е получила нов силов агрегат и система за автономно управление.
Audi A9 получи мощност от 677 к.с.
От компанията съобщават, че концептът се задвижва с хибриден агрегат, в който влизат 4.0-литров бензинов турбо-двигател TFSI с обем 4.0 литра и електромотор с обща мощност 677 к.с. и 950 Нм въртящ момент. Това позволява на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3.5 секунди.

Една от съществените новости в сравнение с предишната версия на Audi Prologue е наличието на нова система за автономно управление. Както при последните версии на А7 и А8 тя работи при скорост до 60 км/ч. Лазерите, скенерите и датчиците позволяват на автомобила да открива препятствия на пътя и да променя навреме посоката си на движение.

Audi Prologue се отличава от останалите модели на марката и по лазерните фарове, трапецовидната форма на решетката на радиатора, предния спойлер, 22-цоловите джанти и удължения силует на каросерията, който напомня на купе. Вратите пък се отварят с помощта на електрическа система, тъй като моделът е лишен от традиционните дръжки.

Снимка: Audi
 

 

 

 

Тагове: audi a9 Audi Prologue
0 от 500
  • #63
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    какво общо има i8 с ВАГ бе?!? я разкажи по-добре кога ще излиза мяуди р8 е-трон? от 15 години го рисуват по картинки и филмчета?
  • #62
    2 rate up comment 3 rate down comment
    frasss ( преди 10 години )
    pri germancite kartinkite stavat realnost za smetka na Qponcite ?? Takiva maimunki kato tebe taka komentiraha i I8 no q vij sega??taka 4e po-dobre si trai razbira4
  • #61
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ква кола ве - тва е само неква картинка! то на пейнта всеки може да си прави виртулни аудита, а ваагенския фен даже и ги е карал като го сложи майка му да спи нощно време
  • #60
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ui4o ( преди 10 години )
    lele i v tazi statiq pi6at nekvi gei6i a??samo edin vapros kam tqh-imame li qponska kola koqto mojeme spokoino da slojime do tova audi??NQMA i kakto kaza KUKATA (ei mar6iiiii) i se po4va s.x po gei6ite :D
  • #59
    3 rate up comment 3 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    I ot men syvet za toia s plastmasovite audita i seati. Kogato niama6 pari normalno kupi si germanska kola. ZA Lexus mnogo triabva da broi6.Lexus e kolata na koiato nai-bavno se obezceniava. Za bedniacite sa germanskite koli,vseki golfadjia vyv vsiako selo kara germanska baraka - premium.
  • #58
    5 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Tova an snimkata vseki bi go obyrkal s obiknoven Passat kato na 4i4kata s rijavia mustak v Germania deto pie po 5 halbi bira na Birfesta.
  • #57
    7 rate up comment 4 rate down comment
    RRE ( преди 10 години )
    Kakyv seat kara6 be Cupra, seat e menteto na skoda i konkurent na Dacia osobeno po plastmasovite interiori. Kakvi audita mi govori6 - te sa si pasati toest folksvageni. Audi prekopira 4X4 ot Subaru. Ami Legasy dyrji po-visoka cena ot A6 be,kamo li pasatite A4. Nai-zdravata kolae iaponskata- Subaru vinagi e na4lo. Tam kydeto edna Impreza po4va da vyrvi na audito mu svuyr6vat oborotite. Kyde se namira6 ti be!
  • #56
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До :) ( преди 10 години )
    Има подобен случай в Дания ако се не лъжа, на 172000 км, гаранцията е до 100 к, и също са сменили двигателя безплатно, извънгаранционно. Нещо, което ако стане със Ваген наприме, силно се съмнявам да направят! Така че, ето за това СУбару носи удволетвореност на клиента! Те признават, яе имат проблем и го отстраняват, докато някой деруги марки, отричат за проблем докато не ги осъдят и заставят да поемат разходите!
  • #55
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До :) ( преди 10 години )
    bekas6621 написа:Здравейте колеги. Съжалявам за неприятностите на колегата с аутбака, но решение на въпроса има....Имам инфо от жена ми по телефона, че Субару поема всички разходи по моята кола. В момента в сервиз Субару Бургас очакват резервните части и прогнозите са до коледа колата да е готова. Колегата да пише до шапката... Япония и да контактува с дилърите си. Съжалявам че не мога да дам по подробна информация. В момента съм в Африка и много рядко имам достъп до нет. Ще се прибирам начало.
  • #54
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До :) ( преди 10 години )
    Прав си за коляновия вал на дизела им, в БГ имаше 3 такива, предимно 08-09 година. Този проблем е ревшен с фейслифта през 2010, от тогава няма проблем! Ето ти от единия от хората, с такъв проблем ИЗВЪН ГАРАНЦИЯ:bekas6621 написа:Здравейте колеги. Съжалявам за неприятностите на колегата с аутбака, но решение на въпроса има....Имам инфо от жена ми по телефона, че Субару поема всички разходи по моята кола. В момента в сервиз Субару Бургас очакват резервните части и прогнозите са до коледа колата..