IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi инвестира още 2 млрд. евро в борбата с BMW

Компанията от Инголщат ще похарчи общо 24 млрд. до 2019 г.

Audi инвестира още 2 млрд. евро в борбата с BMW

Германският производител Audi обяви, че ще увеличи с 2 млрд. евро сумата, която ще инвестира в своето развитие до 2019 г. Така компанията смята да похарчи за този период общо 24 млрд. евро, с помощта на които трябва да задмине своя конкурент BMW и да излезе на първо място по продажби сред производителите на премиум модели, съобщава Reuters.
Audi инвестира още 2 млрд. евро в борбата с BMW
Концепцията Prologue представя бъдещите модели на марката. Снимка: Audi

Около 70% от тази сума ще бъде предназначена за разработката на нови модели и технологии. Компанията предвижда пускането на ново поколение „свръхикономични“ двигатели с вътрешно горене, а също така и на редица алтернативни силови агрегати.

В Audi смятат да се съсредоточат върху разработката на хибриди с възможност за зареждане от електрическата мрежа, а също така и агрегати, задвижвани с водородни горивни клетки. От компанията твърдят, че серийното производство на такива автомобили ще стартира веднага, щом то бъде оправдано от търсенето на пазара и от инфраструктурата, необходима за тях.

До началото на 2020 г. в Audi смятат да представят 10 напълно нови модела. Сред тях ще бъде субкомпактен всъдеход, както и новите флагмани на марката – Audi A9 и всъдеходът в стил „крос-купе“ Audi Q8.

До 2018 г. на пазара ще излязат два електромобила, единият от които ще бъде спортен. Това най-вероятно ще е електрическа версия e-tron на новото поколение на суперколата Audi R8, чийто дебют е предвиден за догодина.

Що се касае до втория електромобил, това ще бъде спортен всъдеход. Той ще трябва да се конкурира с все още неизлезлия на пазара Tesla Model X. Очаква се германският кросовър да може да измине с едно зареждане на батериите си повече от 500 км.

Останалите 30% от инвестициите ще бъдат предназначени за модернизиране на заводите на Audi в Инголщат и Некарзулм, както и на този в Мексико, който ще произвежда моделите за пазара в САЩ. Пари са отделени и за разработката на нови системи за подпомагане на шофьора, както и за нови информационно-развлекателни технологии.

 

 

0 от 500
  • #31
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До до теслите ( преди 10 години )
    В първия си поуст имах предвид, че коефициента на полезно действие при ел. двигателите достига до 98%, докато този на конвенционален ДВГ до само 40-45%.
  • #30
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До до теслите ( преди 10 години )
    "тесли, вие добре ли сте бе!! нали като тръгнеш 2 пъти от 0-100 за 3 сек. и ти трябват после12 часа заряд на батерията БЕ ХА-ХАААААА"А не на последно място, специално за нископрофилните германски фенчета/гъзета, нека една такава Тесла Ес, с двата ел.двигателя, голям 4етириврат луксозен седан да "изпържи" два пъти на сфетофара твоето прехвалено Ауди Р8 например, и да те остави с пръст в уста, а ти после върви разправяй как щяла да зарежда 12 часа след това. :))
  • #29
    12 rate up comment 2 rate down comment
    До до теслите ( преди 10 години )
    "като тръгнеш на дълъг път и ти свърши батерията кво праим??? търсим хотел със зарядно -ХА ХА ХААААА!"Колкото до това, последните батерии на Тесла предлагат с около 40% по-висока ефективност в сравнение с предишните! В километри около 640 км автономен пробег! Дори 500 км да са, ти сериозно ли си мислиш, че ако караш Ауди, БМВ или Мерц с 4-5 литра двигател, (нали все такива коли карате) ще можеш да изминеш много по-голямо разтояние с един резервоар? А тези технологии се развиват доста бързо!!!
  • #28
    11 rate up comment 2 rate down comment
    До до теслите ( преди 10 години )
    Освен това, токът, с който се зареждат ел.колите е произведен в централа от големи двигатели- парни турбини, газови турбини и.т.н. Един такъв двигател има много по-голяма ефективност при произвеждането на такава мощност, от колкото 1000 малки такива- разбирай загубите на една 1000 МВ турбина са много по-малки отколкото аналогичния брой малки двг от по 100 КВ например! Т.е токът, койото ползава ел. колата е произведен с много по-голяма ефективност, от колкото аналогичния конженционален ДВГ! 3:0!
  • #27
    12 rate up comment 3 rate down comment
    До до теслите ( преди 10 години )
    " а откъде според вас идва тоя ток,а??? от електроцентрали с ВЪГЛИЩА!!! е, дали въглищата имат по-малки емисии от бензина или дизела?? прости американци! като тръгнеш на дълъг път и ти свърши батерията кво праим???"На теб проблемът ти е че си толкова необразован, че не го осъзнаваш дори! На малко загуби при съвременните двигатели имат ел. двигателите, достига до 98%, за разлика от конвенционален ДВГ с около 40%. Та до тук 1:0 за ел.автомобила!Освен това имаш 0 вредни емисии! 2:0!
  • #26
    9 rate up comment 6 rate down comment
    до: комплексиран ( преди 10 години )
    Аре по-леко с лъжите, а! Само името, което си си дал е истина от целият ти пост. Хората са ти направили изследване и са ти дали статистика на повредите, а тя е повече от красноречива, че всяко 27-мо Алди е с дефектен двигател. В цял свят се знае, че Хонда и Тойота правят най-безпроблемните и здрави коли, само ВАГ-фена тук е на друго мнение. Все на него се случва немските *** да са супер яки, а японските коли да се развалят. То във фантазиите на ***, какво ли не се случва...
  • #25
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Човек, който пише за качествени Алдита никога не е имал Алди.Това са думи на пълен балък
  • #24
    12 rate up comment 10 rate down comment
    комплексиран ( преди 10 години )
    доста коли съм сменил ,но vw мотор не ми се е чупил досега а все другите и дори японските Яриса ми замина но 100 000км. -бензинов!!! сега съм с vw на 300 000 и не се знае колко е "превъртан" и да чекам на дърво...върви. само опел съм имал на 500 000 -бензинов.
  • #23
    11 rate up comment 13 rate down comment
    до теслите ( преди 10 години )
    тесли, вие добре ли сте бе!! нали като тръгнеш 2 пъти от 0-100 за 3 сек. и ти трябват после12 часа заряд на батерията БЕ ХА-ХАААААА .... нула емисии?? а откъде според вас идва тоя ток,а??? от електроцентрали с ВЪГЛИЩА!!! е, дали въглищата имат по-малки емисии от бензина или дизела?? прости американци! като тръгнеш на дълъг път и ти свърши батерията кво праим??? търсим хотел със зарядно -ХА ХА ХААААА!
  • #22
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Толкова са комплексирани феновете на японските коли, че чак се чудят защо всяко 27-мо Алди е с дефектен двигател! Защое в дъното на класацията по здравина Я ни го разясни това куха немска хралупо! Защо? http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18564-honda-pravi-nai-nadejdnite-dvigateli/