IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi A9 получи мощност от 677 к.с.

Концептът е оборудван и с нова система за автономно придвижване

Audi A9 получи мощност от 677 к.с.

Audi също се включи в изложението за потребителска електроника в Лас Вегас (САЩ), където показа обновен прототип на концептуалния си модел Prologue. Машината, която е в основата на бъдещото A9, е получила нов силов агрегат и система за автономно управление.
Audi A9 получи мощност от 677 к.с.
От компанията съобщават, че концептът се задвижва с хибриден агрегат, в който влизат 4.0-литров бензинов турбо-двигател TFSI с обем 4.0 литра и електромотор с обща мощност 677 к.с. и 950 Нм въртящ момент. Това позволява на автомобила да ускорява от 0 до 100 км/ч само за 3.5 секунди.

Една от съществените новости в сравнение с предишната версия на Audi Prologue е наличието на нова система за автономно управление. Както при последните версии на А7 и А8 тя работи при скорост до 60 км/ч. Лазерите, скенерите и датчиците позволяват на автомобила да открива препятствия на пътя и да променя навреме посоката си на движение.

Audi Prologue се отличава от останалите модели на марката и по лазерните фарове, трапецовидната форма на решетката на радиатора, предния спойлер, 22-цоловите джанти и удължения силует на каросерията, който напомня на купе. Вратите пък се отварят с помощта на електрическа система, тъй като моделът е лишен от традиционните дръжки.

Снимка: Audi
 

 

 

 

Тагове: audi a9 Audi Prologue
0 от 500
  • #53
    6 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    http://***.ebay.co.uk/itm/Simple-Engine-Repair-kit-for-Subaru-2-0-Diesel-Engines-only-OEM-/251340494481?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a850f9691 И ремонтен комплект са си пуснали смешниците с нов колянов вал и гарнитури. Не е смешно да се подведеш и да се прецакаш веднъж с покупка на кола *** както аз с легасито-добре че се отървах навреме-смешно е да не си признаваш и да си кон с капаци. Пожелавам ти да си жив и здрав и да си купиш ново субару-тогава ще разбереш!
  • #52
    5 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Обърни внимание на последния линк-моторите икарват точно толкова колкото да си изкарат гранцията и това е. Като не вярваш на мен-на собствениците барем повярваш.
  • #51
    5 rate up comment 6 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    http://***.subaruforester.org/vbulletin/f160/brocken-crankshaft-08-boxer-diesel-120394/Информирай се и пак пиши,субару да хвалиш на днешно време е просто смешно. Не знам какъв опит имаш с нови автомобили и доколко си цапаш ръцете,но дори и италианските мотори в момента са много по-добри от техните. Което е действително жалко.
  • #50
    7 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Само виж колко много хора има изгоряли от този мотор и пак пиши... Лично съм бракуваал такива ДВЕ-просто като разбере собственика че ремонта му струва 6-7000 паунда и колата се хвърля естествено. И ауди имат проблеми при 2.0 ТДИ... Не е като да са безгрешни,ама да ти се надерат цилиндрите на 100 000км и на 150 да се скъса коляновия вал го може само субару...
  • #49
    5 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    https://***.facebook.com/SubaruEngineCrankshaftBreak/posts/680241792017650Точно по толкова изкарват-колкото да изкара гаранцията. Самата идея за така конструиран дизелов мотор е уникално ***. НОвите субару нямат нищо общо със старите здрави мотори!
  • #48
    4 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    Прав си-точно този мотор няма! За сметка на това пък живота му е доста къс. Другите им мотори всички имат. И има защо.
  • #47
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ДО :) ( преди 10 години )
    Нещо повече, дори ЕДИНСТВЕНИЯ боксерен дизел, който е на Субару (дори Порше ползват дизели от ВАГ), 4-цилиндров, 2.0 литра също няма балансиращи валове и си работи много добре, без вибрации. (тук признавам, че цитирам двама собственици на Субару Форестър дизел, не е мой личен опит).
  • #46
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ДО :) ( преди 10 години )
    Нещо си се объркал за балансирането на боксерите!От Вики:4-цилиндровият боксерен двигател, заедно с редовият 6-цилиндров, V12 и ванкеловият двигател, са единствените мотори, които могат да работят равномерно с четиритактовия цикъл без да се нуждаят от балансиращи валове или противотежести на коляновия вал за неутрализиране на инерциите на възвратно-постъпателно движещите се части.Допълнително мога да ти кажа,че нито 2.0 нито 2.5 литрровите 4-цилиндрови двигатели на Субару са с балансиращ вал
  • #45
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    :), ти си дал най-достоверния източник на информация- германския АутоДебил, особедно като става въпрос за японски конглокент! Много се разочаровах, утре отивам да си търся Алуди! :)А как ще коментираш че според други източници, точно Субару, точно в Германия, носи най-голяма удволетвореност на клиентите си?
  • #44
    4 rate up comment 4 rate down comment
    :) ( преди 10 години )
    http://***.autobild.de/artikel/subaru-xv-dauertest-5257749.html Ето товва е качеството на субару от 2005-а насам... Да не говорим празни приказки...